یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان گفت: مجتمع کشت و صنعت فجر صفا می‌تواند موجب افزایش ماندگاری گردشگر در لرستان و ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری در این استان باشد.
صبح پنجشنبه30بهمن ماه 1399 سید امین قاسمی؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، که به همراه مسئولان تورهای گردشگری خرم‌آباد برای بازدید از شرکت کشت و صنعت فجر صفا، در این مجتمع حضور پیدا کرده بودند، با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در مجتمع فجر صفا گفت: زیرساخت‌ها و برنامه‌های بسیار متنوع و خوبی در این مجتمع فراهم شده است و این مجموعه امروز بزرگترین مجتمع توریسم کشاورزی (اگروتوریسم) کشور است که با همکاری تورهای گردشگری می‌تواند تحولی بزرگ در گردشگری لرستان به وجود آورد.
در جریان این بازدید یک روزه که برای آشنایی مسئولان تورهای گردشگری خرم‌آباد با ظرفیت‌ها و جذابیت‌های گردشگری مجتمع فجر صفا برگزار شده بود، رشیدی؛ یکی از فعالان حوزه گردشگری کشور با برشمردن ویژگی‌ها و جاذبه‌های گردشگری لرستان، گفت حقیقتاً با دیدن این ویژگی‌های طبیعی و تاریخی، وجه تسمیه این دیار به عنوان شهری خرم و آباد برای هر بازدید کننده‌ای مشخص می‌شود و شما متولیان گردشگری، از این نظر فرصت‌های بسیار مغتنمی برای جذب گردشگر، ایجاد درآمد و اشتغال در اختیار دارید که باید قدر آن را بدانید و از آن استفاده کنید.
مهندس عرب‌نژاد مدیرعامل شرکت فجر صفا نیز با تشریح فعالیت‌ها و توانمندی‌های این شرکت گفت: امروز این ظرفیت‌ها متعلق به همه مردم لرستان است و ما امیدواریم با رونق گرفتن گردشگری در این مجتمع، زمینه برای آشنایی بیشتر هم‌وطنان ما از این ظرفیت‌ها و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری ایجاد شده در آن فراهم شود.
شرکت فجر صفا، بزرگترین مجتمع گردشگری کشاورزی (اگروتوریسم) در کشور است که با با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأسیس گردیده و ضمن آمادگی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی، تولیدات متنوع کشاورزی و دامداری را روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.





دیدگاه‌ها  

#1 نریمانی 1399-12-04 08:13
خواهیم دید
نقل قول کردن
#2 مرتضی 1399-12-12 06:23
اگه با صرف یک وعده ناهار همچین ظرفیتی رو شما دیده اید مطمعنا با استخدام چند نفر از آشناهاتون کشت وصنعت را مرکز عالم عنوان خواهید کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا