یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مردم لرستان امروز با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
به گزارش یافته، مردم ولایت مدار و انقلابی خرم‌آباد و سایر شهرهای لرستام روز یکشنبه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 10 امروز در خرم‌آباد و سراسر استان برگزار شد .
سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در خرم‌آباد «صحرایی» وزیر آموزش و پرورش بود.

سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است

وزیر آموزش و پرورش در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است.

رضامراد صحرایی امروز ۲۲ بهمن در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان با اشاره به اهمیت انتخابات و خنثی کردن توطئه‌های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری و تکمیل کننده جشن انقلاب است.

صحرایی با بیان اینکه ما باید کاری کنیم که تمام درآمد نفت در زیرساخت‌ها استفاده شود، افزود: امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم نظیر است و ما هجدمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی اظهارداشت: قبل از انقلاب در حوزه آموزش از هر دو نفر یک نفر بی سواد بود، اما حالا در تمام روستا‌ها امکانات تحصیل برای همه وجود دارد و بیش از ۹۷ درصد مردم کشورمان باسوادند.

وزیر آموزش و پرورش در لرستان گفت: قبل از انقلاب بسیاری از روستا‌ها به آب و برق دسترسی نداشتند، اما اکنون ۹۶ درصد مردم از نعمت آب شرب سالم بهره مندند و کمتر جایی وجود دارد که برق نداشته باشند.

صحرایی بیان کرد: ما نخبگانی بزرگ و جهانی داریم و در اختراعات به رتبه زیر ۱۰ در دنیا رسیده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: اسرائیل منحوس که بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه را به شهادت رسانده اکنون زمین گیر شده و گدایی صلح می‌کند و این به برکت انقلاب و خون شهدا است که جهانی شده و دشمنان را حتی در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرز‌های ایران شکست می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این حاصل قدرت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدایی است که به پیام استقلال و آزادی در سراسر جهان تبدیل شده است؛ باید قدر انقلاب را بدانیم و در برابر توطئه‌های دشمن آگاه باشیم.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، گفت: مشارکت در انتخابات از آن جهت اهمیت دارد که دشمنان تکلیف خودشان را با ما می‌فهمند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است و می‌خواهند کاستی‌های ما را پررنگ و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، افزود: هر کشوری کمبود‌هایی دارد؛ مشکلات همه جا هست و نباید فراموش کرد که شکل گیری دولت‌ها برای رفع همین مشکلات است.




                                                                                         خرم آباد



بروجرد


دورود



 الیگودرز



پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و استاندار لرستان، در پی حماسه حضور مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن 


«بسم الله الرحمن الرحیم»

 «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ»

 

(و در انجام فرمان حق و جهاد با دشمن سستی نکنید و از حوادث و سختیها اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید)

سوره آل عمران/ آیه ۱۳۹

 

🇮🇷 بیست و دوم بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سالروز به ثمر نشستن حکومت الله ، روز وحدت و یکپارچگی و ایستادگی مردم، روز شکست هیمنه دشمن، با شکوه هر چه بیشتر برگزار گردید.

🇮🇷حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود بارزی از حمایت همه جانبه مردم شریف و ولایتمدار ایران سرافراز، از آرمان‌های انقلاب اسلامی، و پیروی از منویات امامین انقلاب است.

🇮🇷 آنچه امروز دیده شد حضور پر شور و شعور مردم مومن، غیور، سلحشور و همیشه در صحنه بود، که با عزم راسخ، قدم‌های استوار، با قلب‌های مالامال از عشق به اسلام و ایران، با طنین صدای «الله اکبر» به زیباترین شکل، زنده و توفنده و خیره کننده، به کوری چشم سردمداران طاغوت و آمریکای تبهکار و رژیم اشغالگر قدس، در جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد.

🇮🇷 حضور به موقع و به هنگام ملت ایران به دلیل شرایط متلاطم منطقه‌ای و کینه توزی دشمنان زخم خورده جهانی از شکست‌های پی در پی، از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظامی و سیاسی از جمله انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر پیکره بی جان دشمنان وارد خواهد کرد.

🇮🇷 ایننبان با سپاس به درگاه الهی، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر خود لازم می‌دانیم از شور و شعور و درایت بالای سیاسی مردم ایران زمین بویژه مردم ولایتمدار استان لرستان و شهرستان خرم آباد، و اقصی نقاط این مرز و بوم، که در اقدامی حماسی، همبستگی و ایستادگی خود را به منصه ظهور رساندند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

🇮🇷همچنین از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان‌های دولتی، غیر دولتی، نظامی و انتظامی، امنیتی، نیروهای مسلح، موسسات و نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی، صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات و محلات، گروه‌های جهادی و مردم نهاد، جوانان انقلابی، بسیجیان، مساجد و هیئات مذهبی، جریانهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و انقلابی، و اصحاب رسانه که در فضای حقیقی و مجازی، این شکوه و عظمت را آفریدند و در این جشن ملی حاضر شدند، و روزی به یاد ماندنی را خلق کردند، و با دل و جان با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، و مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمودند قدردانی می‌ نماییم.

 

«سید احمد رضا شاهرخی، فرهاد زیویار»

۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۲

.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-11-23 10:15
مردم به کاندیداهای جدید و جوان و تحصیلکرده و با برنامه رای بدهند که طرح و ایده و برنامه برای حل بیکاری داشته باشند و برنامه‌محور باشند وگرنه شعارهای تکراری و حرف‌های بدون پشتوانه کمکی به حل مشکلات نمی‌کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا