یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از پیشرفت 5 درصدی اجرای پروژه راه آهن دورود ـ خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، "شهرام ملکی" در حاشیه‌ی بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه‌های عمرانی لرستان با اعلام این خبر گفت: پروژه راه‌ آهن دورود ـ خرم‌آباد به طول 114 کیلومتر و عرض نهایی 7 متر می‌باشد؛ این پروژه شامل ایستگاه‌های تشکیلاتی، تونل، آبرو و پل‌های خاص بوده که اجرای آن شامل عملیات زیرسازی، روسازی، ابنیه فنی و تمامی کارهای لازم جهت بهره‌برداری از مسیر می‌باشد.
وی مبلغ اولیه پیمان پروژه راه‌‌آهن دورود ـ خرم‌آباد را 4 هزار و 694 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: کار اجرایی پروژه از اول فروردین 92 آغاز شده است که تا پایان سال 95 به طول خواهد انجامید.
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با بیان این که تعداد تونل‌های مسیر پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد 13 دستگاه است، افزود: از این تعداد 7 دستگاه تونل فعال است.
ملکی از عدم نقدینگی کارگاه ـ عدم وجود مصالح مورد نیاز، عدم همکاری ادارات ذی‌ربط جهت رفع معارض تأسیساتی و اخذ مجوزهای لازم، عدم آزادسازی مسیر توسط کارفرما و عدم ابلاغ نقشه‌های مسیر به عنوان مشکلات و معضلات اجرای پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد نام برد.
 
لزوم رفع معارض پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک
معاون عمرانی استاندار لرستان بر لزوم رفع معارض پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک تأکید کرد.
به گزارش يافته، "محمد اصلانی" به برگزاری جلسات متعدد با فرماندار دورود برای رفع مشکلات معارضان پروژه راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک اشاره و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد مشکلات با معارضان در قالب یک توافق‌نامه مرتفع شود.
وی با بیان این که بیش‌ترین معارضان این پروژه روستایی هستند، افزود: این افراد، افرادی دلسوز و فهیم هستند فقط بایستی منطقی و صادقانه با آن‌ها به مذاکره پرداخت؛ چرا که از دروغ بیزارند.
معاون عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: در صورتی که این توافق‌نامه منعقد شود معارضان در این زمینه همکاری لازم را برای ادامه پروژه خواهند داشت.
اصلانی گفت: در این زمینه لازم است ظرف هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده معارضان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، پیمانکار پروژه، دهیاران و بخشداران تشکیل و نسبت به انعقاد این تفاهم‌نامه اقدام شود.
 


دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1394-05-21 19:35
توی دوسال 5 درصد ؟ قول میدم عمرا تا آخره 95 تموم شه . امکان نداره . اونم پروژه بزرگ و پل و تونل . اميده خدا سال 1404 شاید...
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-05-21 22:40
اگر پروژه راه اهن دورود-خرم اباد هرچه سريع تر به سرانجام برسد بهتر است.خرم اباد با اين همه جاذبه هاي گوناگون طبيعي و تاريخي و گردشگري بايد از راه هاي مختلف زميني و هوايي براي گردشگران قابل دسترسي باشد.هتل هاي پنج ستاره يزد-اهواز-شيراز -اصفهان و تهران تا سال2016براي گردشگران خارجي رزرو شده اند ان وقت خرم اباد هنوز يك هتل پنج ستاره ندارد!پس تكليف هتل هاي شاپورخواست و صخره اي كي معلوم ميشود؟!
نقل قول کردن
#3 الهام حاجی وند 1394-05-22 10:08
جاده ازنا/ اراک که طی ماه جان چند نفر رو می گیره و ساختش اجباره هیچکس توجه نمی کنه و معلوم نیست کی قراره رسیدگی قطعی بشه، راه آهن دورود/ خرم آباد. که دیگه اجبارى پشتش نیست و جان کسی هم در خطر نیست پس به نوادگان این دو شهر وصال می دهد، از نظر جناب ... جاده ازنا/ اراک توجیه اقتصادی ندارد!!!
نقل قول کردن
#4 وبگرد 1394-05-24 10:31
آقاسپهر خيلي نگران هتل نباش
مسئولين ساخت بعضي از هتل ها كه از دهه هفتاد شروع به فعاليت نموده اند بندگان خدا گرفتار هستند ، به هر حال با اين بودجه هاي اندك و تسهيلات ناچيز بانكي كه نميشه هتل ساخت...
اينه كه دست گردون مي كنند ، سر رسيدشون كه در يك بانك به اتمام مي رسد از بانك ديگر ميگيرند و قبلي را تسويه ميكنند ...
اون بندگان خدا هم بايد يه جوري روزيشون بگذرد ...
انشالله درست ميشود آقا سپهر گل ...
نقل قول کردن
#5 حامد13 1395-07-23 23:45
2 سال است پول پیمانکاران را پرداخت نکردن فقط شعار است
نقل قول کردن
#6 کارگر بدبخت 1395-09-05 18:28
من تو این پروژه ام ۸ماه طبق قران حقوق نگرفتم چرا حقوق کارگر بیچارو نمیدن چطور پول یه ادم مستاجر که خرج کرایه خونه ندادم خرجی ندارم جلو حقوق ضامنامو بستن چطور پیشرفت میکنه والا اه ناله ما هیچ پیشرفتی نخواهد داشت امیدوارم پخش کنید تا مردم بدون.
نقل قول کردن
#7 کارگر بدبخت 1395-09-05 18:32
متاسقفم نزدیک یکسال بهم حقوق ندادن انصافا خدا خوشش میادپول ما رو چکار میکنن این همه بودجه بهشون میدن من که ناراضیم از این شرکت پخش کنید مردم بدونن
نقل قول کردن
#8 جواد 1395-10-03 19:15
بابا کنسلش کنید . راه آهن برای جاییه که صنعت دغشته باشه. خرم آباد.....؟
نقل قول کردن
#9 علی حسنوند 1396-04-27 15:21
4600میلیارد ریال رو اگر صرف کارخانجات تولیدی می کردند حدود 4000 جوان سرکار می رفت بدون در نظر گرفتن افرادی که غیر مستقیم سر کار می رفتند حالا یکی ارزش افزوده این را آهن رو حساب بکنه ببینم اولویت استان راه آهن هست یا کارخانجات تولیدی نه این که من مخالف توسعه راه باشم بلکه منظورم اولویتهاست
نقل قول کردن
#10 علی حسنوند 1396-04-27 15:24
استان لرستان با این تصمیم ها عمرا توسعه پیدا بکنه اکثر کارخانجات سیمان ورشکسته هستند بعد ما دنبال کارخانه سیمان هستیم باید بریم به سمت کارخانه خودرو ویا پترشیمی وتکنولوژی نوین تورا به خدا یکی به داد این استان برسه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا