یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مراسم نکوداشت کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستان و دانش‌آموزان زنده‌یاد امین قوچی، امین رحیمی و وحید سپه‎وند در تهران برگزار شد.
به گزارش یافته، این مراسم با حضور خانواده مرحوم صفرزاده، خانواده دانش‌آموزان فوت شده، نورعلی برگزاری مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران پیرحیاتی یابنده پیکر معلم فداکار، معاون وزیر آموزش‌وپرورش، مسئولان اجرایی و آموزشی استان لرستان، عصر سه‌شنبه با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش و خبرگزاری فارس در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار شد.
هوشنگ بازوند استاندار لرستان، اسماعیل دوستی عضو لرستانی شورای اسلامی شهر تهران، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، سید نظام‌الدین موسوی مدیر عامل لرستانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی و ایرج عبدی نمایندگان مردم خرم‌آباد و چگنی، علی کاییدی نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین بازگیر رییس لرستانی محیط‌ یست شهر تهران، جمعی از مدیران و مسوولانی لرستانی، هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف لرستانی‌های مقیم مرکز در این مراسم حضور یافتند.
حواشی مراسم
 در این مراسم‎ هوشنگ بازوند استاندار لرستان، گودرز کریمی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اخلاص و ارادت لرستانی‌ها به ائمه اطهار وعده داد خانواده مرحوم صفرزاده و خانواده دانش‌آموزان فوت شده هر تعدادی که باشند می‌توانند در روز اربعین به امام رضا (ع) و امام رئوف مشرف شوند، زیرا امام رضا (ع) صبر و تحمل را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.
نورعلی پیرحیاتی یابنده پیکر معلم لرستانی نیز در مراسم حضور داشت و گفت: در روز تاسوعا با توسل به ائمه اطهار و امام حسین (ع) شروع به جستجو کردیم و در شرایطی که مردم مأیوس بودند در عصر تاسوعا موفق شدیم پیکر این معلم را در گل‌ولای پیدا کنیم.
سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در بخشی از سخنانش به جایگاه و ارزش معلمان اشاره کرد و گفت: یک‌زمانی بود که معلم جایگاه ارزنده‌ای در کشور داشت اما در سال‌های اخیر گرفتاری‌های مالی و مادی باعث شده است درخشش‌هایی را در این طبقه نبینیم اما مرحوم صفرزاده نشان داد روح آموزگاری در این بدنه عریض و طویل جاری است.
رضا‌علی رحیمی پدر دانش‌آموز فقید امین رحیمی، عباس‌علی زرین‌جو داماد خانواده دانش‌آموز فقید وحید سپه‎وند و جمعی دیگر از اقوام آن‌ها در این مراسم حضور داشتند که از بانیان مراسم تشکر کردند.
در خلال برنامه نوحه‎خوانی و شعرخوانی توسط دو دانش‎آموز تهرانی اجرا شد.
در پایان این مراسم از تمثال کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی توسط همسر وی رونمایی شد و هدایایی از طرف خبرگزاری فارس، وزارت آموزش‌وپرورش و دیگر نهادها و سازمان‌ها به خانواده معلم فداکار لرستانی، خانواده دانش‌آموزان حادثه‌دیده و یابنده مرحوم صفرزاده اهدا شد.
کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی 28 مهر ماه سال‌جاری برای رساندن دانش‌آموز بیمارش به بیمارستان گرفتار سیلاب شد و متأسفانه او و 3 دانش‌آموز همراهش فوت کردند.
پیکر دانش‌آموزان فردای حادثه و پیکر بی‌جان این معلم، دو هفته پس از این حادثه در روز تاسوعای حسینی پیدا شد.

برگزاری مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + حواشی
مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + یافته

مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + یافته

مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + یافته

مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + یافته

مراسم نکوداشت معلم فداکار لرستانی در تهران + یافته

عکس: خبرگزاری فارس
خبر: عبدالرضا قاسمی - پایگاه خبری یافته/ تهران

دیدگاه‌ها  

#1 جوانمرد 1393-08-27 21:54
درود بر یافته همیشه در صحنه.
نقل قول کردن
#2 نیما 1393-08-27 23:51
و همچنین خبرگزاری فارس
نقل قول کردن
#3 روح الله بیرانوند 1393-08-28 08:25
سلام خدا قوت
خدایش با دیدن عکسی که اون بچه دست کشیده روی عکس (اگه اشتباه نکنم عکس پدرش ) اشک از چشم آمدم خود به خودبیرون میاد
نقل قول کردن
#4 احمد مرادنژاد 1393-08-30 00:03
با سلام واقعا ازصمیم قلب ناراحت شدم
نقل قول کردن
#5 دیوار 1393-09-01 08:59
اشکم دراومد
پسرم دنیا محل گذره
پدر شما مایه افتخار همه ماست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا