یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسیر خرم‌آباد به بیشه شامل بخش مرکزی، بخش زاغه و بخش پاپی شهرستان خرم‌آباد می‌شود که از ظرفیت خوب جاذبه‌های طبیعی بهره می‌برد.
مسیر اول در ۵ کیلومتری جاده خرم‌آباد به تهران از پلیس‌راه کمالوند و مسیر دوم حدوداً کیلومتر ۳۰ خرم‌آباد به سمت تهران بعد از دیدن تابلوی آبشار بیشه وارد فرعی شده و از روستای آبستان مسیر را ادامه دهید تا به ۳ راهی برسید. مسیر مستقیم، شما را به آبشار می‌رساند.
و این دو مسیر در دل کوه‌های زاگرس با جاذبه‌های چشم‌نواز قرارگرفته‌اند؛ که پذیرای مسافران و گردشگران پرشماری است؛ اما نبود تابلوهای راهنما مسافران را دچار سردرگمی می‌کند؛ و همچنین آسفالت نامناسب و عرض کم جاده نیز می‌تواند خطرآفرین باشد، برای دسترسی راحت‌تر نصب تابلوهای راهنما، بهسازی و تعریض جاده می‌تواند در جذب بیشتر گردشگر به این منطقه کمک کند.
مسیر دوم بعد از ورود به روستای آبستان تا روستای کیان، بَردِ کَر، بُنسپر و... تا نزدیکی به آبشار بیشه از پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر برخوردار است؛ و نباید به آبشار بیشه خلاصه شود. با ایجاد محل اقامت، سرویس بهداشتی برای رفاه حال مسافران از اقدامات ضروری است؛ و با فراهم کردن بستر مناسب در اشتغال‌زایی منطقه نیز مؤثر هست.
لازم به ذکر است آبشار بیشه در ۶۵ کیلومتری خرم‌آباد قرار دارد و به‌وسیله قطار در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان دورود است و با ماشین ۱۳۰ کیلومتر با دورود فاصله دارد.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-03-28 16:14
بله واقعا زیباست هر دو مسیر که از خرم اباد و ابستان به طرف بیشه میرن دارای مناطق بکر و قشنگی اند .
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1399-03-29 11:30
پارسال رفتیم آبشار بیشه .متاسفانه خیلی ها نظافت و بهداشت رو رعایت نمیکردن‌.اوضاع دکه ها و مغازها بی ریخت و بی نظم بود .مدیریت اونجا ضعیف و ابتدایی بود.جا به این مهمی رو باید دست افراد تحصیلکرده در ضمینه گردشگری سپرد.
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1399-03-31 15:12
از نظر ترمیم جاده دسترسی و تابلو ، همچنین امکانات رفاهی در محل آبشار جای کار بسیار دارد.مسئولین توجه کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا