یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور مسئولین، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معزز شهدا امروز ( چهارشنبه) در خرم آباد بر گزار شد.
 یادواره شهدای عملیات مرصاد با حضور پرشور مسئولین، پیشکسوتان دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم و به همت تشکل های مردمی امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات بانک صادرات خرم آباد برگزار شد.
 در عملیات «مرصاد» 300 نفر از رزمندگان ایرانی به شهادت رسیدند که از این تعداد 70 نفر لرستانی بودند.

تقویت اقتدار ملی از مهمترین دستاورد‌های عملیات مرصاد بود
سردار مرتضی کشکولی گفت: مشروعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی و تقویت اقتدار ملی از جمله دستاورد‌های عملیات غرورآفرین مرصاد کشور ما بود.
تقویت اقتدار ملی از مهمترین دستاورد‌های عملیات مرصاد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (چهارشنبه) در همایش سی و یکمین سالروز عملیات مرصاد که با حضور سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، جمع کثیری از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات بانک صادرات لرستان برگزار شد، به چگونگی شکل گیری گروهک تروریستی منافقین پرداخت و اظهار داشت: ملت ما، ملت هوشیار، بیدار، بصیرو روشنفکری هستند و سطح بصیرت آنان از خواص جامعه بیشتر است.
وی افزود: در سال ۴۴ سازمان تروریستی مجاهدین خلق که آن روز مجاهدین خلق نامیده می‌شد از دل اسلام لیبرالیستی و نهضت آزادی به وجود آمد.
کشکولی با بیان اینکه مجاهدین خلق در سال ۵۱ به مبارزه مسلحانه اقدام کردند، گفت: در سال ۵۱ یک دستگیری در سطح سران مجاهدین خلق شکل گرفت و از جمله مسعود رجوی جزء کسانی بود که دستگیر شد لیکن در بدو درگیری به دلیل ضعف شخصیتی خیلی زود همه سران گروهک را لو داد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: همه شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق و و دستگیر شدگان بویژه مسعود رجوی در داد گاه نظامی آن دوره به اعدام محکوم شد لکن، چون وی همکاری با ساواک داشت، ساواکی‌ها پا در میانی کردند و نگذاشتند اعدام شود و در واقع یک سازمان جدید با مدیریت غربی‌ها شکل گرفت.
وی ادامه داد: مسعود رجوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس ازاعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری، به دلیل نپذیرفتن اصل قانون اساسی و رد صلاحیت، ائتلاف خود را با بنی‌صدر در اسفند ۵۹ آغاز کردند.
کشکولی با بیان اینکه درآن زمان مجاهدین خلق با شوروی مذاکره کردند که با حذف حزب توده، سازمان را جایگزین کند که مورد مخالفت شوروی سابق قرار گرفت، تصریح کرد: همزمان با جنگ مسلحانه، ترور شخصیت‌های انقلابی همچون ائمه‌جمعه و روسای جمهور را در سال ۶۰ آغاز کردند، همزمان با جنگ با عراق مبارزه سختی را با منافقین داشتیم و در بهمن ماه همان سال آخرین خانه تیمی سازمان منافقین در کشور تخریب شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه منافقین در طی این سال‌ها هرگز از فکر توطئه علیه انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌اند، خاطر نشان کرد: پس از تشکیل ارتش به اصطلاح آزادی‌بخش به پاسگاه‌ها و خطوط مرزی کشور حمله کردند و با نفوذ عناصر داخلی، از غفلت مسئولین و مردم درگیر جنگ سوءاستفاده کرده و به قتل عام نیرو‌های انقلابی می‌پرداختند.
وی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: منافقین به دنبال اجرایی کردن عملیات فروغ جاویدان درسال ۶۷ با هدف براندازی نظام انقلاب اسلامی وارد ایران شدند، اما نقشه شوم آن‌ها با هوشمندی امام (ره) مبنی بر پذیرش قطعنامه نقش برآب شد.
کشکولی با اشاره به خسارات وارد شده به منافقین در این عملیات، عنوان کرد: اکثر نیرو‌های منافقین طی دو روز عملیات مرصاد به درک واصل شدند و این مهم پیروزی بزرگی در زمان جنگ تحمیلی محسوب شد.
به گزارش دفاع پرس، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه سخنان خود به دستاورد‌های عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: مشروعیت جهانی نظام جمهوری اسلامی و تقویت اقتدار ملی از جمله دستاورد‌های عملیات غرورآفرین مرصاد کشور ما بود.


دیدگاه‌ها  

#1 حمید سند سبلی 1398-05-10 01:34
منافقین از آندسته گروهک ها هستن که حتی مخالفین نظام از هر طیفی که باشند هم در طینت شیطانی و اعمال غیر انسانی آنها اشتراک نظر دارند.
نقل قول کردن
#2 چگنی 1398-05-11 11:34
خدا مزاحمین خلق و فداییان جهل را لعنت کند که پایه گذار ناامنی و خشونت و بمب گذاری و ترور و شکنجه در ایران بودند و خوشحالم که این فرقه از ایران رفتند الان یک مشت پیرمرد و پیرزن شدند که جوانترین عضوشون 70 سال سن دارد.
نقل قول کردن
#3 میرمقدم 1398-05-11 11:35
مردم لرستان نقش مهمی در عملیات مرصاد دارند از 300 شهید عملیات مرصاد فقط 70 نفر متعلق به لرستان است اما متاسفانه هیچوقت ندیدم در تلویزیون اسمی از لرستان و رزمندگان سپاه و ارتش در لرستان نام ببرند
نقل قول کردن
#4 یاسر دیناری 1398-05-11 11:38
توده ای های بی وطن نوکر استالین / مزاحمین خلق منافق / و چریک های تروریست فدایی عاملان جنگ و ویرانی و ادبار و نحسی برای ملت ایران بودند من سنم نمیرسه ولی از کسانیکه اینها را قلع و قمع کردند نهایت تشکر را دارم اگر اینها قدرت میگرفتند الان وضع ایران حتی بدتر از کمونیستهای کره شمالی بود. درود بر شهدای عملیات مرصاد و ننگ بر منافقین و مزاحمین خلق ایران
نقل قول کردن
#5 ب.بهرامی 1398-05-12 15:04
درود خدا بر فرمانده بزرگ مرصاد شهید داریوش مرادی
نقل قول کردن
#6 بهراد 1398-05-13 12:50
درود و سلام خدا بر فاتح مرصاد شهید داریوش مرادی فرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا