یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه ستاد بحران استان لرستان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، جلسه ستاد بحران استان شامگاه یکشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و درمان و مدیران ارشد استان و مسوولان استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

گزارش تصویری این جلسه را از لنز دوربین مصطفی باقری مشاهده کنید:




























دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1398-01-12 08:56
گلاله او برررد شما هه جلسه بنيت
نقل قول کردن
#2 بداق 1398-01-12 10:14
مجمع نمایندگان لرستان در مجلس نباید اجازه دهند دیگر در خوزستان سد احداث شود چون دیگر وزارت نیرو اجازه احداث سد در لرستان را نمیدهد. تمام منابع آب خوزستان از لرستان تأمین میشود و اگر در پایین دست باز سد بسازند قطع به یقین اجازه ساخت سد در بالادست (لرستان) را نمیدهند. لرستان با دو میلیون جمعیت از ۱۲ میلیارد متر مکعب آب خود هیچ سهمی نمیبرد و کارخانه لاستیک سازی خرم آباد و پتروشیمی کوهدشت به دلیل نبود منابع آب مشخص اجرایی و ساخته نشدند چون این دو صنعت آب بر هستند.
نقل قول کردن
#3 رشنودی 1398-01-12 10:22
اصولأ سدهای بزرگ باید در لرستان ساخته میشد چون در خوزستان بخاطر اینکه گرمسیر است و میزان رطوبت و تبخیر آب خیلی بالاست و طبق گزارشات وزارت نیرو سالانه دو سوم منابع آب پشت سدهای خوزستان تبخیر میشود که این به ضرر مملکت است. مجمع نمایندگان لرستان در مجلس باید جلوی احداث سد در خوزستان را بگیرند چون هم به اندازه کافی سد دارد و هم اینکه تمامی آبها زیر آفتاب گرم خوزستان بخار میشوند. اگر همچنان در خوزستان سد بسازند دیگر وزارت نیرو اجازه احداث سد در بالادست یعنی لرستان را نمیدهد که به ضرر آیندگان لرستان است.
نقل قول کردن
#4 علی هداوند 1398-01-12 10:27
در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان آقای پاپی زاده نماینده دزفول در جمع مسئولان خوزستان به هیئت دولت گفتند که مدیریت سد بختیاری که در بالادست (لرستان) دارد ساخته میشود را به استان خوزستان واگذار کنند!!! یعنی مردم لرستان نباید اختیار منابع آب سدهای خودشان را داشته باشند؟ مگر مدیریت سدهای خوزستان در دست لرستان است که شما چنین پیشنهادی کردید؟ در لرستان رجل مدیریتی نیست که شما از خوزستان مدیر میخواهید بیاورید؟ اگر رسانه ها و نمایندگان و مسئولان استان لرستان اعتراض قانونی نکنند فردا روز ادعاهای تازه تری میکنند لذا محکم باید از منافع استان دفاع کرد
نقل قول کردن
#5 ویسکرمی 1398-01-12 11:39
تا زمانیکه در لرستان سد احداث نکنند خسارات سیل برای ماست و آبش برای استانهای کویری و پایین دست.
نقل قول کردن
#6 نامداری 1398-01-12 14:36
مسولان و نمایندگان به هیئت دولت بگویند که ما هر ساله داریم خسارت می بینیم چرا نباید روی رودخانه ها برای کنترل سیلاب سد نداشته باشیم بخدا تمام زندگیمون زیر آب رفت تشریف بیارید ببینید در محله انجیرستان خرم آباد هم پارسال همامسال گل پر منازلمان شده آخر چرا مسؤلان ما پیگیر نیستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا