یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان امروز وارد لرستان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، معصومه ابتکار با پرواز  تهران- کرمانشاه و سپس از طریق زمینی به لرستان آمد.
وی در بدو ورود به لرستان با حضور در کارگاه تولیدات لباس‌های محلی لری نخستین بازدیدش را آغاز کرد. این کارگاه که در منطقه دره گرم خرم‌آباد قرار دارد، حدود 15 نفر نیروی زن به‌کارگیری کرده و تولیداتش علاوه بر فروش داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور همچنین از مرکز اورژانس اجتماعی خرم‌آباد بازدید کرد. در این بازدید شماری از دختران 9 تا 17 ساله در واحد مداخله قرار داشتند. این دختران را به دلایلی همچون آسیب‌های اجتماعی، بد و یا بی‌سرپرست بودن خانواده و... در این مرکز نگه‌داری می‌کردند.
مدیرانی که این بازدید را همراهی می‌کردند از دیدن این صحنه‌ها و اینکه این دختران می‌توانستند در وضعیت موجود نباشند چهره‌هایی غم باد به خود گرفتند. ابتکار نیز تک‌تک آن‌ها را در آغوش گرفت و درد و دل‌هایشان را در گوشه‌ای بدون حضور مسؤولین شنید.
ابتکار پس از خارج شدن از مرکز اورژانس اجتماعی به کارگاه مهارت‌آموزی آموزش فناوری اطلاعات و فضای مجازی و خانواده که با حضور بانوان شاغل در ادارات استان برگزار شد حضور یافت. در این کارگاه نکاتی در مورد اهمیت موضوع مهارت‌آموزی عنوان شد و ارتباط تصویری با بانوان روستای ونایی شهرستان بروجرد که در کارگاهی همانند این نشست حضور داشتند برقرار گردید.
دیگر برنامه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان نشستی با حضور انجمن‌های مردم‌نهاد و شماری از دبیران احزاب بود. تعدادی از این حضار که از قبل هماهنگ شده بود سؤالات و یا موضوعات خود را مطرح کنند با معاون رئیس‌جمهور سخن گفتند. عمده مشکلاتی که مطرح شد در زمینهٔ آسیب‌های اجتماعی، مسائل اقتصادی و محرومیت بود.
پس ‌از آن، جلسه شورای اداری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، استاندار لرستان، مدیرکل محیط‌زیست لرستان و مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در این جلسه سخنرانی کردند که متن آن را می‌توانید در سایت یافته دنبال کنید.
ابتکار پس از جلسه شورای اداری با پرواز از فرودگاه خرم‌آباد به تهران بازگشت.















مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 کمپین آزادسازی قلعه 1397-07-11 07:19
خانم ابتکار قلعه رو آزاد کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا