یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش تحلیل از دکتر حسین مهرداد، محقق، نویسنده، روانشناس و استاد دانشگاه های استان لرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، عصر امروز طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار خرم‌آباد، تنی چند از مدیران کل، فرهنگیان، اصحاب رسانه و... از دکتر حسین مهرداد، محقق، نویسنده، روانشناس و استاد دانشگاه های استان لرستان تجلیل به‌عمل آمد.
این مراسم به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان و با حضور برخی چهره‌های ادبی، فرهنگی و هنری  برگزار شد که طی آن از ۵ دهه فعالیت فرهنگی و اجتماعی دکتر حسین مهرداد قدردانی شد.
حسین مهرداد، متولد ۱۳۲۲ شهرستان الشتر و دانش آموخته مقطع دکتری علوم تربیتی از دانشگاه تهران است. از او آثار متعددی به رشته تحریر درآمده و شاگردان و علاقه‌مندان مهرداد، از وی به عنوان پدر جامعه شناسی لرستان یاد می‌کنند.



گزارش تصویری این مراسم را ببینید:



دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1398-03-19 23:14
درود بر دکتر مهرداد عزیز
دستمریزاد به دست اندرکاران این مراسم.
نقل قول کردن
#2 هم شهزی 1398-03-19 23:28
ای کاش در شورا شهر ونمایندگی شرکت می کرد سالها افتخار همکاری وشاگردی این عزیز را داشته ام واز حساسیت ایشان به فرهنگ واعتلای خرم اباد ولرستان خواهانم ومنشا بسیاری از تصمیمات اموزش وپرورش ودانشگاه بخصوص ازاد وفرهنگیان بوده امید است در سلامت وتندرستی باشند انصافا نیروی وزین برای این شهر هستند
نقل قول کردن
#3 ملت 1398-03-20 00:17
ماشاالله به این همه کاندید مجلس تو صفهای جلو

کاش میگفتن آئین رونمایی از کاندیدهای انتخابات مجلس آینده


یافته لطفا سانسور نکن کامنتمو

با تشکر
نقل قول کردن
#4 کوروش 1398-03-20 00:37
با تشکر از پوشش مناسب خبری، جهت استحضار
نقل قول کردن
#5 مدرس دانشگاه 1398-03-20 11:54
با سلام و تشکر از متولیان برگزاری همایش و درخواست برای تدوام تجلیل از فرهیختگان لرستان و سپاس فراوان از پایگاه خبری یافته و قدردانی از تلاش ها و زحمات استاد دکتر مهرداد در پنج دهه فعالیت های فرهنگی اجتماعی و علمی ، جهت استحضار عزیزان جناب دکتر مهرداد دکتری مدیریت آموزشی از دانشگاه آزاد اسلامی و از مفاخر و فرهیختگان می باشند،اما فراموش نکنیم بلاشک اگر بخواهیم از پدر جامعه شناسی استان یاد کنیم کسی به غیر از پروفسور سکندرامان الهی بهاروند متولد 1316 شهرخرم آباد ، جامعه شناس و انسان شناس و استاد تمام بازنشسته دانشگاه شیراز به ذهن نمی آید ایشان فارغ التحصیل دانشگاه رایس آمریکا و استاد مدعو دانشگاه هارواد و چند دانشگاه دیگر اروپا ، که سالینان متمادی پژوهش و تالیفات مختلفی درباره فرهنگ و آداب و جامعه لرستان و قوم لر انجام داده است و هم اکنون در شیراز کماکان مشغول فعالیت های علمی می باشند
نقل قول کردن
#6 ترکارانی 1398-03-20 12:26
با سلام و تشکر ا ز اطلاع رسانی شما.
نقل قول کردن
#7 رضا-س 1398-03-20 13:59
جناب آقای دکتر مهرداد سالهای 1367 و 68 دبیر زبان بنده در دبیرستان نمونه خرم آباد بودند.یادش به خیر. برای استاد آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.
نقل قول کردن
#8 کیانی 1399-07-14 18:15
سلام چطور می تونم تلفن یا ادرس استاد مهرداد رو گیر بیارن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا