یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: همچنان اعتقاد دارم که محافظت ما از بیماران قوی‌تر از کالیفرنیا است.
به گزارش خبرنگار یافته، دکتر "محمدرضا نیکبخت" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ،صبح پنج‌شنبه 13 شهریورماه در ِیادواره شهیده "زهرا شیرویه" نخستین شهید مدافع سلامت لرستان  که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری امام حسین ع و یاران شهیدش کفت: بروجرد شهر ویژه و زادگاه عالم جلیل‌القدر آیت‌الله بروجردی است که شهدایی مثل شهیده "زهرا شیرویه" را تقدیم کشور کرده است.
نیکبخت ادامه داد: بنده اینجا از طرف 13 هزار کادر درمان استان لرستان مأمور هستم که پیام تسلیت آن‌ها را به خانواده این شهید خدمت ابلاغ و از ایثار آن‌ها قدردانی کنم.
وی ادامه داد: شهید بشرویه و سایر شهدای کادر درمان، شهید خدمت هستند و چون شهید رجایی و باهنر در راه خدمت به کشور جان خود را تقدیم کردند.
نیکبخت اظهار داشت: خواهری دیگر از خانواده شهید بشرویه، از اعضای کادر درمان است و به‌رغم شهادت خواهرش، هرگز از خدمت و تلاش فروگذار نبود و دلسوزانه در حال خدمت به مردم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اعلام این‌که تاکنون همه مقامات استان و کشور پای‌کار بوده و خواهند بود و مردم نیز لازم است موارد ایمنی را رعایت کنند، افزود: من بارها در مصاحبه‌ها خطرناک بودن این ویروس را گوشزد کرده و اعلام کردم که متأسفانه آثار تخریب این ویروس تا سال‌ها بر بدن انسان باقی است و ریه دچار اختلال می‌گردد.
وی به ایثارگری کادر درمان اشاره کرد و گفت: کار کادر درمان دلی است و کادر درمان از همان ابتدا با تمام وجود در صحنه حاضر بودند و بدون چشم‌داشت مالی نبرد با این ویروس را آغاز کردند.
نیکبخت افزود: من همچنان اعتقاد دارم که محافظت ما از بیماران قوی‌تر از کالیفرنیا است و درصد مرگ و میر ما کمتر از آمریکا است.
وی رفتار مقام معظم رهبری در ایام محرم را کارشناسی شده، هوشمندانه و با درایت توصیف کرد و افزود: نقش این رفتار را در بین آحاد جامعه در ایام عزاداری مینی بر رعایت پروتکل‌ها شاهد بودیم.
نیکبخت ادامه داد: ۸۱ پزشک متخصص برای کادر درمان استان جذب‌شده و پزشکانی همچون ۶ متخصص رادیولوژی شامل چهار زن و ۲ مرد، ۱۲ متخصص داخلی، هشت متخصص زنان، ۶ متخصص بیهوشی و متخصصان ارتوپدی، نورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، آسیب‌شناسی و چشم در استان مستقر می‌شوند.
 وی همچنین گفت: 45 میلیارد تومان وام به دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت‌شده که وسایل و تجهیزات پزشکی به حد کفایت تهیه و در اختیار بیماران قرار گرفته شده یا خواهد شد.

شایان ذکر است شهیده «زهرا شیرویه» از مدافعان سلامت بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد، پنجشنبه 16 مردادماه با شهادت در راه سلامت و دفاع از سلامتی مردم مزد خدماتش را گرفت.
وی که مسئولت بخش کرونا (یک) بیمارستان آیت‌الله بروجردی را بر عهده داشت به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به یاران شهیدش پیوست.

تلاش کادر درمان کارِ دلی است + تصاویر

همچنان اعتقاد دارم که محافظت ما از بیماران، قوی‌تر از کالیفرنیا است

 






دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-06-14 12:23
کالیفرنیا، واقعا حیا هم چیز خوبیه؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا