یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز سلام سينما در ايران - يافتهصحنه‌هايی تأسف‌بار مربوط به روز سینما(‌سینما سلام‌) در تهران و برخي شهرهاي بزرگ ملاحظه كنيد. در اين روز، تمامي سينماهاي كشور بدون بليط پذيراي مردم بودند. این رفتار شايد به علت عدم فرهنگ‌سازی صحیح، عدم مدیریت درست‌، فقدان انضباط اجتماعی و شايد هم دلايل فردي نظير حرص و ولع "مجاني بودن" باشد!

آيا مردم ما فقط از چيزهاي مجاني استقبال مي‌كنند؟ چرا بايد شاهد چنين صحنه‌هايي باشيم؟ جالب اين‌جاست كه برخي همين افراد براي ساير هم‌وطنان‌مان پيامك قوميتي نيز مي‌سازند در حالي كه خودشان نيازمند علاجي واقعي در فرهنگ و رفتارشان هستند.

پيشنهاد مي‌كنيم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي يك سال سينماها را رايگان نمايد بلكه حرص و ولع مجاني بودن در وجود عده‌اي خاموش گردد و به خود و ديگران و نيز اماكن عمومي آسيب نرسانند!

 

گردآوري تصاوير: عبدالرضا قاسمي / يافته

دیدگاه‌ها  

#1 خورموئه 1392-11-13 11:41
به قیافه هاشون نمیاد محتاج دو سه تومن یا نهایت 5تومن پول بلیط باشنن، بحث همون مشکل فرهنگی و حرص مجانی بودنه
نقل قول کردن
#2 امیر 1392-11-13 12:45
یکی از واژه هایی که در این کشور ناشناخته است ، واژه نظم است. جالب است اکثر این تصاویر مربوط به سینما های شهر تهران است. با مردمی پر ادعا و البته فقط متظاهر به با کلاس بودن . خوش بود گر محک تجربه آید به میان / تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1392-11-13 19:05
خیلی متاسفم.بعید میدونم این افراد تا این اندازه علاقمند به سینما باشند و بابت بلیط 5هزار تومنی یک سال از رفتن به سینما محروم بوده اند و در این روز از خود بی خود شده اند.کلا فرهنگ جامعه ایران روز به روز به قهقرا میره و متولیان فرهنگ مملکت مثل کبک سر به زیر برف کردن.به قول نویسنده مطلب خیلی از این افراد همونهایی هستند که به فرهنگ اقوام ایرانی توهین میکنند.در ضمن این چه مدل شطرنجی کردن چهره هاست که اول عکس بدون پوشش در نیتر قرار میگیره بعد 4 خط پایین تر برای همون عکس پوشش قرار میدن؟؟!
___________________________
يافته: تصوير اول سايز كوچك است و بعدي بزرگ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا