یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گروه تلويزيوني 3 نفره برنامه پرمخاطب 90 به مدت 2 روز در لرستان حضور يافتند و اقدام به تهيه گزارش از فوتبال شهرهاي مختلف لرستان كردند.
به گزارش يافته، اين گروه كه كار تهيه آيتم "ايران 90" برنامه تلويزوني 90 را بر عهده دارند شامل محمدحسين ميثاقي (گزارشگر)، حسين توكلي (تصويربردار) و ابراهيم كربلايي(تصويربردار) صبح روز پنج‌شنبه 22 مرداد وارد فرودگاه خرم‌آباد شده و مورد استقبال مجيد ياراحمدي (مسئول كميته مسابقات هيأت فوتبال لرستان)، محمود داودي نژاد (مسئول روابط عمومي هيأت) و رضا جايدري به نمايندگي از خبرنگاران ورزشي لرستان قرار گرفتند.
اعضاي گروه اعزامي برنامه 90 پس از استراحتي كوتاه در هتل ساليز خرم‌آباد صبح روز پنج‌شنبه عازم دورود شدند و با همراهي حميد فتحي بازيكن سابق تيم‌هاي نفت تهران و خيبر خرم‌آباد علاوه بر تهيه گزارش از ورزشگاه تختي دورود و آبشار بيشه، ظهر روز پنج شنبه را پس از هماهنگي فرهاد داودوندي در بروجرد به تهيه گزارش از فوتباليست‌هاي اين شهرستان در ورزشگاه شهيد علي بيات پرداختند.
اين گروه عصر پنج‌شنبه در زمين چمن فوتبال اردوگاه دانش‌آموزي آيت‌الله كمالوند خرم‌آباد محل تمرين تيم خيبر خرم‌آباد حاضر شدند و با همايون بهاروند رئيس هيأت فوتبال استان و چند تن از پيشكسوتان فوتبال خرم‌آباد و همچنين علي نيكبخت سرمربي خيبر به گفت‌وگو پرداختند و سپس شامگاه پنج‌شنبه در منزل غلام‌حسين برنجي يكي از اولين فوتباليست‌هاي خرم‌آباد كه در بستر بيماري است حضور پيدا كردند و پس از آن راهي هتل ساليز شدند و به دنبال آن تصاويري نيز از مجتمع بام لرستان در آخرين ساعات شب تهيه كردند.
گروه اعزامي برنامه 90 صبح روز جمعه همراه با پدر علي اميري فوتباليست ملي‌پوش لرستاني عازم روستاي دره‌بادام زادگاه اين فوتباليست محجوب لرستاني شده و در زمين خاكي اين روستا واقع در نزديكي سراب دوره به تهيه گزارش از فوتباليست‌هاي اين خطه پرداختند و آن‌گاه راهي كوهدشت شده از مدارس فوتبال اين شهرستان و شماري از فوتباليست‌هاي اين شهر گزارش تهيه كردند.
اين گروه ظهر جمعه به بازديد از قلعه تاريخي فلك‌الافلاك خرم‌آباد پرداختند و پس از آن در هتل ساليز با موسي كركي دروازه‌بان سابق تيم‌هاي منتخب لرستان در ليگ قدس، خيبر خرم‌آباد و راه‌آهن تهران كه مقيم بلژيك است و براي مدتي به خرم‌آباد سفر كرده، به گفت‌‌گو پرداختند و پس از صرف نهار، عصر روز جمعه 23 مردادماه به فرودگاه خرم‌آباد رفته و راهي تهران شدند.
قابل ذكر است گزارش‌هاي تهيه شده از لرستان در برنامه‌هاي مورخ دوشنبه 9 شهريور و دوشنبه 16 شهريور در قالب آيتم "ايران 90" از برنامه نود به تهيه‌كنندگي عادل فردوسي‌پور پخش خواهند شد.
تصاويري از ضبط برنامه‌هاي اين گروه:
 گروه اعزامي برنامه 90 در لرستان + تصاوير
گفت‌وگو با مسئولين فوتبال لرستان و پيشكسوتان خرم‌آباد

گفت‌وگو با برنجي پيشكسوت 83 ساله فوتبال لرستان كه از يك سال قبل در بستر بيماري است

قلعه فلك‌الافلاك خرم‌آباد

تهيه گزارش از فوتبال بروجرد

گفت‌وگو با موسي كركي

از راست: توكلي، ميثاقي و كربلايي

رضا جایدری/ خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1394-05-24 00:27
خوبه اما اگر واقعیت ها رو نشون بدن و سودی برای فوتبال استان و خیبر خرم آباد و گهر دورود داشته باشه.
نقل قول کردن
#2 خیبری 1394-05-24 11:02
خواهشا اطلاع رسانی کنید که همه با نمادی از سبز خيبري به ورزشگاه بیان و کسی از آبی و قرمز چیزی نگه همه یک دل و یک صدا خیبری باشیم و یک رنگ سبز
نقل قول کردن
#3 خبرنگار 1394-05-24 12:48
نمیدانم چرا به پلدختر زادگاه ابراهیم میرزاپور و بیژن کوشکی و سجاد متش بیرانوند و.... نیومدند
نقل قول کردن
#4 احمد 1394-05-24 13:08
انشااله که باعث رشد و رونق فوتبال لرستان بشن
نقل قول کردن
#5 محمد 1394-05-25 13:00
میرزاپور و بیژن کوشکی مال معمولانند نه پلدختر
نقل قول کردن
#6 سجاد 1394-05-25 16:12
میرزاپور و کوشکی فوتبالیستای خوبی دهه گذشته بچه همین معمولان پلدختر بودن چرا آخه مصاحبه نگرفتید ازشون؟ شما میتونی یه بازیکن از کوهدشت نام ببرید که رفتند اونجا همه راه. پلدختر که نزدیکتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :eek:
نقل قول کردن
#7 افراسیاب 1394-05-25 22:47
درود به عادل که باز گل کاشت وبا بزرگان فوتبال وفراموش شدگان که دیگر کسی از انها یاد نمی کند دیدار وکفتگوکرد
نقل قول کردن
#8 احمد 1395-06-19 13:05
عالى بود
نقل قول کردن
#9 احمد 1395-06-19 13:06
عالى ىىبىىىىىىى بود
نقل قول کردن
#10 شهرزاداز اندیمشک 1395-09-19 00:36
درود برباغیرت های خیبر خصوصا موسی کرکی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا