یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین افتتاح پل خبرنگار شهید "محمود صارمی" عصر پنج‌شنبه 21 مردادماه با حضور استاندار لرستان و شهردار خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، استاندار لرستان در اين مراسم ضمن تشكر از کسانی که از قبل تا كنون برای آماده‌سازی این پل تلاش کردند، گفت: این که شهرداري و شورای شهر خرم‌آباد در پروژه‌ها توجه ویژه‌ای به مناطق محروم شهر خرم‌آباد دارند جای تشکر دارد. 
"هوشنگ بازوند" اظهار داشت: در این خصوص یک میلیارد تومان به حساب شهرداری خرم‌آباد جهت حل مشکل خیابان "سرباز" محله اسدآبادی واریز شد که امیدواریم گره این مشکل نیز به زودی باز شود.
وی نکته حایز اهمیت در خصوص شهر خرم‌آباد را هزینه‌های بالای شهرداري ذكر كرد و تاكيد كرد كه هزينه‌ها بايد كاهش يابد.
استاندار افزود: برای اداره بهتر شهر خرم‌آباد نیازمند  راهبردي جدید هستیم که در این خصوص با مهندسین مشاور صحبت شده و 30 مرداد‌ماه بناست اين مشاوران كه از خارج استان مي‌آيند، نشست‌ها و جلسه‌هایی با اعضای شورای شهر خرم‌آباد داشته باشند.
شهردار خرم‌آباد نيز در اين مراسم گفت: جای بسی خوشحالی است که خیابان مازیار که به نام یکی از سرداران ملی است به پل شهید صارمی متصل شده و اين موضوع باعث افتخار ما و مردم محله اسدآبادی است.
"یحیی عیدی‌بیرانوند" افزود: با احداث این پل، گره ترافیکی منطقه اسدآبادی باز و تردد آسان‌تر مي‌شود. 
وي ادامه داد: استانداري یک میلیارد تومان جهت بازگشایی خیابان سرباز منطقه اسدآبادی اختصاص داده تا مشکل این مسیر نیز مرتفع گردد.
شهردار مركز استان ضمن تشکر از همه تلاشگران این پروژه که به مدت 2 سال روي آن كار كردند تا به بهره‌برداري برسد، بيان كرد: مشکلات شهر خرم‌آباد روز به روز کم‌تر می‌شود.
عيدي ضمن اشاره به هزينه 3 ميليارد توماني براي ساخت اين پل، خاطرنشان كرد: پل شهيد صارمي 120 طول و با معبر پياده‌رو 10 متر عرض دارد.
شهردار مركز استان در ادامه تصريح كرد: افق شهر خرم‌آباد بسیار روشن است و با مساعدت اعضای شورای شهر و استاندار، آینده درخشانی پيش رو خواهد داشت.
وی در خاتمه افزود: امیدواریم سال آینده رتبه گردشگری استان بهبود يافته و خرم‌آباد و لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تغییر يابند.
قابل ذكر است در اين مراسم كه با حضور مادر و برادر شهيد صارمي كه از بروجرد به خرم‌آباد آمده بودند، "علي كوراني‌فر" فرماندار بروجرد و "حسن آذری" رئیس شورای شهر خرم‌آباد نيز به سخنراني پرداختند.
افتتاح پل شهيد صارمي در خرم‌آبادآیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد آیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد آیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد عكس پل شهيد صارمي در خرم‌آباد
خبر و عکس: نرگس حافظی

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-22 00:35
حالا که این پل ساخته شد بسیاری از مشگلات ترافیکی منطقه اسد آبادی حل خواهد گشت... .فقط اگر از سمت پارک نسترن جاده ای هم به سمت ترمینال در حال ساخت، احداث شود .ایراد اصلی ترمینال بر طرف خواهد شد و ترمینال دارای جاده دسترسی خوبی خواهد شد.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-05-22 00:39
حالا که این پل ساخته شد بسیاری از مشگلات ترافیکی منطقه اسد آبادی حل خواهد گشت... .فقط اگر از سمت پارک نسترن جاده ای هم به سمت ترمینال در حال ساخت، احداث شود .ایراد اصلی ترمینال بر طرف خواهد شد و ترمینال دارای جاده دسترسی خوبی خواهد شد.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-05-22 01:16
خیرین میبایست برای توسعه شهرها و روستاها همت بیشتری بخرج دهند .
در کشور آمریکا بیشترین خیرات جهت ساخت بناها و امکانات زیرساختی نظیر خوابگاههای دانسجویی ، ورزشگاهها ، مدارس ، مساجد ، کلیسا ، پل و جاده و حتی ساخت بیمارستانها ، کارخانجات و دیگر امکانات آموزشی زیر ساختی نظیر موزه ها ، تفریگاهها پرداخت میشود .
خیرین قطعا میبایست بسیار بیشتر از پیش جهت توسعه شهرها ورود نمایند.
نقل قول کردن
#4 ali 1395-05-22 01:28
پل مازيار فعاليت خوبي بود كه صورت گرفت
نقل قول کردن
#5 ali 1395-05-22 01:31
اگر شهيد عليرضا حيدريان.اولين شهيد خبرنگار لرستان كه
خرم آبادي هم بود رو دريابيم بد نيست
واقعا در حيرت اولويت بندي ها هستم
نقل قول کردن
#6 امین 1395-05-22 10:38
سلام دورود برشهردارمهرابی شهردارسابق خرم آباد که این پروژه هاروراه اندازی کرد والان داره افتتاح میشند
نقل قول کردن
#7 امین 1395-05-22 12:19
دورود برمهرابی پاکدست شهرداراسبق شهر خرم آباد که دراولین روز تصدی اش راه اندازی پل شهید صارمی (مازیار سابق)پل جهاد گران وپل 9 دی را استارت زد پروژه هایی که سال های سال راکت شده بودند وامروز دارن افتتاح میشند ای کاش مهرابی دوباره روزی شهردار بشه
نقل قول کردن
#8 ali 1395-05-22 12:44
درود بر همه شهيدان.مخصوصا اولين شهيد خبرنگار استان لرستان
عليرضا حيدريان سرابي(متولد خرم آباد)
نقل قول کردن
#9 خادم ملت 1395-05-22 22:57
همه ی شهدا قابل احترام و عزیز و زنده و ناظر هستن اما با توجه به حضور مادر شهیدان حیدریان و گلایه مندی این مادر عزیز در باب سنگ قبر سردارانش این انتظار میرفت که نام پل با نام یکی از فرزندان ایشان مزین بگرده ؛ مسئولین اینجا شهر خرم آباده و بالای 2000 هزار سردار بی ادعا تقدیم نظام کرده خواهشا من بعد قبل نامگذاری تمام شرایط رو بسنجید.
نقل قول کردن
#10 شهروند خرم ابادی 1395-05-23 00:45
با تشکر از کلیه کسانیکه در خصوص اجرای این پر وزه ها نقش داشته اند خصوصا شهردار و اعضای شورا واستاندار استان از مسولین فرهنگی خواهشی دارم وان اینکه اخیرا در زیبا کنار اسب ودرشکه ای را توسط بخش خصوصی را ه اندازی نموده که کار خوب و وسیله سر گرمی برای خانواده ها می باشد ولی یک ایراد دارد و ان اینکه متصدی این کالسکه چارهای برای ریختن فضولات اسب کشنده کالسکه در نظر نگرفته ودر طول مسیر رفت وبرگشت فضولات روی زمین می ریزد و این مسئله باعث ازار کسانی است که برای صرف شام به پارک می ایند شده و الودگی محیط را درپی دارد لذا جا دارد همچون اصفهان تدبیری برای ریختن فضولات این حیوان در نظر گرفته شود و به نظر بنده کار زیاد سختی نیست یک مقداری ظرافت میخواهد .
نقل قول کردن
#11 ص 1395-05-23 08:15
به نقل از امین:
سلام دورود برشهردارمهرابی شهردارسابق خرم آباد که این پروژه هاروراه اندازی کرد والان داره افتتاح میشند


استارت اين پل در سال 1386 بوده وباآن حدود 5 الي شش شهردار و سرپرست آمده و رفته است اين پل و پل جهادگران حاصل 9 سال كار شهرداري مي باشد ولي به هر حال دستشان درد نكند
نقل قول کردن
#12 رضا 1395-05-23 13:08
خسته نباشید به همه دستندرکاران پل مازیار
انشاالله موثر باشه و رشد روزافزون خرم آباد
نقل قول کردن
#13 بابک 1395-05-23 18:16
جا داره به پیمانکار این پُل جناب آقای کهزادی یه خسته نباشید و خداقوت گفت که باوجود مشکلات مالی کارفرمـا ، پروژه رو به نحواحسن به اتمام رسوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا