یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم تکریم استاندار پیشین و معارفه ی استاندار جدید لرستان برگزار شد.
 به گزارش یافته، این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
 در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.
ابوطالب شفقت (زاده ۱۳۳۶ بابل) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مرتبه دانشیاری است.
شفقت با حکم احمد وحیدی، وزیر کشور در شهریور ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب شد و در آبان ۱۴۰۱ وی را به‌عنوان معاون هماهنگی امور استانها منصوب کرد.
او در ابتدای انقلاب به عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و بعدها به وزارت دفاع رفت و رئیس موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی شد. ابوطالب شفقت دکترای خود را در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد. سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت ۷ سال استاندار استان‌های مازندران ، بوشهر و خراسان شمالی بود. در دولت یازدهم بمدت ۳ سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع شد. ایشان در دولت دوازدهم از آذر ۹۶ به مدت چهار سال ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را بر عهده داشت.
 
 
فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
نماینده ولی فقیه در لرستان  گفت:  فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری  نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است افزود: وی تمام توان خود را در ماموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
 حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.
 
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود‌.
وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.
 
سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت است
فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.
سردار نعمت الله باقری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و  در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.
وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده و به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است؛ اما برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.
سردار باقری با بیان اینکه برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، افزود: زیویار همه تلاش خود را در استان به کار گرفت و با سپاه همکاری قابل تقدیری داشت.
رمانده سپاه لرستان گفت: یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تامین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضایی است که در لرستان این تعامل به خوبی آشکار بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند اما موفق نبودند و ندای لبیک یا ایران لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.
 
فرهاد زیویار: جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
 استاندار سابق لرستان گفت: جهش توسعه در لرستان آغاز شده و برای به سرانجام رسیدن نیاز به کمک و پیگیری دارد.
 فرهاد زیویار چهارم اردیبهشت ماه در مراسم معارفه استاندار لرستان، عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون  شاهد تحولات خوبی در حوزه های زیرساختی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، اجتماعی و آموزشی بودیم که روند توسعه ی استان را شروع کرد.
وی ادامه داد: تنها با حمایت، کمک و پیگیری می توان این شروع خوب را به سرانجام رساند.
استاندار سابق لرستان اظهار کرد: ان شاالله من بعد تمام توان استان در حوزه های مختلف از جمله رسانه و قلم استان در اختیار توسعه استان قرار گیرد.
زیویار تصریح کرد: استانداری مسئولیت سنگینی است و نیاز به کمک و حمایت دارد.
وی افزود: نباید به این مسئولیت حساس بار اضافه کرد بلکه باید کمک کنیم و بارها را برداریم.
استاندار سابق لرستان به برخی از عملکردهای استانداری لرستان در زمان مسئولیش طبق بررسی و اعلام دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: لرستان در بهره وری، راه اندازی بنگاه های تعطیل شده،جذب سرمایه گذار خارجی و طرح شهید زین الدین به ترتیب در جایگاه های سوم،هشتم، دوازدهم و یازدهم قرار گرفت.
زیویار عنوان کرد: در شرایطی که استان رتبه ی اول تورم کشور را داشت توانستیم با برنامه ریزی و اقدام این رتبه را به نهم برسانیم.
وی جهش در حوزه ی کشاورزی را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم از ابتدا تا کنون در لرستان برشمرد و ادامه داد: افزایش تولید گندم به حدود ۴ برابر، افزایش دو برابری ظرفیت های گلخانه ای، افزایش ۴ برابری تولید دانه های روغنی، احیای ره ها واحد دامپروری تنها نمونه ای از آن است.
استاندار سابق لرستان ادامه داد: بالاترین رکورد کشتار و تولید مرغ در استان قبل از نوروز امسال ثبت شد که طی آن بیش از ۵۰۰ تن در روز تولید شد.
زیویار فعال سازی و تکمیل پروژه های ناتمام، احیای واحدهای اقتصادی، جوانگرایی در مدیریت و بهره وری از ظرفیت های مولدسازی را مهم ترین رویکردهای دولت سیزدهم در استان از زمان آغاز آن قلمداد کرد و ابراز کرد: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، باغ موزه دفاع مقدس، ایستگاه رادار هواشناسی، چند سد مهم استان از جمله کمندان و تاج امیر، ده ها پل و ابنیه راهبردی و پیشرفت چشمگیر در پروژه های مهم و تعطیل شده ای از جمله راه آهن، بیمارستان های نیایش، گهر و رازی تنها نمونه هایی بودند که ماحصل این رویکردها هستند.
وی به آخرین وضعیت راه آهن دورود به خرم آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشکلات حقوقی بین قرارگاه خاتم الانبیا با وزارت های نفت و راه وشهرسازی به وجود آمده که نیاز به پیگیری مجدانه دارد.
استاندار سابق لرستان ادامه داد: تا کنون بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده ضمن این که اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان را از محل مولدسازی برای کمک به آن در نظر گرفته ایم.
زیویار همچنین به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اشاره و عنوان کرد: عمده ی این مصوبات یا محقق شده اند و یا پیشرفت بیش از ۷۰ درصد دارند.
وی همچنین با اشاره به چالش های دولت سیزدهم در زمان آغاز به کار از جمله بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی و برنامه ریزی های جهادی و مناسب برای برون رفت از آنها، از حسن اعتماد مجموعه دولت و حمایت های وزیر کشور در زمان تصدی استانداری لرستان تقدیر و تشکر کرد.
 
 زمینه برای مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
 وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم‌.
احمد وحیدی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد افزود: ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.
وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.
وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، گفت: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.
وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.
 وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی  مزید بر علت شد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.
وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود:  انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام  و مطالبات مردمی در این استان است.
وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌اهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.
 وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن  زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریعتر به سرانجام برسند.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندارسابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.
وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.
وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.


لزوم همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی

استاندار لرستان بر لزوم همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، ابوطالب شفقت در آیین معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه ما جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و باید شناخت کافی بر مبنای نظری خود داشته باشیم، اظهار کرد: هدف اصلی ما دستیابی به جامعه متعالی، امت و تمدن اسلامی و درنهایت زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
وی بر لزوم ایجاد رفاه اجتماعی و فردی در شان جامعه مرفه اسلامی شیعی تاکید کرد و افزود: باید در مسیر عقلی، نظری، علمی، معیشتی و معادی که همان اولوا الالباب است، حرکت کنیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ارکان نظام در استان متحد و متعهد اقدام کرده تا به پیشرفت و توسعه استان برسیم.
وی لرستان را استانی با ظرفیت بالا عنوان کرد و گفت: باید با تعامل همگانی و استفاده از استعدادها و سرمایه‌داران بومی خارج و داخل استان توسعه و پیشرفت استان را رقم بزنیم.
شفقت خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و باید با این روحیه تلاش و تعامل داشته باشند تا باعث مشارکت مردم در مسائل اقتصادی اجتماعی و سیاسی شود.
وی بر همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی تاکید و عنوان کرد: این سه مسئله تحت عنوان کفایت و کیفیت حکمرانی برگرفته از برنامه وزیر کشور در سال ۱۴۰۰ بود که به دولت ارائه داده است و باید تلاش کنیم که به آن برسیم.
استاندار لرستان بیان کرد: در این راستا باید تمامی اقشار استان از جمله خانواده شهدا، متنفذین، شخصیت‌ها، علماء، دانشگاهیان، نخبگان و... هدایت و نظارت بر عملکرد را داشته باشند تا مسیر را بهتر با کیفیت بالاتری طی کنیم.
وی خطاب به رسانه‌ها گفت: دشمن جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین خطا را بزرگنمایی می‌کند و باعث ایجاد اختلاف بین مردم و نظام می‌شود در این میان رسانه‌ها با آگاهی و هوشیاری باید ضمن جلوگیری از این موضوع با تعامل باعث تشویق مردم به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی شوند.
شفقت اظهار کرد: با توجه به اینکه ۶ سال از فرمان گام دوم مقام معظم رهبری گذشته است هنوز نتوانستیم برنامه جامع تحول گام دوم را شروع کنیم، بنابراین باید بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرده تا شاهد توسعه و پیشرفت استان و کشور باشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1403-02-05 08:24
سالانه چهارده میلیارد مترمکعب آب از لرستان خارج می‌شود و هدر می‌رود ایکاش در لرستان سد بزنند و زمین‌هاي کشاورزی را آبی کنند تا کشاورزان حداقل محصولی دستشان را بگیرد
نقل قول کردن
#2 رضا 1403-02-05 08:29
جناب آقای استاندار ضمن خیر مقدم به شما. لطفا قبل از از مدیران و فرمانداران و مسئولین بی کفایت و سفارشی ، نیم ساعت وقت بگذارید و پیاده در سطح شهر خرم آباد( مرکز استان ) مخصوصا در محله شهدای غربی - خ سوم اسفند قدم بزنید و ملاحظه فرمائید که چگونه این نعمت خدادادی و حجم از آب زلال چشمه هایی پر تعداد ( گرداب- اراز- گلسرخ و ...) که بدون استفاده هدر می رود و در رودخانه ( گلال) می ریزد..
نیاید قطره ای از این آب هدر رود و مسئولین این شهر کوچکترین توجه و اهمیتی به این نعمت نداشته و نمیدهند
نقل قول کردن
#3 محمد 1403-02-05 10:33
وقتی کل کشور با کمبود بودجه و اعتبار مواجه هستن و امور عمرانی در کشور سرانجامی نداشته نباید به جابجایی افراد امیدی داشت
نقل قول کردن
#4 رضا 1403-02-05 10:41
کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل پارسیلون- چرم پوست- یخچال سازی-کشت و صنعت-کارخانه تایر و ... ، پروژه های کوچک و نیمه تمام هتل صخره ای ،دوقلوی کیو، پروژه عظیم راه آهن- ساماندهی مبلمان شهری ، ایجاد احداث مسیر های جدید برای حل مشکل ترافیک مرکز استان در بالی کوی فلسطین و قاضی آباد و پشت کمربندی پشت بازار با ایجاد تونل- نبود پارکینگهای طبقاتی ، ساماندهی ورودی های شهر خرم آباد- احداث تله کابین و راه اندازی و استفاده از امکانات و فضای بام و ... که بدلیل کم کاری مسئولین عقیم مانده هم از دغدغه های مردم استان میباشد.
نقل قول کردن
#5 بی تعارف 1403-02-05 14:27
تکمیل آزاد راه خرم آباد به اراک فراموش نشه یافته پیگیر باش لطفا
نقل قول کردن
#6 شهروند 1403-02-05 14:28
به نقل از رضا:
کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل پارسیلون- چرم پوست- یخچال سازی-کشت و صنعت-کارخانه تایر و ... ، پروژه های کوچک و نیمه تمام هتل صخره ای ،دوقلوی کیو، پروژه عظیم راه آهن- ساماندهی مبلمان شهری ، ایجاد احداث مسیر های جدید برای حل مشکل ترافیک مرکز استان در بالی کوی فلسطین و قاضی آباد و پشت کمربندی پشت بازار با ایجاد تونل- نبود پارکینگهای طبقاتی ، ساماندهی ورودی های شهر خرم آباد- احداث تله کابین و راه اندازی و استفاده از امکانات و فضای بام و ... که بدلیل کم کاری مسئولین عقیم مانده هم از دغدغه های مردم استان میباشد.
اینها تکمیل شان سالها زمان می‌برد
بعد بودجه کل لرستان فقط بیست‌وپنج صدم درصد است یعنی نصف نیم‌درصد است درحالی‌که جمعیت لرستان دو درصد است
نقل قول کردن
#7 مجتبی 1403-02-05 20:27
به نقل از رضا:
کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل پارسیلون- چرم پوست- یخچال سازی-کشت و صنعت-کارخانه تایر و ... ، پروژه های کوچک و نیمه تمام هتل صخره ای ،دوقلوی کیو، پروژه عظیم راه آهن- ساماندهی مبلمان شهری ، ایجاد احداث مسیر های جدید برای حل مشکل ترافیک مرکز استان در بالی کوی فلسطین و قاضی آباد و پشت کمربندی پشت بازار با ایجاد تونل- نبود پارکینگهای طبقاتی ، ساماندهی ورودی های شهر خرم آباد- احداث تله کابین و راه اندازی و استفاده از امکانات و فضای بام و ... که بدلیل کم کاری مسئولین عقیم مانده هم از دغدغه های مردم استان میباشد.

اینا که گفتی همش مربوط به خرم‌آباد بود.از نظر شما ساير شهرهای استان هیچ مشکلی ندارند و لرستان فقط خرم‌آباد هست
نقل قول کردن
#8 مجتبی 1403-02-05 20:28
به نقل از بی تعارف:
تکمیل آزاد راه خرم آباد به اراک فراموش نشه یافته پیگیر باش لطفا

فکر کنم منظورت آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد هست دیگه!؟
نقل قول کردن
#9 نادری 1403-02-05 21:05
به نقل از مجتبی:
به نقل از بی تعارف:
تکمیل آزاد راه خرم آباد به اراک فراموش نشه یافته پیگیر باش لطفا

فکر کنم منظورت آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد هست دیگه!؟

ما آزادراهی به نام اراک بروجرد خرم‌آباد نداریم.
یک آزادراه است که از اراک میاد خرم آباد و از بروجرد رد نمیشه.
نقل قول کردن
#10 رضا 1403-02-06 08:22
به نقل از شهروند:
به نقل از رضا:
کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل پارسیلون- چرم پوست- یخچال سازی-کشت و صنعت-کارخانه تایر و ... ، پروژه های کوچک و نیمه تمام هتل صخره ای ،دوقلوی کیو، پروژه عظیم راه آهن- ساماندهی مبلمان شهری ، ایجاد احداث مسیر های جدید برای حل مشکل ترافیک مرکز استان در بالی کوی فلسطین و قاضی آباد و پشت کمربندی پشت بازار با ایجاد تونل- نبود پارکینگهای طبقاتی ، ساماندهی ورودی های شهر خرم آباد- احداث تله کابین و راه اندازی و استفاده از امکانات و فضای بام و ... که بدلیل کم کاری مسئولین عقیم مانده هم از دغدغه های مردم استان میباشد.
اینها تکمیل شان سالها زمان می‌برد
بعد بودجه کل لرستان فقط بیست‌وپنج صدم درصد است یعنی نصف نیم‌درصد است درحالی‌که جمعیت لرستان دو درصد است

اینم از ضعف نمایندگان ادوار مختلف است..
نقل قول کردن
#11 رضا 1403-02-06 08:32
سلام- من منظور خاصی از بیان این مشکلات نداشتم ( چون در خرم آباد زندگی میکنم)، رسیدگی به دور دست ترین نقاط هر استان تا مراکز استان جزو وظایف تمامی استانداران و فرمانداران میباشد. از جنوب ( پلدختر) تا غرب( روشکان و کوهدشت) تا شرق( سپیددشت و شول آباد و ززه ماهرو و الیگودر و ..) و شمال استان ( بروجرد و سلسله و دلفان) و همگی استحقاق پیشرفت و توسعه و عدم تبعیض توسط مسئولین را دارند. به امید آن روز
نقل قول کردن
#12 مجتبی 1403-02-06 20:16
به نقل از نادری:
به نقل از مجتبی:
به نقل از بی تعارف:
تکمیل آزاد راه خرم آباد به اراک فراموش نشه یافته پیگیر باش لطفا

فکر کنم منظورت آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد هست دیگه!؟

ما آزادراهی به نام اراک بروجرد خرم‌آباد نداریم.
یک آزادراه است که از اراک میاد خرم آباد و از بروجرد رد نمیشه.

بهت حق میدم چون اطلاعاتت کم هست .در تمام نقشه های ایران به اسم آزادراه سردار شهید بروجردی درج شده یا آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد. ولی در استان به این نام کذایی یاد میشه.در ضمن آزادراه از ۱۰ کیلومتری بروجرد عبور میکنه.محض اطلاع پس باید نام بروجرد در این آزادراه یاد بشه
نقل قول کردن
#13 دانشجو 1403-02-06 22:42
به نقل از نادری:
به نقل از مجتبی:
به نقل از بی تعارف:
تکمیل آزاد راه خرم آباد به اراک فراموش نشه یافته پیگیر باش لطفا

فکر کنم منظورت آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد هست دیگه!؟

ما آزادراهی به نام اراک بروجرد خرم‌آباد نداریم.
یک آزادراه است که از اراک میاد خرم آباد و از بروجرد رد نمیشه.
این چه حرفیه؟ آزادراه‌ها از هیچ شهری رد نمی‌شوند به نظر شما یک تریلی ۱۸ چرخ با چند تن بار و ایجاد صدای زیاد میشه با سرعت ۱۲۰ کیلومتر از وسط یک شهر مسکونی تردد کند؟ تمام آزادراه‌ها از شهرها فاصله ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری دارند و با تقاطع و دوربرگردان به شهرها وصل می‌شوند همین آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد از هیچ شهری عبور نمی‌کند
نقل قول کردن
#14 خرم‌آبادی 1403-02-06 22:44
به نقل از رضا:
سلام- من منظور خاصی از بیان این مشکلات نداشتم ( چون در خرم آباد زندگی میکنم)، رسیدگی به دور دست ترین نقاط هر استان تا مراکز استان جزو وظایف تمامی استانداران و فرمانداران میباشد. از جنوب ( پلدختر) تا غرب( روشکان و کوهدشت) تا شرق( سپیددشت و شول آباد و ززه ماهرو و الیگودر و ..) و شمال استان ( بروجرد و سلسله و دلفان) و همگی استحقاق پیشرفت و توسعه و عدم تبعیض توسط مسئولین را دارند. به امید آن روز
بله شما مشکلات و کمبودهای منطقه‌ای که می‌شناسید را گفتید و این ایرادی نداره ایکاش دولت بودجه را افزایش دهد و برای تمام شهرها فرودگاه و راه‌آهن و سد و دانشگاه و بیمارستان و کارخانه بسازد، آخه کی بدش از عمران و آبادانی و پیشرفت میاد؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا