یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 

عکس از منابع مهم اطلاعات است و عکاسان نقشی تاثیرگذار در انتخاب و انتقال این اطلاعات بر عهده دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب، بیان واقعیت صحنه به مخاطب و قابل درک بودن است.

عکس خبری باید ساده، دقیق و سرشار از اطلاعات باشد و همچنین بتواند از زوایایی جدید و گسترده تر از واقعیت را در معرض دید مخاطب قرار دهد. «شفقنا رسانه» با همین رویکرد قصد دارد، منتخبی از تصاویر و گزارش های تصویری خبرگزاری های داخلی را که از نظر مضمون، ویژگی های حرفه ای و جذابیت های تصویری تا حدی متمایز به نظر می رسد، منتشر کند.

 گزارش زیر شامل مجموعه عکس منتخب «عزیز بابانژاد»، عکاس خبرگزاری تسنیم از دریاچه گهر در لرستان است که به دلیل کیفیت عالی تصاویر و انتخاب نماهای زیبا مورد توجه قرار گرفت. در شرح تصاویر این گزارش آمده است: «در جنوب شرقی درود یکی از زیباترین دریاچه های کوهستانی ایران قرار دارد. دریاچه ای محصور در میان رشته کوه های اشترانکوه که طبیعتی بی نظیر را برای دوستداران طبیعت خلق کرده است. دریاچه گهر در ارتفاع ۲۳۵۰ متری از سطح دریا قرا دارد و شامل دو بخش گهر بزرگ با وسعت حدود صد هکتار و گهر کوچک می باشد.عمق دریاچه بین ۴ تا ۲۸ متر و عرض آن بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر و طول آن۱۵۰۰ متر می باشد.»

تسنیم

دیدگاه‌ها  

#1 رشنو 1401-02-22 23:19
بعضی ها فرهنگ تفریح ندارند میرن اونجا آتش روشن می کنند و بطری و پلاستیک و زباله را پرت می کنند تو دریاچه!!! اگر تفریح بلد نیستید لطفا نرن مناطق گردشگری و طبیعت را نابود کنند
نقل قول کردن
#2 عباس 1401-02-23 01:46
مردم تو صف مرغ و روغن و.... مردن و یافته همچنان در خواب
دریغ از یک واکنش مثبت به قیمت های افسار گریخته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا