یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان با برگزاری جشن با شکوهی تشکیل کمیته الیگودرز انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران و البرز کلید خورد.
به گزارش يافته، يكي از مسوولان برگزاري اين جشن با بيان اين كه این گردهمايي برای پی‌گیری سه هدف عمده تشکیل شده است، جشن تشكيل انجمن اليگودرزي‌هاي مقيم پايتخت برگزار شد + عكس و حواشيگفت: تجدید دیدار همشهریان با یکدیگر و ایجاد الفت بیش‌تر مهم‌ترين هدف برگزار ياين جشن بود.
منوچهر بسحاق در ادامه اظهار داشت: بازخوانی اهداف انجمن لرستانی‌ها‌ی مقیم تهران و عضویت حضار در صورت تمایل و نيز معرفی سایت‌های مرتبط با الیگودرز با هدف کمک به سرمایه‌گذاری وتوسعه گردشگری از ديگر اهداف اين برپايي مراسم بود.
وي خاطرنشان كرد: کمیته الیگودرز انجمن لرستانی‌ها در قالب اهداف انجمن، فعالیت خود را گسترش داده است و تلاش دارد به صورت کاربردی و عملیاتی با مشارکت اليگودرزي‌ها برای رفع نیازهای معنوی، روانی، اجتماعی همشهریان و همتباران  تلاش نماید.
بسحاق تصريح كرد: برای رفع برخی نیازهای مربوط به اشتغال، توسعه کسب و کار و افزایش رفاه مردم نيز تلاش خواهیم کرد.
وي با بيان اين كه باید توجه داشته باشیم دور هم بودن و برگزاری تجمعاتی از این قبيل، سبب شادی حضار خواهد شد اما پس از این نشست‌ها وقتی به خانه بر می‌گردیم دغدغه‌های زندگی از جمله مشغله فرزندان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: برای رفع برخی از این دغدغه‌ها، کمیته الیگودرز اقدام به تشکیل گروه‌های مشورتی اشتغال، تجارت الکترونیک، گردشگری و فرهنگ با عضو گیری از شرکت کنندگان نموده است تا بتوانیم برای این موضوعات در سطح شهرستان و خارج از شهرستان مشورت‌هایی را به مسوولین داده و اقدامات کاربردی را به انجام برسانیم.
قابل ذكر است در این مراسم به یاد ماندنی که در سالن امام علی(ع) و با حضور عده کثیری از الیگودرزهای مقیم استان‌های تهران و البرز برگزار شد، شرکت کنندگان آمادگی خود را برای فعالیت و نقش‌آفرینی در کمیته الیگودرز لرستاني های مقیم مرکز اعلام کردند.
حواشی:
* در این مراسم گروه‌های موسیقی سنتی و محلی آوای پارسیان و تیر و کمان با اجرا‌ی بسیار زیبای خود لحظات شادی را برای حضار فراهم ساختند.
* شعر‌خوانی استاد ناصر گودرزی و استاد شیخی، گرماي جشن کمیته الیگودرز لرستانی‌های مقیم مرکز را دو چندان کرد.
این مراسم با حضور ايرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی‌، اسماعيل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران، اعضای هیات مدیره انجمن لرستانی‌ها و فرماندار الیگودرز برگزار شد.
* به 15 تن از الیگودرزی‌ها که خدمات چشم‌گیری در حوزه فعالیت خود داشتند لوح تقدیر اهدا شد.
*  در این مراسم ايرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی‌، سيد ابراهيم موسوی‌نژاد رئیس هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز، ولي‌الله ميرزايي‌اصل فرماندار الیگودرز‌، بسحاق و گلپایگانی از اعضای کمیته الیگودرز در خصوص فرصت‌های پیش روی الیگودرز برای توسعه به ایراد سخن پرداختند.
* به دلیل کمبود وقت، امکان هنرنمایی گروه تنبور سیمرغ فراهم نشد. همچنین شرکت کنندگان نتوانستند اشعار زیبای دكتر مرادحسین پاپی و استاد محمد قدیمی را بشنوند.
* عابدین پاپی هم در جمع الیگودرزی‌ها حضور داشتند.
* برای اولین بار از سید ابوالفضل موسوی کارگر زحمتکش خدمات شهری شهرداری الیگودرز، استاد حشمت طنازی نوازنده الیگودرزی و عبدالله بیات راوی دفاع مقدس و خبرنگار ایرنا با اهدای لوح تقدیر از طرف کمیته الیگودرز انجمن تقدیر به عمل آمد.
 

 
ارسال کننده: محسن  كرامتي‌مقدم / تهران
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1394-03-10 19:32
درود خدا بر الیگودرزیهای عزیز لرستان الیگودرز را الگوی خود قرار دهد و اختلافات شخصی را کنار بگذارند با تشکر از یافته
نقل قول کردن
#2 رضا كمرزرين 1394-12-16 11:38
با سلام جهت عضويت در انجمن چه كاري بايد انجتم داد
نقل قول کردن
#3 سیامک صالحیی 1396-06-18 13:51
با تشکر فروان از انجمن الیگودرزیهای مقیم تهران بخاطر گردهمایی الیگودرزیهای مقیم تهران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا