یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نخستین همایش و مراسم افتتاحیه رسمی ورزش پارکور در تاریخ جمعه 25/12/96 در پارک کیو خرم‌آباد برگزار شد.
پس از هشت سال فعالیت‌های پراکنده و غیررسمی ورزشکاران پارکور، این ورزش در قالب کمیته پارکور لرستان رسماً کار خود را آغاز نمود.
به گزارش یافته، در مراسم افتتاحیه آغاز فعالیت‌های رسمی این ورزش در استان که با اجرا حرکات نمایشی پارکور همراه بود، سید محمد قاسمی سرپرست کمیته ضمن معرفی اعضاء و فعالین این رشته جذاب ورزشی، نسبت به توسعه آن اظهار امیدواری نمود و اظهار داشت: ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان جوانان لرستانی موجب خواهد شد خرم‌آباد به قطب ورزش پارکور کشور تبدیل شود.
 وی ادامه داد: «برای معرفی و شناسایی بیشتر این ورزش جذاب و مفرّح تلاش می‌شود هر سه ماه یک‌بار ورزشکاران نخبه در مکان‌های عمومی شهر حرکات زیبا و هیجان‌انگیز آن را به نمایش بگذارند.»
سرپرست کمیته پارکور لرستان همچنین تأکید نمود: «برای توسعه این ورزش باید تعداد باشگاه‌های پارکور افزایش یابد تا جوانان مستعد لرستانی آموزش‌های لازم را طی نموده و با تمرینات مستمر استعدادهای بی‌نظیر خود را در سطح کشور به نمایش بگذارند».
محمد فلاح نژاد دبیر کمیته پارکور استان نیز در سخنان کوتاه تاریخچه و ویژگی‌های ورزش پارکور را برای تماشاگران تشریح نمود. سپس حرکات زیبای پارکور توسط ورزشکاران اجرا شد که مورد تشویق و استقبال تماشاگران واقع گردید.







 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند لرستان 1396-12-27 20:50
ی زمانی قطب ورزش بوکس و هاکی داخل سالن بودیم به دلیل عدم حمایت به موقع الان این دو ورزش نشانی از اقتدار گذشته رو ندارن ..یکی دوسال قطب پارکور خواهیم بود بعدش.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا