یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، اعضاء تحریریه پایگاه خبری یافته با کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان و همچنین سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد دیدار کردند.
 


نقش مؤثر تعامل نیروی انتظامی با رسانه در آرامش جامعه
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: اهالی رسانه تلاش کنند تا قلمشان در راستای بالا بردن سطح آرامش و ارتقاء احساس امنیت مردم باشد.
سرهنگ نبی اله قاسمی تعامل نیروی انتظامی با اهالی رسانه را در فرهنگ‌پذیری، نظم و انضباط و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر دانست و گفت: بهترین سرمایه پلیس مردم هستند و آنچه برای ما بیش از پیش مهم است احساس امنیت در بین مردم و جامعه می‌باشد؛ که در این زمینه نیز خبرنگاران می‌توانند با القای امید به جامعه و عدم انتشار مطالب ناامید‌کننده، نقش خود را در القای احساس امنیت در بین مردم به خوبی ایفا کنند.
سرهنگ "قاسمی" از مشارکت خبرنگاران لرستان در جهت پوشش خبری و انعکاس اخبار پلیس جهت ارتقاء احساس امنیت در جامعه تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای زدودن غبار شایعات از جامعه اقدام و در راستای همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس قدم بردارند.
وی موضوع امنیت را امری فراتر از یک دستگاه و یک مجموعه دانست و تصریح کرد: عملکرد هر یک از دستگاه‌ها می‌توانند منجر به امنیت یا نا امنی شود از این رو ضمن ضرورت تقویت ساختار‌ها و نیرو‌های این مجموعه همه بخش‌ها و نیز مردم باید در تأمین امنیت حضور و مشارکت فعال داشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد‌سازی بین مردم و پلیس را موجب تقویت سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی دانست که در حال حاضر این اعتماد‌سازی به خوبی تحقق یافته و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و جامعه در این اعتماد‌سازی نقش برجسته و مهمی داشته‌اند.
 
امنیت یکی از نعمات بزرگ است
مدیر مسوول پایگاه خبری یافته در شروع این دیدار ضمن تبریک "روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات" به "کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان و فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد" اظهار داشت: هر ساله اعضاء تحریریه یافته به مناسبت روز ارتباطات و بر حسب رسالت اجتماعی خود به دیدار فعالان این حوزه می‌رود و امسال نیز این افتخار را پیدا کردیم تا در جمع صمیمی کارکنان نیروی انتظامی حاضر شده و قدردانی خود را از زحمات این عزیزان اعلام کنیم.
عبدالرضا قاسمی ادامه داد: طبق فرموده امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که متأسفانه وقتی به مخاطره میافتند بیشتر موردتوجه واقع می‌شوند.
وی ادامه داد: ما سال گذشته خدمت فعالان حوزه سلامت رسیدیم و امسال نیز در جمع فعالان حوزه امنیت حضور پیدا کردیم.
قاسمی در ادامه اظهار داشت: حضور نیروی انتظامی مساوی است با احساس امنیت و لذا کسی که در حوزه انتظامی مشغول بکار هستند به‌واسطه سروکار داشتن با امنیت مردم، دارای وظیفه‌ی مقدسی هستند.
وی افزود: خوشبختانه تعامل و فعالیت‌های مطلوبی بین اهالی رسانه و نیروی انتظامی وجود دارد که ثمره و برکات این هم‌افزایی در زندگی و امنیت مردم استان اثرگذار است.
قاسمی ضمن تبریک روز روابط عمومی به همه فعالان این حوزه در استان، افزود: امسال تصمیم گرفته شد که این دیدار به نمایندگی از همه مدیران روابط عمومی ادارات استان صورت گیرد.
 
گفتنی است در این نشست حاضرین نقطه نظرات خود را در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب آحاد جامعه مطرح کردند.
 
در پایان، اعضاء تحریریه پایگاه خبری یافته شامل رضا طولابی، ‌امین جعفری، عباس ملکی، فاطمه دارابی و عبدالرضا قاسمی با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، سرهنگ علی گلالی، سرهنگ گیو سپهوند، سرهنگ طیاب رشنو، سرهنگ شهرام پورهادیان، سروان رضا ملکی، سرکار خانم ساناز کائیدی نژاد کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان تقدیر و تشکر کردند.

عکس: عباس ملکی



دیدگاه‌ها  

#1 نامدار 1401-02-29 18:33
کار ارشمندی کردید
نقل قول کردن
#2 همکار 1401-02-29 18:34
وَ مَنْ لَمْ یَشْکُرِ النّاسَ لَمْ یَشْکُرِاللهَ

کسی که از انسان‎ها تشکّر نکند، از خدا تشکّر نکرده است.
نقل قول کردن
#3 دلاوری 1401-02-29 18:41
آفرین به اهالی یافته
نقل قول کردن
#4 معزی 1401-02-29 21:35
آرزوی موفقیت برای نیروی انتظامی و انشاله امنیت بیشتر برای مردم
نقل قول کردن
#5 محسن 1401-02-30 15:29
خدا قوت به خدام فرهنگی لرستان ،اهالی یافته
نقل قول کردن
#6 بهاروند 1401-02-31 00:30
مادر من برای مراجعه به پزشک به بیمارستان تامین اجتماعی گلدشت رفته در بازگشت جلو درب بیمارستان مسافرکش های شخصی به زور سر مسافر دعوا میکنند این میگه مسافر منه و اون میگه نه مسافر منه و درحالیکه مادرم که کهنسال است هنوز در را نبسته بوده راننده از عجله گازش را میگیرد و پای اون پیرزن میشکند!!! خداوکیلی چرا کسی دلش بحال مردم خرم‌آباد نمیسوزه. الان قرن 21 است همه‌جا ایستگاه تاکسی و اتوبوس است و نظم است چرا روبرو بیمارستان تامین اجتماعی یا در ترمینال خرم‌آباد این تاکسی های شخصی و مسافرکش شخصی اینطوری با جان و آبروی ما بازی میکند؟ پلیس و تاکسیرانی اینهارو ساماندهی کنند. ازشان تست سلامت بگیرند. لطفا سایت مردمی یافته خودت بفکز باش. تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا