یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سال‌روز ۳۱ شهریور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، رژه نیروهای مسلح استان لرستان هم‌زمان با 31 شهریور (اولین روز هفته دفاع مقدس) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان، فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی استان و جمع کثیری از نیروهای مسلح در خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم نیروهای پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیج بااقتدار از مقابل جایگاه رژه رفتند.
31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس تعیین شده که لرستان در این هشت سال جنگ تحمیلی بیش از 6 هزار و 200 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم رژه یگان‌های نظامی وانتظامی لرستان در خرم‌آباد قدرت انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی و شکست‌های پیاپی امریکا در برابر ملت ایران را ریشه و زمینه‌ی جنگ تحمیلی برشمرد و خاطر نشان کرد: آنچه که در دفاع مقدس به دست آوردیم تجربه گران سنگی است که تداوم انقلاب را نیز رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی، نصرت الهی، وحدت، انسجام و ولایایت پذیری را عوامل پیروزی ملت در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز هم با تکیه بر این سه عنصر شاهد اقتدار و امنیت نظام و زبونی استکبار هستیم.

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان با گرا‌میداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، لازمه گذر از بحران‌های اقتصادی را حرکت‌هایی جهادگونه در عرصه اقتصادی دانست و افزود: با تدبیر مسئولان و هوشیاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با قدرت بیشتر راه خود را ادامه خواهد داد.

امیر دریکوند، نیروهای مسلح را نماد عزت و اقتدارایران اسلامی وشمشیری در دست ولایت دانست و افزود: با صلابت‌تر از همیشه آماده پاسخ‌گویی صریح و قاطع به متجاوزان میهن اسلامی هستیم.

















مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حق 1397-07-01 13:08
این همه ایثار و شهامت و مردانگی و خدمت بی منت کجا رفت آن روزها رزمندگان برای رفتن به خط اول و انجام ماموریتهای گروهی یا چند نفره دست یک دیگر را می بوسیدند که بجای یکدیگر بروند ماموریت ،ماموریتهایی که رفتنش با خودت بود و برگشتنش با خدا.درود خدا بر شهداو رزمندگان ،جانبازان واسراکه از جان و خانواده گذشتن.در خاتمه حرفهایم را با آن متن ارزنده و گرانقدر سردار شهید باکری به پایان می رسانم که فرمود بعد از جنگ به 3 گروه تقسیم می شوندبله واقعا اون دل نوشته شهید باکری الهی بود.روحش و روح تمامی شهدا شاد باد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا