یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یاد درگذشتگان یک سال اخیرشهر خرم‌آباد با کاشت نهال گرامی داشته شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آیین کاشت نهال به یاد درگذشتگان یک سال اخیر ساکن شهر خرم‌آباد، پیش از ظهر امروز جمعه دهم بهمن‌ماه 1399، با حضور جمع کثیری از اعضا انجمن‌های مردم‌نهاد و در رأس آن‌ها مظفر افشار پدر بلوط ایران، شهروندان مرکز استان و اصحاب فرهنگ و رسانه در بام این شهر برگزار شد.
شایان ذکر است در دوران کرونا بسیاری از خانواده‌ها، داغدار عزیزان خود شدند اما نتوانستند مراسمی برگزار کنند و امروز فرصتی شد تا با اجرای برنامه‌ای در بام خرم‌آباد در جهت کاشت نهال و بذر در طبیعت، از این حرکت به‌عنوان فرصتی برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها استفاده شود.
کاش به جای انداختن سنگ قبر های گرانقیمت بر روی مزار درگذشتگان ، به یاد هر انسان متوفی درختی بکاریم و یاد درگذشتگان را با کاشت درخت و توسعه فضای سبز گرامی بداریم.
شایان ذکر است این برنامه به همت انجمن‌های مردم‌نهاد خرم‌آباد برگزار شد که جای قدردانی دارد!
 



توضیحات "شهرام شرفی" فعال اجتماعی- رسانه‌ای لرستان در خصوص این برنامه




دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-11-10 13:39
خداوند همشون رحمت کنه از جمله اخوی عزیزتون آقای قاسمی،احتمالا این دختر خانوم کوچولو نوه ی ایشون هستن :oops: سال 99سال بسیار بدی بود
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-11-10 13:42
آقای شهردار خواهشاً فکر آبرسانی به این درختان بام باشید،این عزیزان در این شرایط بدون هیچ چشم داشتی این کار خیر انجام میدن نذارید زحماتشون از بین بره
نقل قول کردن
#3 محمد 1399-11-10 15:24
این طرح بسیار عالیه دست همه درد نکنه فقط تو رو خدا این درختا رو جایی بکارید تابستون مشکل اب نداشته باشن و از بی ابی خشک بشن.
نقل قول کردن
#4 علی 1399-11-10 17:27
روح همه اسیران خاک شاد
نقل قول کردن
#5 علی رضا 1399-11-11 08:56
دست همتون درد نکنه دمتون گرم خداوند رفتگان همه شما رو بیامرزد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا