یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد از احداث بام دوم خرم‌آباد در سفيدكوه پشت بازار خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بعد از گذشت یک سال و نیم از انتصاب "یحیی عیدی‌بیرانوند" شهردار خرم‌آباد وی شامگاه سه‌شنبه به همراه جافر وفایی، رضا حاصلی و رستم کوشکی از اعضای شورای اسلامی شهر، کیومرث منصوری مدیر منطقه 2، علی محمدخانی معاونت خدمات شهری و تنی چند از مدیران عامل سازمان‌ها از محله پشت بازار بازدید به عمل آورد و با حضور در میدان بلال حبشی از نزدیک با مردم این محله قدیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست جمعی از اهالی ضمن بیان مشکلات نسبت به عملکرد شهرداری در عدم ارائه خدمات به این محله اعتراض کرده و خواستار توسعه متوازن خدمات شهری در تمام نقاط شهر شدند و ابراز داشتند که در شهرداری خرم‌آباد طی سالیان گذشته و به خصوص در زمان 18 ماهه ریاست عیدی بیرانوند تاکنون هیچ‌گونه خدمتی به این محله صورت نگرفته است و این محله قدیمی کماکان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولین قرار گرفته است.
اهالی محله پشت بازار تعریض خیابان حافظ و پیگیری طرح بافت‌های فرسوده را از اولویت‌های اصلی خود برشمرده و ایجاد بافت مدرن شهری، احداث مراکز فرهنگی و ورزشی، اقدامات مثبت برای زمین‌های رهاشده، آسفالت کوچه‌ها و معابر، بهسازی و سنگ‌فرش پیاده‌روها، تأمین روشنایی محله و پارک ارغوان، احداث شهربازی و نصب وسایل بازی کودکان در پارک ارغوان، رسیدگی به فضای سبز کوی مشرف به محله، جمع‌آوری به موقع و منظم زباله‌ها را از دیگر مطالبات به‌حق خود عنوان کردند و بر ضرورت توجه مسئولان به رفع نیازهای ساکنین این محله تأکید کردند.
در ادامه عیدی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد خواسته‌های اهالی پشت بازار را به حق دانست و از اولویت دادن به رفع مشکلات این محله در برنامه‌های آتی شهرداری خبر داد.
عیدی‌بیرانوند در بخش از صحبت‌هایش بیان داشت: با ایجاد شهرداری ویژه برای این محله مشکلات به‌صورت مستقیم پیگیری و مرتفع شود.
وی قول مساعد داد که در اسرع وقت کار لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و تامین روشنایی محله و پارک ارغوان آغاز شود.
در ادامه شهردار خرم‌آباد اعلام کرد که با توجه به قرار گرفتن این منطقه در بافت فرسوده شهر به کلیه متقاضیان ساخت‌وساز و به‌سازی پروانه ساخت به‌صورت رایگان داده می‌شود.
وی در مورد فضای سبز کوه مشرف ‌به محله پشت بازار اعلام نمود که با توجه به چشم‌انداز زیبا و کم‌نظیر این مکان بام دوم شهر خرم‌آباد در این منطقه احداث خواهد شد.
ضمن قدردانی و تشکر از عیدی‌بیرانوند و اعضای شورا امید است که با توجه به مشاهدات عینی و آشنایی با خواسته‌ها و مطالبات اهالی محله پشت بازار این بازدید منشاء و آغازی خیر برای کارهای عملی و رفع مشکلات و جبران کوتاهی‌هایی که در حق اهالی این محله قدیمی شده باشد و شاهد توسعه و آبادانی این محله به‌صورت عملی و نه‌فقط در حد حرف و شعار باشیم.
مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد مردم پشت‌بازار مطالباتشان را با شهردار خرم‌آباد گزارش: محمدرضا گودرزی

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-03-11 23:25
منطقه اسد آبادی با خوش اقبالی در میان خیابانهای مهم شهر قرار گرفت و ار بن بست خارج شد .و الان کم کم داره تبدیل به یکی از محله های خوب شهر میشود ولی محله قدیمی پشت بازار واقعاً مظلوم واقع شده و از ابتدای ترین امکانات شهری بی بهره است.
نقل قول کردن
#2 آریان ازتهران 1395-03-11 23:26
خبرخوش حال کننده ای بودبه امیداجرا
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-03-12 01:21
اتشکر از شهردار محترم خرم اباد خدمت ایشان عرض می کنم اولین اولویت دو محله پشت بازار و درب دلاکان ایجاد خیابان موازی با خ حافظ می باشد که تقریبا 80 درصد ساختمانها توسط شهرداری تملک و فقط 20 درصد باقیمانده که با اجرای این طرح بخش اعظمی از ترافیک خ فردوسی و حافظ حل خواهد شد .
نقل قول کردن
#4 م. شاهین 1395-03-12 09:53
ای کاش زودتر به این فکر می افتادن
نقل قول کردن
#5 نرگس نجفی 1395-03-12 15:23
تپه ماسور هم با رسیدگی مسئولانی که دستی در کار دارند می طلبدآن را تبدیل به مکانی تفریحی گردشگری کنند و با احداث پارکینگ در جنب آن مردم را راضی و خشنود سازند

شهربازی کیو هم که هیچ پیشرفتی نداشته و می بایستی به بخش خصوصی بسپارند تا نیاز مردم به شهربازی مدرن واستاندارد مرتفع شود
خرم آباد مرکز استان است واین شهربازی کیو در حد مرکز استان و جوابگوی نیاز تفریحی مردم نیست
مسئولان به این امر توجه و عنایت خاصی داشته باشند برجهای دوقلو هم که جنب پارک کیو در حال ساخت است
مطمئنا زمان زیادی می برد تا قابل بهره برداری واستفاده برای شهروندان گردد
نقل قول کردن
#6 رضا 1395-03-13 09:50
نگاهی هم به خیابان 17 شهریور بندازید ، خانه های قدیمی که مخروبه شدند . نه اجازه ساخت دارند و نه اجازه فروش چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#7 سارا 1395-03-13 11:25
بام اول هنوز پا در هوا مونده میخواد بام دوم بسازه خدا بخیر بگذرونه .مدیران کی میخوان دست از این تصمیمات احساسی و یهویی بردارن .چرا با احساسات مردم بازی میکنن و بعد خیلی راحت بیخیال همه چی میشن.
نقل قول کردن
#8 سلاحورزی 1401-11-27 08:23
به نقل از رضا:
نگاهی هم به خیابان 17 شهریور بندازید ، خانه های قدیمی که مخروبه شدند . نه اجازه ساخت دارند و نه اجازه فروش چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسنت. از سال ۱۳۵۲ تا الان همین مشکل را دارند و خیابان حافظ هم تعریض نشد :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا