یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته هفدهم لیگ دسته اول کشور با پیروزی شیرین و پرگل خیبر خرم‌آباد  برابر ميزبانش به پايان رسيد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، خيبري‌ها كه تا کنون در 8 بازي خارج از خانه خود طعم پيروزي را نچشيده بودند، اين بار سنت‌شكني كرده و در مقابل ميزبان خود به بردي شيرين و دل‌چسب برابر ايران‌جوان در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر دست يافتند.
جدال تيم‌هاي لرستان و بوشهر از دهه 60 تا كنون ديدني بوده و اين دو رقيب ديرينه كه داراي قدرتي نسبتاً همسطح در فوتبال كشور هستند، بازي هاي جذابي را مقابل هم به نمايش گذاشته‌اند كه نمونه بارز آن بازي پلي‌آف براي صعود تيم گهر به ليگ برتر در اردي‌بهشت 90 برابر ايران‌جوان بوشهر بود.
به هر حال، نیمه اول بازی، شاگردان "نیکبخت" و "مفتخر" که هر دو سخت به دنبال پیروزی بودند، موفق شدند چند موقعیت خوب را روی دروازه حریف به دست آورند که در مهم‌ترین موقعیت‌ها، توپ بازیکن ایران‌جوان در دقیقه 14 با تیرک عمودی دروازه خیبر اصابت کرد تا تلاش دو تیم در نیمه اول حاصلی در پی نداشت و با مساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
اما نيمه دوم حكايت ديگري داشت و موتور تيم خيبر سفيدپوش روشن شد؛ اين تيم توانست در دقیقه 64 توسط فرشاد امامی از روی نقطه پنالتی، دقیقه 72 توسط مصطفی علی‌خانی و دقیقه 3+90 با شوت زیباي محمود قایدرحمتي دروازه ایران‌جوان را سه بار فرو ریزد تا ضمن کسب سه امتیاز دل‌چسب خارج از خانه؛ در جدول رده‌بندي هم 3 پله صعود نمايد.
ایرانجوان هم ناباورانه باخت تا با 18 امتیاز چهار پله در جدول سقوط کند؛ این باخت باعث شد تا سعيد مفتخر سرمربي این تیم نیز در پايان بازی از سمت خود استعفا داد.

پیروزی شیرین خیبر خرم‌آباد  در بوشهر
پیروزی شیرین خیبر خرم‌آباد  در بوشهر
پیروزی شیرین خیبر خرم‌آباد  در بوشهر
پیروزی شیرین خیبر خرم‌آباد  در بوشهر
پیروزی شیرین خیبر خرم‌آباد  در بوشهر

منبع عکس‌ها: سایت ورزش بوشهر

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-09-10 13:16
خیبریها به معنای واقعی گل کاشتند.دمشون گرم
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-09-10 13:37
هواداران خیبر هفته آینده ورزشگاه تختی خرم آباد را پر کنند تا بازیکنان خیبر با روحیه مضاعف موفق به کسب هر سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان بشوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا