یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری یافته، هفته بزرگداشت مقام معلم را به مدیرکل آموزش و پرورش استان و جامعه فرهنگیان لرستان تبریک گفتند.
 به گزارش یافته، در روز پایانی از  ایام فرخنده هفته گرامیداشت مقام معلم، مدیرمسئول و خبرنگاران پایگاه خبری یافته با حضور در اداره کل آموزش و پروش استان، با اهداء تندیسی این روز را ‌به مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به نمایندگی از جامعه فرهنگیان لرستان تبریک گفتند.
 
رسانه‌ها سند تحول بنیادین را به یک گفتمان تبدیل کنند
 علیرضا نخعی در این دیدار با تقدیر از کار ارزشمند مجموعه پایگاه خبری یافته در سپاسگزاری از مقام رفیع معلم گفت: وجود رسانه‌های صریح و شفاف و منتقد و مصلح در استان بسیار ضروری است چرا که فلسفه رسانه‌ها در جامعه اصلاح گری می‌باشد.
 وی با بیان اینکه پیش نیاز اصلاح گری توسط رسانه‌ها، شجاعت، صراحت و آگاهی می‌باشد گفت: عملکرد پایگاه خبری یافته در نقد منصفانه و بیان اقدامات و عملکرد همکاران فرهنگی بسیار ارزشمند است و به نوبه خودم از اینکه این مشی و روش را در دستگاه تعلیم و تربیت و با نگاه شفاف دنبال می‌کنید سپاسگزارم.
وی افزود بر این باوریم که در دستگاه تعلیم و تربیت موضوعات زیادی قابلیت پیگیری و رسانه‌ای شدن دارد که مهم‌ترین مسئله آموزش و پرورش که بایستی هرچه بیشتر به آن توجه شود مسئله پیوند بین مدرسه و جامعه و مشارکت همه‌جانبه خانواده‌ها در فرایند تعلیم و تربیت هست.
نخعی خاطرنشان کرد در ایام کرونا این مسئله بیشتر نمود پیدا کرد و اهمیت مشارکت خانواده‌ها را در اجرای برنامه شاد و استمرار روند تحصیلی دانش‌آموزان به‌خوبی دیدیم.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از رسانه‌های استان همچون خبرنگاران پایگاه خبری یافته خواست که با دنبال کردن موضوع سند تحول بنیادین آن را به یک گفتمان تبدیل کنند تا این مطالبه گری از دستگاه در تحقق اهداف سند تحول بنیادین ما را در تربیت انسان تمام ساحتی و در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاری دهد.
 

اگر مدیری خدمت کند از چشم مردم لرستان دور نمی‌ماند
در ابتدای این دیدار نیز مدیر مسوول پایگاه خبری یافته با تبریک روز معلم به همه فعالان این حوزه، یاد آیت‌الله شهید مطهری را گرامی داشت و گفت: ما به عنوان یک رسانه مردمی وظیفه خود دانستیم که در این ایام فرخنده با حضور در اداره کل آموزش و پروش استان، قدردان زحمات جامعه فرهنگی و بخصوص معلمان باشیم.
عبدالرضا قاسمی ادامه داد: اگر مدارس باز بودند، این دیدار و قدردانی را با حضور مدیر کل محترم آموزش و پرورش، در یکی از مدارس روستایی انجام می‌دادیم، اما با توجه به بحران کرونا و تعطیلی مدارس، این مهم میسر نشد.
وی ادامه داد: معلمی شغل و حرفه نیست، یک کار عاشقانه است که جز با عشق میسر نمی‌شود و در اهمیت این جایگاه همین که معلمی در قرآن به عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.
قاسمی مدرسه را از مهم‌ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى و آموزشى و اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت دانست و گفت: مدارس در راستای تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان جایگاه ویژه‌ای دارند.
وی در بخشی از سخنانش به سابقه و جایگاه پایگاه خبری یافته به‌عنوان اولین پایگاه خبری استان اشاره کرد و گفت: در عصر فعلی، رسانه‌های گروهی به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند لذا لازم است همکاری و تعامل دوطرفه برای انعکاس و حل مشکلات مدنظر همه مدیران قرار گیرد.
وی مردم لرستان را مردمی قدرشناس معرفی کرد و گفت: مردم این استان به‌رغم وجود شاخص و آمارهای بالای در نرخ تورم و بیکاری، مردم قدرشناسی هستند و همیشه قدردان کسانی خواهند بود که در سال‌های حضورشان بر مسند مدیریت در دستگاه‌های اجرایی، خدمات صادقانه‌ای انجام داده باشند.

شایان ذکر است در این جلسه عبدالرضا قاسمی، رضا طولابی، عباس ملکی و فاطمه دارابی از اعضای شورای نویسندگان یافته حضور داشتند و در پایان لوح سپاس معلم را تقدیم مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جامعه فرهیخته فرهنگیان کردند و علیرضا نخعی نیز به هر کدام از خبرنگاران پایگاه خبری یافته، کتابی به یادگار اهدا نمود.





 

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم سگوند 1399-02-20 21:18
سلام لطفا تذکری به مدیر آموزش و پرورش ...دهید در تجمع فاتحه خوانی شرکت نکند به همراه پرسنل اداره مطبوع اش. ...ایشان خودش باید متولی فرهنگ باشند در این شرایط سخت بیماری. ..
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1399-02-21 00:24
خواهر فاطمه دارابی عزیز.لیاقت شما خیلی بیشتر از اینهاست تشکر بخاطر مطالب ارزنده تون .واز خداوند منان سربلندی وموفقیت روزافزون برای شما خواهر گرانقدر خواستارم.
نقل قول کردن
#3 رستمی 1399-02-21 00:25
ممنون از مدیر آموزش پرورش بخاطر قدردانی از عزیزان
نقل قول کردن
#4 پژوهنده 1399-02-21 00:27
خانم دارابی با نوشته های زیباشون لایق قدر دانی هستند ممنون خانم دارابی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا