یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یگان اجرایی محیط زیست شهرستان سلسله لرستان اعضاي يك باند زنده‌گیری پرندگان شکاری دلیجه که از شهرستان ماه‌شهر  به استان لرستان آمده بودند را دستگیر كردند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي محيط زيست لرستان، از اعضاي اين باند 3 بهله دلیجه و تور مخصوص زنده‌گیری پرندگان و یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.

همچنین دام طراحي شده اعضاي اين باند توسط محیط‌بانان تخریب و متخلفان جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

 

دستگیری شکارچی قهار منطقه چگني

همچنين در پی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده سفید‌کوه خرم آباد (بخش چگنی) و تحقیق و تفحص مامورین اجرایی سیار اداره کل محيط زيست استان که ضابطین دادگستری محسوب می‌شوند، متخلف قهاري که اقدام به زنده‌گیری و نگه‌داری انواع جانوران و پرندگان وحشی و اسلحه شکاری غیرمجاز در منزل می‌نمود دستگير شد.

عمل اين شخص با استناد به ماده 10 و 11 قانون شکار و صید تخلف محسوب می‌شود لذا با دستور مقام عالی قضایی و در معیت نیروی انتظامی خرم‌آباد با رعایت موازين قانوني به تفتیش و بازرسی از منزل نامبرده اقدام به عمل آمد، که در این بازرسی یک بهله عقاب طلایی زنده، یک بهله عقاب تاکسیدرمی شده، یک سر کل وحشی، یک سر بز وحشی، دو کبک، جمجمه کل، دو عدد شاخ و تعداد زیادی پوکه فشنگ ساچمه و همچنین تصاویري از اين شخص در حال در آمدن پوست کل و بز وحشی کشف و ضبط گردید و پرونده نامبرده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد دهقانی 1392-06-27 02:28
کلاشنیکف درسته، نه کلاشینکف. بعضی کشورها هم اون رو با AK-47 می شناسند
_____________________________
يافته: منبع خبر(ميط زيست) به همين صورت درج كرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا