یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: اگر شورای دوره چهارم همکاری بیشتری با شهرداری داشت، اکنون وضعیت بهتری داشتیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، یحیی عیدی بیرانوند ظهر سه‌شنبه در آخرین روز کاری خود و در مراسم وداع کارکنان شهرداری با شهردار، اظهار داشت: در طول 876 روز کاری‌ام در دوره چهارم شورا فعالیت داشتیم که این عدد با توجه به این که ما شبانه‌روزی برای خدمت به مردم فعالیت داشتیم قطعاً دو برابر است.
وی با بیان این که در دوران شهردار بودنم خاطرات تلخ و شیرینی داشتم، افزود: بدترین و تلخ‌ترین روز کاری‌ام، روزی بود که بارندگی شدید در خرم‌آباد اتفاق افتاد و ما برای مقابله با حوادث در سالن جلسات شهرداری در حالت آماده‌باش بودیم.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: متأسفانه حادثه به‌گونه‌ای بود که نتوانستیم با آن مقابله کنیم و حجم آب به‌گونه‌ای بود که یک دختر دانشجو که مهمان شهرمان بود را نیز از دست دادیم.
عیدی بیرانوند یکی دیگر از حوادث تلخ خود را برای همکارانش، آتش‌سوزی پاساژ قائم خرم‌آباد عنوان کرد و گفت: در حال رفتن به مأموریت در تهران بودم که در ورودی شهر از موضوع مطلع شدم و بلافاصله به خرم‌آباد برگشتم.
وی با بیان این که این حادثه ضرر جانی نداشت، خاطرنشان کرد: اما ضرر مالی این حادثه به کاسبان پاساژ، موجب ناراحتی‌ام شد، هرچند نیروهای ما برای مهار آتش‌سوزی تلاش‌های فراوانی را متحمل شدند.
شهردار مرکز لرستان دیگر خاطره تلخ شهردار بودنش را آب‌گرفتگی در محله میدان امام خرم‌آباد را عنوان کرد و گفت: به‌رغم این ‌که به شهردار وقت منطقه 3 دستور دادم که اگر آب‌گرفتگی به وجود آمد، پل موقت را تخریب کنید، اما او تعلل کرد و حادثه آب‌گرفتگی به وقوع پیوست.
عیدی بیرانوند بیان داشت: وقتی به واحد مسکونی که دچار آسیب شده بودند و آب به منزلشان واردشده بود مراجعه می‌کردیم باکمال احترام با شهرداری برخورد می‌کردند و بدون گلایه از ما، درخواست کمک برای تخلیه گل‌ولای از منزلشان را داشتند.
وی تصریح کرد: این چند مورد حوادث تلخ تا چند ماه بر روحیه‌ام تأثیر منفی گذاشت و برایم سخت بود.
شهردار خرم‌آباد افزود: اما خوشبختانه کفه سنگین ترازو به سمت خوشی‌ها و موفقیت‌ها بود که این مهم را حاصل زحمات مدیران سازمان‌ها و شهرداران مناطق می‌دانم.
عیدی بیرانوند گفت: احداث پارک شاپوری پروژه سنگینی بود که بسیاری از سازمان‌های تحت امر شهرداری درگیر آن بودند.
وی افزود: آرزوی مردم جنوب شهر خرم‌آباد ایجاد یک دریاچه بود که نه‌تنها انجام شد بلکه پارک بزرگ شاپوری نیز تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.
شهردار مرکز لرستان همچنین با بیان این که در پشته حسین‌آباد هیچ‌گونه فضای سبزی وجود نداشت، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این ‌که عملیات اجرایی ساخت پارک 80 هکتاری پشته حسین‌آباد آغاز شد بلکه 8 هکتار درخت‌کاری در آن منطقه صورت گرفت.
عیدی بیرانوند به نبود فضای سبز در منطقه کوی فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه هنگام اوقات فراغت خود در پیاده‌رو و خیابان مجبور به نشستن بودند اما اکنون به‌راحتی می‌توانند در پارکی زیبا اوقات خود را سپری کنند.
وی همچنین به پروژه‌هایی همچون احداث پایانه برون‌استانی، پارک مفرغ، نهضت آسفالت، پارک طبیعت کوی بسیج، آبشار طلایی، پارک شهدای پشت بازار و. اشاره کرد و گفت: خرم‌آباد پس از 50 سال به‌عنوان 7 شهر گردشگری کشور انتخاب شد.
شهردار خرم‌آباد در بخشی از سخنانش با اشاره به این که یک مدیر در پشت پرده کاری خود مسائل زیادی دارد، خاطرنشان ساخت: گاهی، تصمیمات عجیبی بر تصمیم یک مدیر تأثیر می‌گذارد که توان مقابله با آن نیز وجود ندارد.
عیدی بیرانوند با بیان این که شهر خرم‌آباد را دوست دارم، افزود: اگر در دوره پنجم به‌عنوان شهردار منصوب نشدم، حاضرم به‌عنوان یک کارمند ساده در شهردار خرم‌آباد فعالیت نمایم.
وی گفت: اگر بنا بود مجدد شهردار خرم‌آباد شوم، فصل جدید کاری را آغاز خواهم کرد.






خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 . 1396-05-31 15:54
شهردار خوبی بود
نقل قول کردن
#2 احمدرضا 1396-05-31 16:04
خداوندا
هرکسی را که برای این مرز و بوم خدمت خالصانه و صادقانه انجام میدهد در پناه الطاف بی نهایتت نگهدار باش و عزت و آبرو و عاقبت به خیری عطا فرما...
نقل قول کردن
#3 bahram 1396-05-31 16:18
جناب عیدی برخی کوچه های مرکز استان که شهردارش شما بودی هنوز آسفالت نیست.برادر .....
نقل قول کردن
#4 آرمین 1396-05-31 17:06
این نهضت آسفالت به ما که مرکز شهریم نرسید! هزار بار تو همین یافته گفتیم و دو بار یافته زحمت کشید و گزارش و مقاله ای تهیه کرد! اما شهردار بیرانوند ذره ای اهمیت نداد :-? فقط همین به شما جناب بیرانوندی بگم مردم محله باغ دختران مجبور شدن تو چاله های محل سیمان بریزن! واقعا متاسفم واسه این شهرداری! حلالتون نمی کنیم!
نقل قول کردن
#5 بیکار خرم آبادی 1396-05-31 17:06
انشاالله که شما و آقای نصیری هرکجا هستین موفق و سلامت تندرست باشید و امیدوارم به زودی شاهد حضورتون در شهرداری باشیم .هرچند کم و کاستی هایی وجود داشت و داره ولی بازم شما دونفر برخلاف بعضی ها تونستین اقدامات مفیدی برای شهرخرم آباد و مردمش انجام بدین .✋
نقل قول کردن
#6 آرمین 1396-05-31 17:09
آقایون شورای شهر آینده که چند روز دیگه سرکار میاید خواهشمندم یه شهردار که بچه اصیل خرم آباد باشه انتخاب کنید! و درعین حال کاردرست و کاربلد باشه!
خودتون میدونید منظور من چه فرد محبوبی هست
نقل قول کردن
#7 حسن 1396-05-31 17:50
آقای عیدی بیرانوند ساختمان ابتدای پارک معلم که فقط اسکلت است را افتتاح نکردید که نمای پارک را خراب کرده است
نقل قول کردن
#8 فرهنگی بازنشسته ازخرم آباد 1396-05-31 18:04
آقای شهردارتلخ ترین روزکاری شماروزی بودکه سه راهی گلدشت راخراب کردیدوراه هموادوبدون دغدغه ترافیکی رابمدت 3سال بروی مردم محروم گلدشت وفرهنگیان بستیدوصدهاکاسب اطراف سه راهی بیکارنمودیدوهنو زهم تا3سال دیگراین سندضدعمرانی شمادرست نمیشودونفرین این اهالی بدرقه راه شماست وآنراجدی نگرفتیدکه درست بشودومامحرومیم
نقل قول کردن
#9 سپهر از خرم آباد 1396-05-31 18:30
در دوران شهرداری مهندس عیدی بیرانوند،پروژه های عمرانی و گردشگری مهمی در شهر خرم آباد شروع شدند اما افسوس قبل از پایان مدیریت ایشان هیچ کدام از این پروژه ها به سرانجام نرسیدند.از جمله پارک آبشار طلایی،پارک شاپوری،پهناورتر ین آبشار شهری ایران،بام خاطره ها و پارک کاسیت.ممکن است شهردار بعدی خرم آباد رغبتی به تکمیل این طرح های ارزشمند نداشته باشد و مثل بسیاری از پروژه ها نیمه کاره باقی بمانند.کاش حداقل پارک بزرگ شاپوری را که با هدف ساماندهی پل تاریخی شاپوری اجرا گردیده تکمیل نمایند.
نقل قول کردن
#10 شهروند خرم آبادی 1396-05-31 18:34
چند خاطره رو فراموش کردید یادآوری کنید یکی خاطره تخریب بافت تاریخی شهر خرم آباد و ناقص کردن میدان کوچک سه سیک . خاطره حفاری عمیق در ناحیه شهر تاریخی خرم آباد به عنوان گودال زیرگذر گلدشت و خاطره اون شبی که در اثر آب گرفتگی معابر اون دختر معصوم غرق شد و خاطره آتش سوزی پاساژ قائم که استاندار از شما خواست از مردم عذرخواهی کنید و نکردید. خداوند از سر تقصیرات همه بگذره اما حق الناس موضوع ساده ای نیست.
نقل قول کردن
#11 پرنیا 1396-05-31 18:36
خدانگهدار
نقل قول کردن
#12 شهروند 1396-05-31 18:38
ایشون کار کرد ولی با سرعت و پشتکار لاک پشتی....
نقل قول کردن
#13 کوکلا 1396-05-31 19:04
شهردار خوبی بود هر چند بودجه برای عمران و توسعه شهر نداشت به نظر بنده با توجه به تجربیات و روحیه آقای بیرانوند بهترین گزینه شهرداری می باشند انشاءالله انتخاب شوند
نقل قول کردن
#14 سعید 1396-05-31 19:27
انصافا عملکرد قابل دفاعی داشتند.هر چند نقاط ضعفی هم داشتند.عدم تکمیل پارک شاپوری .طولانی شدن احداث ان...زیر گذر گلدشت...رها شدن پارک بهشت بحال خودش....وکار مثبتشون اجرای اسفالت در سطح نسبتا وسیع.وبهبود وضعیت ورودیها واحداث ترمینال
نقل قول کردن
#15 خرم ابادی 1396-05-31 22:23
از اعضای دور پنجم شورا تقاضا داریم بجای افتادن در دور تسلسل ازمون خطا از تجربیات عیدی بیرانوند استفاده ومجددا ایشان را به عنوان شهردار انتخاب کنند چون جوشهرداری شهرداری از جنس خود شهرداری می خواهد نه کسی که از بیرون بیاید و کارکنان به سادگی اورا دور بزنند.
نقل قول کردن
#16 علی 1396-06-01 08:18
باسلام .جناب آقای عیدی بیرانوند شهردار خوبی بو به مدت یک سال بعدش اسیر باند بازی شورای شهر افتاد وهر گزینه ای که تخصص نداشت به شهرداری تحمیل می کردوایشان هم به خاطر ازدست ندادن کرسی شهردار به هیچ شورایی نه نگفت وخواسته آنها را برآورده می کرد .وبا این کار شهر را آباد کرد......
نقل قول کردن
#17 رضا 1396-06-01 10:11
به نظر من شهردار موفقی بود.
نقل قول کردن
#18 بختیاری نژاد 1396-06-02 19:42
سلام . کاش آقای عیدی بیرانوند اصالتا اهل خرم آباد میروند تا قدر محلات قدیمی شهر مثل کوچه سلاحورزی ها و کوچه رئیس یاور را میدانستند. متاسفانه مدیران ارشد در استانداری مخصوصا آقای استاندار و معاون عمرانی ایشان و اکثریت اعضای شورای شهر هم هیچگونه حس نوستالژیکی به محلات قدیمی نداشتند تا از این تخریب جبران نشدنی جلو گیری کنند. با این همه برای کارهایی که انجام داده اند به ایشان خسته نباشید میگویم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا