یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

راهپیمایی نجف تا کربلای امسال با مشاركت بيش از 2 ميليون ايراني برگزار شد.
اگر چه بسياري از زائران به دليل شرايط ويژه خدمات‌دهي تا روز اربعين از سوي مسئولين عراق كه عصر روز اربعين اقدام به جمع‌آوري موكب‌ها مي‌كنند ناچار شدند قبل از اربعين به كشور باز گردند اما برخي از هم‌وطنان و هم‌استاني‌ها به تازگي راه اين كشور را در پيش گرفته و هنوز به كشور باز نگشته‌اند.
"پیادگان حرم تا حرم" راهپیمایان اربعین حسینی، از نجف اشرف تا کربلای معلی با پای پیاده و برهنه، با ساق‌های خسته، گاه با یک گام و دو دستواره و گاه بی‌پا و بر مرکبی چرخ‌دار و گاهی یوغ بر گردن و کنده به پای، عاشقانه آهنگ پهنه‌ی هامون نینوا کردند، تا به دشت کربلا برسند.
در این گستره تعزیه‌خوانان بر اُستر واُشتر وقایع پس از واقعه‌ی عاشورا را بازآفرینی می‌کردند. موکب‌های بر پا شده، میزبان دل‌سوختگان مشتاق این مسیر بودند؛ تا خادمان مواکب، از کوچک و بزرگ، مخدومین خود را فارغ از رنگ و نژاد و زبان، تکریم کنند.
در این هنگامه پرچم‌های برافراشته‌ی حسینی در کنار تصویر ائمه اطهار و شخصیت‌های مذهبی سیاسی ایرانی- شیعی و با وجود تدابیر امنیتی، بر هر شارعی بر پا بود. تصاویر ارسالی آقای "مراد  کرمی" هم‌استانی زائر:
 گزارش تصویری: راهپیمایی اربعين نجف تا کربلا 1394 از لنز دوربين يك لرستاني








دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1394-09-12 16:55
اعظم الله اجورنا واجورکم
نقل قول کردن
#2 hamid 1394-09-14 13:33
باسلام خدمت عزیزان سایت یافته . گزارش تصویری موکب حضرت ابالفضل (ع) اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان مستقر در جنب پادگان بدرآباد خرم آباد و سازمان هواشناسی در وبلاگ نوای نینوائی به آدرس زیر موجود است . لطفا اطلاع رسانی فرمائید:
neynava1393.blo gfa.com
نقل قول کردن
#3 فرزان از تهران 1394-09-14 14:18
اجر همه با سرور وسالا شهیدان ابا عبداله الحسین خوشا به سعادت این بندگان شایسته الهی مارا هم از دعای خیرتان بی نصیب نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا