یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراسم عزاداری سرور سالار شهیدان و اصحاب با وفایش با حضور روحانیون، مسوولین استانی و خیل عظیم مردم عزادار لرستان در قالب بیش از 2 هزار هیات عزاداری، شامگاه سه‌شنبه 28 مهرماه در شهرهای مختلف لرستان برگزار شد.
مردم خرم‌آباد مانند سایر نقاط لرستان، همزمان با ایام محرم‌الحرام در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش هستند، برگزاری آیین‌های عزاداری و سوگواری از جمله سینه‌زنی و زنجیرزنی در محله‌های مختلف شهر رونق دارد.
از نکات بارز مراسم امسال، توجه ویژه مدیران هیئات عزاداری، انجمن‌های زیست محیط و مردم به مساله حفظ محیط زیست در سطح شهر است.
شب گذشته اعضای انجمن مردمی بلوطبان در برخی دسته‌جات عزاداری حاضر و با قرائت بیانیه، توزیع کیسه زباله و دستکش یک بار مصرف، عزاداران را تشویق به حفظ محیط زیست کردند.
در بخشی از این بیانیه که در بین دسته‌جات عزاداری قرائت شد، آمده است: ما قصد داریم به سفارش دین مبین اسلام در خصوص حفظ محیط زیست، عمل نموده و با ایجاد کمپینگ‌های پاکبانی نسبت به پاکیزه نگه داشتن شهرها از زباله و ظروف یک بار مصرف اقدام کنیم و این مهم جز با همت و همراهی مردم و عزاداران اتفاق نخواهد افتاد.
تصاویر زیر مربوط به عزاداری شب هفتم محرم در برخی هیئات عزاداری خرم‌آباد می‌باشد که توسط اسماعیلی، یاراحمدی و بیرانوند برای پایگاه خبری ارسال شده است:
مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
مراسم عزاداری شب شب هفتم محرم‌الحرام در شهرهای مختلف لرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 امین 1394-07-29 11:48
اجرکم عندالله
نقل قول کردن
#2 فرزاد 1394-07-29 14:51
حرکت بسيار پسنديده اى هست...دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
#3 هم استانی 1394-07-30 00:56
امیدوارم همه ی ما از خودمان شروع کنیم و منتظر نمانیم تا دیگری کاری را شروع کند یا انجام دهد
نقل قول کردن
#4 سارا 1394-08-03 13:44
متاسفانه .بی فرهنگی در این زمینه بیداد میکنه.زیادن افرادی که ژست روشنفکری دارن ولی به موقعش بویی از فرهنگ نبردن اگه اعتراض کنی به بدترین شکل و حق به جانب جوابت و میدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا