یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: اقداماتی که شورای هماهنگی طی 2 ماه گذشته انجام داده است، سبب شده که نسبت به سال‌های گذشته بهترین شرایط را در سطح استان داشته باشیم.
به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، غلام‌رضا آقامیرزایی عصر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان كه به رياست متکدیان و معتادان به يكديگر اطلاع‌رساني مي‌كنند!/ مراكز خالي نگه‌داري متجاهران در لرستاناستاندار برگزار شد اظهار داشت: جمع‌آوری افراد متجاهر، انتخاب شعار برای مبارزه با مواد مخدر و برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد را در دستور کار داریم.
وی افزود: نوروز امسال مسوولین به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش افراد متجاهر و متکدی بودند که پس از جمع‌آوری، آن‌ها را به بهزیستی و مرکز ماده 16 تحویل دادند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان بحث نگه‌داری زنان متجاهر را دغدغه‌ي مسوولان برشمرد و اشاره کرد: ايجاد فضای مناسب برای نگه‌داری این افراد، باید در دستور کار قرار گیرد.
آقامیرزایی عنوان‌ کرد: ایام نوروز با تحویل گرفتن مکاني در منطقه گل‌سفید خرم‌آباد و يك ساختمان در دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز این مکان‌ها برای جمع‌آوری و نگه‌داري افراد معتاد و متجاهر، انتظار می‌رفت که تعداد افراد تحویل داده شده به این مراکز حداقل به 50 نفر برسد ولی تنها 15 نفر به این مراکز تحویل داده شد!
وی اشاره کرد: آگاه شدن افراد متکدی و متجاهر از جمع‌آوری و تحویل آن‌ها به این مراکز، سبب پنهان شدن این افراد گردیده که همین امر باعث شد تعداد اندکی از آن‌ها جمع‌آوری شوند.
 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: نخستین موردی که ما به شورای هماهنگی ارسال كرديم تعیین زمان برگزاري جلسات در سال جدید ماست که با جلسات سایر نهاد‌ها تداخلي نداشته باشد.
آقاميرزايي تاکید کرد: تاریخ کل‌ جلساتی که قرار است ‌طي سال 94 برگزار شود تعیین شده و همین موضوع سبب ساماندهی کار‌های این مرکز گشته است.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 پارسی 1394-01-30 22:40
اقا حالا این متجاهر یعمی چی معادا فارسی نداره یعنی . چرا پارسی را پاس نمیدارید .
_________________________
يافته: يعني كسي كه عمل ناشايستي را بدون ملاحظه در اجتماع انجام مي‌دهد
تنظيم خبر بر اساس اظهارات مسوولان صورت مي‌گيرد و ما نمي‌توانيم نقش مترجم را هم ايفا كنيم و كلمات را تغيير دهيم
در چنين مواردي مي‌توانيد در اينترنت جستجو كرده و معني كلمات را به راحتي بيابيد
نقل قول کردن
#2 CLICK 1394-01-30 23:16
پشت درمانگاه فرهنگیان واقع در میدان تختی کوچه ای است که مملو از معتادان است و برای ساکنین محلی نا امن ایجاد کرده است.
نقل قول کردن
#3 پارسی 1394-01-31 01:43
مراحعه به اینترنت را که بلدم قصدم پاسداشت زبان پارسی است ..چرا نباید ترجمه کنید شما به عنوان رسانه چنین جایی مسولیت دارید .لطفا پارسی را پاس بدارید
نقل قول کردن
#4 شاکی 1394-01-31 13:13
لطفا طرح جمع آوری معتادان از سطح شهرها و اماکن عمومی پایدار باشد و درمان آنها نیز مستدام.
نقل قول کردن
#5 ساکی 1394-01-31 21:03
به نقل از پارسی:
مراحعه به اینترنت را که بلدم قصدم پاسداشت زبان پارسی است ..چرا نباید ترجمه کنید شما به عنوان رسانه چنین جایی مسولیت دارید .لطفا پارسی را پاس بدارید

شما همین زبان ابا و اجدادیمان (لری) را پاس بدارید، فارسی پیشکشتان
اگر فقط یک صدم این همه تعصب به زبان بیگانه فارسی به زبان مادریتان لری تعصب داشته باشید حال این وضعش نبود !
گویشوران فارس انقد حامی برای حفظ و گسترش زبان فارسی دارند که نیازی به حمایت اقوام نباشد ...
نقل قول کردن
#6 پارسی 1394-02-01 00:16
اقای ساکی ما مخلص همه لرها هستیم خودم ساکن لرستانم اما در واقع هموطن شمالی شما هستم .بعد عیب و ایراد حرفم چه بود که شما از ان ناراحتید گفتم زبان پارسی را پاس بداریم حرف بدی زدم که ناراحت شدی؟ ببخش برار
نقل قول کردن
#7 من 1394-02-01 00:44
اقای ساکی فرمودند زبان بیکانه فارسی
این یعنی چی ممکنه کمی توضیح بفرمان ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا