یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، در اولین روز هفته دفاع مقدس آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان لرستان در سالن جلسات تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.



مردم با گذشت چهل سال از دفاع مقدس ارزش‌ها را زنده نگه داشتند
سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان صبح امروز در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان  که در تیپ 57 لرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بسیار خوشحال هستیم که توفیق حاصل شد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان، رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشکسوتان فرمایشاتی داشته باشند.
وی افزود: خرسندیم پس از چهل سال و با گذشت زمان آثار و برکات جنگ تحمیلی آنچنان با تحکیم انقلاب اسلامی عجین شده که این چنین مراسماتی تنها مخصوص رزمندگان و نیروهای مسلح نیست بلکه همه مردم به یکدیگر تبریک می‌گویند چراکه برای اولین بار در طول تاریخ، ایران عزیز ما در یک جنگ جهانی 8 ساله پیروز شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در این جنگ 8 ساله ملت بود که پیروز شد و ربطی به سپاه، ارتش و ... ندارد، بسیجیان فرزندان ملت‌اند، پاسداران و ارتشی‌ها فدایی و سرباز ملت‌اند.
وی بیان کرد: بسیار خرسند هستیم که مردم با گذشت چهل سال از دفاع مقدس ارزش‌ها را زنده نگه داشتند و امیدواریم از این تجربیات در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده کنیم.
 
 
دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ مقاومت و پایداری است
سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان صبح امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان که در تیپ 57 لرستان برگزار شد ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «دنباله جنگ یعنی خانه های رزمندگان خانه های شهیدان خانه های جانبازان یک داستان دیگری است این داستان، داستان دوم گاهی از آن گزنده تر است» اظهار داشت: دفاع مقدس جریان حیاتی فرهنگ مقاومت و پایداری را در میان نسل حاضر نهادینه کرده است.
رشیدی با بیان اینکه دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی » امام حسین (ع) پیوندخورد تصریح و انقلاب اسلامی را به همراه داشت، بیان کرد: در سایه ولایت، رهبری، وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه های علم، فناوری، دانش پژوهی، استقلال فرهنگی، ارتقا معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی هستیم.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سال 1399 مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران است که پس از گذشت چهل سال از مجاهدت ها و ایثارگری های آن دوران باشکوه به رهبری حضرت امام خامنه ایی شاهد تبلور صلابت نظامی، علمی, فرهنگی و سیاسی در سایه مقاومت و پایداری در برابر اسکتبار جهانی و حامیان منطقه آن هستیم، اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه یاد میشود و امروز نسل جوان ما نیازمند آگاهی های لازم ازآرمان ها و ارزش های دفاع مقدس می باشد و چگونگی آن می بایست بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-06-31 17:34
از پیشکسوتان گمنام دفاع مقدس یاد کنید.
وگرنه این دوستان که هرسال حضور دارند.
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-07-01 08:17
نهایت چیزی که در حق این عزیزان هر ساله تکرار میشود همین سخنرانی است
نقل قول کردن
#3 علیرضا 1399-07-01 09:40
ما مدیون دلاوری ها و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم ،خصوصا انهایی که بدون منت و بدون کمترین ادعا از موقعیتشون سوءاستفاده نکردن و بعد از جنگ تحمیلی در خلوت خود با درد ها و مشقتهای خود دست و پنجه نرم میکنن،نه مثل عده ایی که حتی تا پشت جبهه ها نرفتن و کلی ادعا دارند
نقل قول کردن
#4 ع ح 1399-07-01 11:54
بیاد بزرگ مردان دفاع مقدس .
نقل قول کردن
#5 Range 1399-07-14 09:14
چرا نامی از سربازان مناطق عملیاتی نمیارید
نقل قول کردن
#6 سیدرحیم موسوی 1399-07-17 13:39
سلام ودرود خدابرسردار حاج غلامعباس زریان مرد دوران های سخت که در رژیم سفاک ستمشاهی مسلحانه وتن به تن با ساواک جنگید ودر دوران انقلاب رشادت هاومبارزه ها به خرج دادند ودر دوران پر التهاب جنگ گوشه وکنار مرزهای ایران از دربندی خان وحاج عمران وسردشت وکردستان عراق گرفته تا خرمشهر وهویزه و.....با نام ویاد ورشادت ها ومبارزه از خاک وناموس این ملک توسط ایشان و همرزمان شهیدش همچون برداران شهید میرشاکی ها وشاپور نعمت الهی وانوشیروان رضایی و محمدرضاآخوندزاد ه وبرادران علی پناه ورشنو وموسوی ها وحسین بیگی و مصطفی زاده وبسیاری ازجانبازان ودلاوران این دیار اشناست....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا