یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: همدلی و همکاری مدیریت ارشد استانی، فرماندار و اعضای شورای شهر، سبب انتصاب آقای عیدی‌بیرانوند به عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد شده است.
به گزارش روابط عمومی شهردای، علی جهان‌آرا شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تقدیر از کارکنان شهرداری که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد فرهنگ و اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: با انتصاب شهردار جدید، افق روشنی را برای خرم‌آباد متصور بوده و توسعه شهری را برای شهروندان به ارمغان مي‌آوريم.
وی با بیان این که جلسات شورای شهر جهت رفع توسعه شهری گه‌گاه ساعت‌ها به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: رفع معضلات و مشکلات شهری زمان‌بر است و نیاز به مطالعات و پی‌گیری دارد.
جهان‌آرا افزود: کارگروهی که برای توسعه شهر خرم‌آباد فعال است بیش از حد خود تلاش می‌کند و هدف آن هم خدمات‌رسانی به شهروندان خرم‌آباد است.
در ادامه این مراسم از  مهسا دولتشاهی و فاطمه فاضلی‌فر که رتبه تک‌رقمی کنکور تجربی سال 93 را برای این دیار به ارمغان آورده‌اند‌، تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود لوح تقدیری به امضاء ریاست شورای شهر و شهردار به همراه سکه طلای بهار آزادی تقدیم آن‌ها شد.
در پایان از پرسنل شهرداری که اسامی آن‌ها به شرح ذیل است به رسم قدر‌دانی شد. لوح‌ تقدیر اين افراد توسط حبيب‌الله خجسته‌پور فرماندار، يحيي عيدي‌بيرانوند سرپرست شهرداري، علي جهان‌آرا رییس شورا و شماري از اعضای شورای شهر به آنان اهدا شد:
منوچهر ططرپور سرپرست شهرداري منطقه یک
امید ساکی سرپرست شهرداري منطقه دو
عزیزی شهردار منطقه سه
علی‌رضا صادقی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری خرم‌آباد
رضا دریکوند مدیر عامل خدمات موتوری شهرداری
مسعود ارمغان مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهر خرم‌آباد
مهرداد سیاه‌پور مدیر عامل سازمان آرامستان‌های خرم‌آباد
مهدی گل‌میرزایی کارشناس و مسوول پرسنل اداری شهرداری
کرم سعیدی کارشناس و دبیر شهرداری
علی محمد‌خانی رییس ستاد دهه فجر شهرداری و معاونت خدمات شهري
محمد جایدری دبیر ستاد دهه فجر شهرداری و رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل
علی‌رضا خاوری مسوول بازرسی شهرداری خرم‌آباد
اسفندیار علی‌زاده مسوول حراست شهرداری خرم‌آباد
حبیب‌الله رحیمی مسوول دفتر رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد
علی بابایی مسوول روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

 
* شب دوم این مراسم با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، اعضای خانواده‌های كاركنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با برگزاری جنگ شادی برگزار شد.
* در پایان مراسم شب اول از طرف جافر وفایی عضو شوراي اسلامي شهر به حبيب‌الله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد و افشین چگنی هر کدام یک دست لباس ورزشی به رسم یادبود اهدا شد.
* قسمت‌های مفرح این مراسم برگزاری آیین سنت ازدواج لري بختیاری، اجراي موزیک لری و اجرای نمايش طنز بود.
* به قید شماره‌هایی که مدیران به زبان می‌آروند کودکان شمارش می‌شدند و هر کسی که عدد مورد نظر بود جایزه می‌گرفت. ناگفته نماند چند کودک به دلیل این که هدیه دریافت نکردند گریه کردند که رییس شورای شهر به همه آن‌ها هدیه داد.

 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-11-17 19:14
جالبه تمامی کسانیکه تشویق شدند از مسولین هستند
نقل قول کردن
#2 حسن 1393-11-17 21:22
امید وارم مانند مدالهای معاون اول رییس جمهور نباشند اینها که همه مسیول می باشند از کارشناسان باید تقدیر شود به چه مناسبتی این کار انجام گرفته
نقل قول کردن
#3 حمید 1393-11-17 22:30
چرا. طلب پیمانکاران شهرداری را نمیدهند؟
نقل قول کردن
#4 مصطفی 1393-11-18 00:39
شهروند گرامی:
اگه خبر رو کامل خونده باشی از 2 دختر خرم آبادی که توی کنکور رتبه تک رقمی آوردند هم تقدیر شد و به هر کردوم یک سکه تمام بهار دادن.
نقل قول کردن
#5 خود شیفته 1393-11-18 01:46
پس چرا از اتشنشانان که هر روز با فداکاری و و سابل ابتدایی با به خطر افتادن جان خود جان شهروندان را نجات می دهند و یا ان رفتگر و یا باغبان فضای سبز قدردانی بعمل نمی اید و در عوض از برخی کسا نیکه عمر امدن انان به شهرداری هنوز به یکسال نرسیده قداردانی می شود به ترکیب که نگاه می کنیم یه کم جای تامل دارد.
نقل قول کردن
#6 شهروند 1393-11-18 08:03
از آقایان شهرداری بپرسید چرا از مدیران کارشناس ،خبره و پاکدست که ماههای قبل به دلیل قانونمداری و گفتن نه قانونی به درخواستهای غیرقانونی از منصب خود برکنار و بجای آنان مدیران سفارشی جایگزین شده اند تقدیر نمی شود.خدا رحمت کند شایسته سالاری را بخوانیمم یرایش الفاتحه
نقل قول کردن
#7 ابدالی 1393-11-18 12:53
چرا از رفته گرا که بیل به دست تا زانو تو جداول میرن واسه نظافت کسی قدردانی نمیکنه ا
نقل قول کردن
#8 حسن 1393-11-21 20:56
چه جالب دیگه مدیری نبود. کارگر کار میکنه مدیر با ماهی چهارمیلیون حقوق تشویق می شه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا