یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان لرستان امروز(۲۷مهر)، ذیل کنگره ۶۵۵۵ شهید استان لرستان و در راستای گرامیداشت ۱۸۱ شهید جاویدالاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۲۵ شهید گمنام استان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، این اجلاسیه لرستان امروز(۲۷مهر)، ذیل کنگره ۶۵۵۵ شهید استان لرستان و در راستای گرامیداشت ۱۸۱ شهید جاویدالاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۲۵ شهید گمنام استان لرستان با حضور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، جمعی از مسوولان استانی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد.
 

تداوم راه شهدا، رمز ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور ، امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره 6هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان، با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون، مکتب اسلام دشمنان زیادی داشته است، اظهار داشت:  از صدر اسلام دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا نور حق وحقیقت در جبهه حق را خاموش کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور افزود: فرهنگ ایثار و شهادت مسیر صیانت از این مکتب حق و نور حقیقت است.

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، ادامه داد:  اوج فشارهای فرهنگی غربی در کشور های شرقی در دوران معاصر بود است و در این زمینه از زمان طاغوت توسط افراد بیدار جامعه، کتاب ها نوشته شده است چون این فرهنگ غربی، بنیاد های فرهنگی را متزلزل می کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به قول امام خمینی (ره) انفجار نور بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان در قالب مدرنیته و دموکراسی غربی می تاختند، و استعمار فرهنگی ازبیرون و از درون استبداد فرهنگی شاهنشاهی هجوم آورده بود،  انقلاب اسلامی مانند پیروزی انفجار نوربود.

حجت الاسلام موسوی مقدم خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی ذهن ها را روشن و دل ها را آگاه کرد ودر چنین شرایطی رزمندگان جان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا می کردند.

وی  افزود: اگر میخواهید در جبهه حق ایستاده بمانید، ببینید شهدا کجا ایستاده اند، و بدانید راه شهدا، چراغ راه حق و حقیقت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور تداوم راه شهدا را  رمز، شناسایی اهداف دشمنان و ایستادگی در مقابل توطئه های آن ها دانست افزود: مسیر شهدا را ادامه دهید و مطمئن باشید در جبهه حق قرا دارد.

وی با بیان اینکه شهدا وظیفه خود را خوبی انجام داده اند، اگر مجاهدان در راه خدا هم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، و شما نشستگان راه و روش آنها را ادامه دهید، مطمئن باشید که حق و حقیقت راه خود را پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشوراظهار کرد: 1400 سال بیشترین دشمنی ها علیه اسلام،قرآن و مکتب تشیع صورت گرفته است، اما این نور الهی همچنان در عرصه های بین المللی در حال درخشیدن است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای خاموشی نور اسلام تلاش می کنند اما نمی توانند، ادامه داد: از قول رسول گرامی اسلام در کتاب کشف محجوب نقل شده است که، درآینده کسانی خواهد آمد، که شهدا و انبیاء غبطه آنان را می خورند.

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به نبرد امروز جوانان غزه با رژیم اشغالگر قدس، افزود: امروز جوانان غزه، از شهدای ما بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و دیگر شهدای اسلام سرمش و الگو می گیرند.


دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-07-27 18:00
استان لرستان دومین استان خسارت دیده از جنگ است. خرم‌آباد هم پنجمین شهری است که بیشترین حمله هوایی به آن شد ۱۴۸ بار بمباران هوایی و ۱۲ بار موشکباران شد لذا کلیه مسئولان و نمایندگان و دلسوزان از دولت و مجلس بخواهند برای حل مشکل بیکاری مردم خرم‌آباد و استان لرستان حداقل طرحهای ناتمام را تجهیز و درست کنند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-07-27 22:34
به یاد شهدای جنگ و رزمندگان جنگ، مجسمه مرحوم امیر حسن کلانتري فرمانده لشکر ۸۴ خرم‌آباد و همرزم رهبر انقلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی در یکی از معابر خرم‌آباد نصب شود
نقل قول کردن
#3 1368 1402-07-29 09:03
به نقل از شهروند:
به یاد شهدای جنگ و رزمندگان جنگ، مجسمه مرحوم امیر حسن کلانتري فرمانده لشکر ۸۴ خرم‌آباد و همرزم رهبر انقلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی در یکی از معابر خرم‌آباد نصب شود

کاش میشد شهرداری مجسمه و یادبود زنده یاد حسن رضا کلانتری، شهید فتح الهی، شهید علی کیارش، شهید شکارچی و تیمسار عزیز آذرفر رو در معابر اصلی شهر نصب کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا