یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه ستاد کنگره 6544 شهید استان لرستان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، جلسه ستاد کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان با حضور «فرهاد زیویار» استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
 استاندار لرستان از مسئولان کمیته‌های ۲۲ گانه خواست تا نهایت تلاش خود را برای اجرای مطلوب‌تر کنگره ملی بزرگداشت ۶ هزار و ۵۴۴ شهید والامقام لرستان به کار گیرند.
سرهنگ محمود وند مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای استان گفت: ۲۲ کمیته کار هماهنگی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶ هزار و ۵۴۴ شهید والامقام لرستان در سال آینده را دارند.
سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان افزود: ۲۱۷ برنامه شامل ساخت مستند، جمع‌آوری آثار شهدا، خاطرات شهدا و خانواده‌های آن‌ها و نیز تدوین کتاب با ۷۲ میلیارد تومان در ستاد کنگره ملی بزرگداشت شهدای لرستان اجرا می‌شود.
کنگره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در استان برگزار می‌شود.






عکس: سهیمه اسدزاده

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1401-01-17 00:21
لرستان دومین استان خسارت دیده از جنگ بعد از خوزستان است. خرم‌آباد پنجمین شهر ایران است که بیشترین حمله هوایی به آن شده و 152 بار بمباران هوایی و 12 بار موشکباران شد. هر استان و شهر دیگه ای بود از این همه جانبازی و فداکاری این مردم درست استفاده میکرد. مثل کرمانشاه و مثل دزفول که روز کرمانشاه و روز دزفول در تقویم ملی ایران دارند و از این ظرفیت در جذب بودجه و استقرار صنایع استفاده کردند
نقل قول کردن
#2 حق پرست 1401-01-17 00:49
جالبه کویت بخاطر جنگ ۲۳ روزه عراق که به خاک کویت حمله کردمبلغ۵۷ هزارمیلیارد دلارغرامت گرفته درحال حاضرچه کسی پاسخگوی مشکلات مالی واقتصادی واشتغال فرزندان اقشار ایثارگر هست .اقشاریکه به فرمود امام درحال حاضربدست فراموشی سپرده شده اند .برخی مدیران دریافتی های ۱۸ میلیونی را ماست مالی میکنند اما جذب نیرو فاقد مدرک دیپلم که بعنوان نگهبان در سازمان تحت امرش جذب نموده را که نمی تواند ماست مالی کنه آنوقت فرزند جانباز ۷۰درصد بازنشسته بامدرک کارشناسی را بعنوان نگهبان جذب نمی کند .
نقل قول کردن
#3 متین 1401-01-17 00:50
انشاله درست میشه
نقل قول کردن
#4 رشنو 1401-01-17 10:39
پنجمین شهری که در ایران بیشترین حمله هوایی و جوشکباران شد خرم‌آباد لرستان است که در این حملات 2300 نفر شهید شدند و مسئولان خرم‌آباد و لرستان هیچوقت از این فرصت و ظرفیت استفاده نکردند. شهرهای آبادان و دزفول و کرمانشاه از این آمارها استفاده کردند و کلی طرح و پروژه را به شهرهای خود اختصاص دادند :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا