یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال خیبر خرم آباد در حالی که تا دقیقه 90 از حریف خود شهرداری اردبیل با نتیجه‌ی 3 بر 2 پیش بود، در دقیقه 92 دروازه‌اش فرو ریخت تا 3 امتیاز حساس را از دست بدهد و فقط يك امتياز از اين بازي كسب كند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، در زمان به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقه توسط احمد صالحی قاضی اصفهاني این دیدار، جمعیتی کمتر از دو هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که در ادامه رفته رفته بر این تعداد افزوده و در مجموع حدود 4 هزار نفر این بازی را تا پايان از نزدیک دیدند.
* تجربه‌ی بازیکنان شهرداری بر تیم خیبر می‌چربید. بازیکنان باتجربه ای چون‌: وحید کارگر، مجید خدابنده‌لو (بازيكن سابق گهر دورود)، پیمان رنجبر، محمد سیاه و داود شاهواروقی در ترکیب نماینده‌ی اردبیل برای هر تیم وزنه‌ی قابل توجهی محسوب می‌شود.
* خیبری‌ها نیز با دوندگی بی‌امان و بازی درگیرانه، ضعف‌های تاکتیکی خود را تا حدودی مرتفع ساختند.
* اشتباهات فردی مبتدیانه از جانب برخي بازیکنان خیبر روي هر سه گل شهرداری اردبیل تاثیر مستقیم داشت.
* در دقایق پایانی نیمه‌ی اول محمود قائد‌رحمتي به قصد ضربه زدن به توپ به هوا برخاست که آرنج مجید خدابنده‌لو بر بینی قائدرحمتي برخورد کرد. خون‌ریزی شدید بینی بازیکن خیبر دقایقی بازی را با توقف مواجه کرد. خوشبختانه پس از دقایقی این بازیکن به زمین برگشت.
* قرمزپوشان اردبیل که برای جبران گل خورده، دل به توپ‌های هوایی و ضربات مهاجم بلند بالای خود پیمان رنجبر دوخته بودند، هر لحظه بر فشار حملات‌شان افزوده می‌شد. در ضدحملات و ارسال توپ به فضاهای پشت مدافعین شهرداری خیبر چند موقعیت خوب را به دست آورد که ضربان نهایی حمید گلزاری، مصطفی علیخانی، مهدی عبدی و محمد پهلوان با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
* در شرایطی که تماشاگران مشغول تشویق بازیکنان و جشن پیروزی بودند، در دقیقه 92 تقی حیدری با ضربه‌ای فنی دروازه‌ی خیبر را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.
* پس از سوت پایان مسابقه، اعتراض تعدادی از تماشاگران به نحوه‌ی بازی چندتن از بازیکنان خیبر با واکنش تند فرزاد بهاری کاپیتان مصدوم خیبر که بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود، مواجه شد.
* با رای کمیته استیناف و بازنده اعلام کردن خیبر در مقابل آلومینیوم هرمزگان با نتیجه‌ی 3 بر صفر، خیبری‌ها با 8 پله سقوط در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. البته مسئولين خيبر به اين رأي معترض شده‌اند و همه چيز ظرف چند روز آينده مشخص مي‌شود.
* محمد احمدزاده سرمربي شهرداري اردبيل در پایان این دیدار عنوان کرد: ما می‌دانستیم که در خرم‌آباد با یک تیم فیزیکی و دونده روبه‌رو می شویم. تیم خیبر واقعاً پتانسیل بالایی دارد و اگر بیش‌تر حمایت شود، می‌تواند بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد. وي در خصوص رفتار تماشاگران نیز گفت‌: برخورد تماشاگران خوب بود و مورد خاصی نداشتیم.
 
 گزارش تصويري: ناكامي خيبر خرم‌آباد در بازي خانگي مقابل شهرداري اردبيل

صحنه به ثمر رسيدن گل اول خيبر خرم‌آباد از روي نقطه پنالتي


رضا طولابي / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی بارانی 1394-08-19 07:43
در ادامه اقدامات خصمانه سایت ورزش3 امتیازات تیم خیبر درجدول ردبندی این سایت 14ورتبه این این تیم17نمایش داده شده است درحالی که خیبر هم اکنون با 17امتیازدر دریف هشتم جدول قرار دارد .
خواهشا"پیگیر موضوع باشید.
نقل قول کردن
#2 علی بارانی 1394-08-19 07:48
من متوجه اعلام رای کمیته استیناف نبودم که اون نظرودرباره سایت ورزش3نوشتم
نقل قول کردن
#3 علی افروزه 1394-08-19 08:07
عالی بود اقا رضا
نقل قول کردن
#4 نیما زکی پور. 1394-08-19 09:51
دروازبان خيلي ضعيفه.يكي از مشكلات عمده تيم هستش..با اين كسر نتيجه ناعادلانه بايد بگيم .كميته استيناف رأي درستي نداده و مرتكب تصميمي اشتباه شده است..از اقاي بهاروند خواهش ميكنيم پي گير بشويد..
نقل قول کردن
#5 نیما زکی پور. 1394-08-19 09:53
بازيكن بي غيرت و بي تعصب نميخاييم...خطال ب ب كادر و بازيكنان خيبر ..هر كدام نميتوانيد بفرماييد از اين تيم ريشه دار برويد..
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1394-08-19 10:07
انگار کمیته استیناف مشاعرشون رو از دست دادن . یه دفع بدید تیم خیبر رو تیر باران کنن.شما که هر بلایی خواستید سر این تیم اوردید . بس کنید دیگه .... والا ما هم انسانیم و عاطفه داریم
نقل قول کردن
#7 سپهر 1394-08-19 11:21
خیلی حیف شد.دیروز تماشاگران برای حمایت از خیبر سنگ تمام گذاشتند و نود دقیقه بی وقفه تشویق کردند.بازیکنان همیشه در ده دقیقه آخر خسته هستند و نتیجه را در آخرین دقایق واگذار می کنند.
نقل قول کردن
#8 تقی زاده 1394-08-19 14:29
کادر فنی خیبر برای خط دفاع متزلزل و دروازه بان فکر و چاره ای
بیندیشد . احمدزاده با اینکه تیمش در زمین
حریف بازی میکرد ولی همگان دیدند که چه ترکیب هجومی را برای
این دیدار تدارک دیده بود امیدواریم خیبر در رشت دیگه تو زمین
خودش محبوس نشه مثل دیدارهای قبلی خارج از خانه . فقط کسب
سه امتیاز از داماش میتواند هواداران پرشور خیبر را راضی کند
فقط حمله را باید در دستور کار قرار داد. حمله حمله لرستان کوبنده
به امید پیروزی مقابل داماش گیلان.
نقل قول کردن
#9 حمید ت 1394-08-19 17:33
تا فرصت هست فکری بحال این تیم شود و گرنه بلای که سر تیم کوثر و گهر امد در انتظار تیم خیبر است. فردا باید بشنیم و فقط افسوس کارهای که میتوانستیم انجام بدیم و ندادیم رو بخوریم. پس قدر این زمانها رو بدانید .
نقل قول کردن
#10 تقی زاده 1394-08-19 21:14
آقای نیکبخت فردا نری رشت بازم تیم رو در زمین خودی حبس کنی
ما فوتبال هجومی و برد میخوایم...
نقل قول کردن
#11 تقی زاده 1394-08-19 21:27
سایت ورزش 3 چی از جان خیبر میخوای با این کارهات نمیتونی
خیبر مظلوم و مردم متمدن و با اصالت لرستان رو تخریب کنی
تو در بین مردم دیار من دیگر جایگاهی نداری چون بشدت تحت
سیطره و نفوذ ... هستی..........
نقل قول کردن
#12 منصف 1394-08-19 21:32
رای کمیته استیناف مبنی بر تغییر نتیجه به سود هرمزگانی ها
خلاف ماده79 آیین نامه انضباطی است . همگان به هوش باشند....
نقل قول کردن
#13 سجاد 1394-08-25 15:21
ورزش3 قبل از اینکه استیناف اعلام کنه نتیجه رو به نفع آلومینیوم تغییر داده بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا