یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان عصر روز جمعه در جمع مردم خرم‌آباد حاضر شدند.
به گزارش یافته، مراسم استقبال از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» دو ملی‌پوش لرستانی تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه خرم‌آباد آغاز و در محوطه باغ «گلستان» قلعه «فلک‌الافلاک» برگزار شد.
در مراسم استقبال علاوه بر مردم مرکز استان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار، شهردار و برخی مقامات شهری هم حضور داشتند.
 
برخی حواشی مراسم:
* هزاران نفر مردم خونگرم خرم‌آباد از فرودگاه تا خیابان‌های شهر به استقبال دو قهرمان خود آمدند.
*آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: این بازیکنان با بازی درخشان خود باعث سربلندی مردم ولایتمدار لرستان شدند و صمیمانه از بازی این جوانان و شاد کردن مردم ایران اسلامی تقدیر می‌کنم.
*میرعمادی همچنین گفت:  به پاس زحمات و درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران مقدمات سفر کربلا این دو قهرمان همراه با خانواده را فراهم می‌کنیم.
*علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان هم این استقبال پررنگ را نشانه علاقه وافر مردم به ورزش و به ویژه فوتبال دانست.
*علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که تیم‌های اروپایی پیشنهادهایی به من داده‌اند گفت: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و به مسئولان باشگاه گفته‌ام هر جور صلاح می‌دانید اما اگر من بمانم وحید هم می‌ماند.
*وحید امیری هم حضور در جام جهانی را بهترین اتفاق برای لرستانی‌ها دانست و با اشاره به اینکه تلاش ما به خاطر سربلندی کشور و استانمان بوده است، ادامه داد: استان لرستان استعدادهای زیادی دارد.
*امیری گفت: در موقع ضربه پنالتی "رونالدو" با زبان لری به علیرضا گفتم"علی برار سیقت بام بیرش"
 
 پیش‌بینی «یافته» درست بود
روز گذشته که اعلام شد قرار است مراسم استقبال از دو عضو ارزشمند تیم ملی فوتبال در سال جهاد خرم‌آباد برگزار گردد، پایگاه خبری یافته با انتشار مطلبی پیش‌بینی کرد که سالن جهاد گنجایش حجم زیاد استقبال‌کنندگان را ندارد و لازم است این مراسم در جای بزرگ‌تر و مناسب‌تری برگزار شود.
خوشبختانه برگزارکنندگان مراسم؛ از این پیشنهاد استقبال کرده و مکان برگزاری را به پارک گلستان تغییر دادند که جا دارد از آن‌ها تشکر کرد.
شایان ذکر است این مراسم ساعت ۱۷ روز جمعه در میان هزاران نفر از هواداران ورزش در پارک گلستان برگزار شد.

 









تصاویر: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 اصالتم لره-ساکن تهرانم 1397-04-08 22:44
این دوتا عزیز افتخار لرزبانان سراسر کشور هستند.
ما لرها به داشتن همچنین فرزندانی به خود میبالیم.

قبلا هم گفتم:همه لرهای سراسر کشور عکس و پوستر بیرانوند و امیری را تو محل کار و مغازه هاشون نصب کنند.
نقل قول کردن
#2 مجید 1397-04-09 07:52
مقایسه کنید استقبال از دو قهرمان سرافراز لرستانی را با مراسم استقبال از کریم انصاری فرد در اردبیل و سردار آزمون در گرگان تا مشخص شود مسئولان ما در این زمینه هم از استانهای دیگر عقب تر هستند
نقل قول کردن
#3 رضا 1397-04-09 11:47
استقبال با شکوه و با برنامه کوچکترین تقدیری است که هر شهر و استان میبایست از قهرمانان ملی انجام دهند اما متاسفانه مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان شهرستان که هیچگونه سهمی از این موفقیت ورزشکاران ملی نداشته وندارند فقط تمام تلاششان را کردند که در تیر رس دوربینهای خبرنگاران و صدا سیما باشند متاسفام برای این آقایون
نقل قول کردن
#4 یکی از شهروندان 1397-04-09 12:35
با توجه به اینکه تغییرِ مکانِ استقبال ، از سالن جهاد به پارکِ گلستان ، در دقیقه ی نود انجام شد ، بسیاری از همشهریان دچار سردرگمی شده و نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند . اینطور بی برنامگی ها درخورِ مرکزِ استان نیست . ای کاش مسئولین چشم های بازتری داشتند و نیم نگاهی به مراسم استقبال از سایرِ قهرمانانِ ملی می انداختند .
نقل قول کردن
#5 h 1397-04-09 21:55
سلام از حداقل استقبال تشکر می کنیم ولی کاش کمی رسمی تر و با فضایی بازتر انجام می شد. این تشریفات اداری سر ما رو خورده. مینداختید ورزشگاه تختی تا کلی مردم اذیت نشن.... آخه سالن جها مراسم معارفه مدیرکلی رییسی چیزی هست ؟؟؟؟!!!!
نقل قول کردن
#6 سالاروند 1397-04-10 01:10
به نقل از مجید:
مقایسه کنید استقبال از دو قهرمان سرافراز لرستانی را با مراسم استقبال از کریم انصاری فرد در اردبیل و سردار آزمون در گرگان تا مشخص شود مسئولان ما در این زمینه هم از استانهای دیگر عقب تر هستند

سردار آزمون سه تا نود دقیقه در بازی بود ولی نه جاگیری خوبی داشت و نه تک به تک مقابل مراکش را گل نکرد با اینحال مردم گرگان چقدر متحدانه استقبال کردند البته اطلاع رسانی در خرم آباد ضعیف بود
نقل قول کردن
#7 هداوند 1397-04-10 01:12
علیرضا بیرانوند و وحید امیری پیشنهاداتی از باشگاه های اروپایی دارند بنظرم استفاده کنند چون هواداران پرسپولیس با توجه به مدیریت جزیره ایاین تیم اگر نتیجه بد بگیرند با تمام انتقاداتشان را به سمت بیرانوند میگیرند در خارج حداقل فشار حاشیه سازی نیست
نقل قول کردن
#8 اهل خرم آباد 1397-04-10 20:47
خطابم به برخی مسئولین ورزشی . تیم خیبر رو که نابود کردید . دیگه اون ورزشگاه تختی به چه درد می خوره . لا اقل برای استقبال ازش استفاده می کردید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا