یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم نخستین یادواره‌ی شهدای جاویدالاثر استان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، نوزدهم اردیبهشت‌ماه، مراسم نخستین یادواره‌ی شهدای جاویدالاثر استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات استان لرستان برگزار شد.
یادواره 163 شهید جاویدالاثر استان لرستان در حالی به میزبانی شهرداری برگزار شد که در این همایش صادق آهنگران مداح شاخص دوران دفاع مقدس به مداحی و روضه‌خوانی پرداخت.
در حاشیه یادواره شهدای جاویدالاثر لرستان، از کتاب از کتاب «قافله‌ی اشک و آه» با پژوهش و نگارش آرش احمدی رونمایی شد. در این کتاب که ۵۵۰ صفحه است نوحه‌ها، مرثیه‌ها و روضه‌های حاج صادق آهنگران در سه دهه پس از دفاع مقدس توسط انتشارات شاپور خواست به چاپ رسیده است.
در این مراسم همچنین از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان، فرمانده انتظامی استان، جانشین فرماندهی لشگر ۸۴ پیاده لرستان، شهردار و رئیس و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و سایر مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند ۴۴ تابلو فرش مزین به تمثال شهدای جاویدالاثر لرستان به خانواده‌های شهدای جاویدالاثر استان اهدا شد.
رونمایی از کتاب بهشت بی‌نشان شامل معرفی و بخش‌هایی از وصایای شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس در لرستان بخش دیگری از آئین‌های برگزارشده نخستین یادواره شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1401-02-19 21:18
چرا درفکراخذغرامت جنگی اقشارایثارگرنبو ده ونیستیدجوانانیک ه برای دفاع ازنظام جمهوری اسلامی جان .مال وهمه چیزخودرافداکردن دبعدازگذشت 33سال شما براساس بندهای 6و7قطعنامه 598نیستیدآیاباب رگزاری اینگونه مراسم دردهای معنوی ومالی اقشارایثارگروفر زندانشان حل وفصل میشود
نقل قول کردن
#2 بهاروند 1401-02-19 22:33
خرم‌آباد 12 بار موشکباران و 152 بار بمباران هوایی شد و پنجمین شهر ایران است که بیشترین حمله هوایی به آن صورت گرفته و استان لرستان دومین استان خسارت دیده از جنگ است و به پلدختر میگن هویزه ثانی بخاطر بمباران زیادش ولی ما مردم لرستان و مسئولان ما هیچوقت از این ظرفیت استفاده نکردند مثلاً شهرهای کرمانشاه و دزفول خیلی از این ظرفیت استفاده کردند و بودجه و طرحهای زیادی را بخود اختصاص دادند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا