یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک دستگاه ماشین سنگین با باجه عوارضی خرم‌آباد_بروجرد برخورد کرد و منجر به کشته شدن یک نفر از پرسنل عوارضی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از منابع محلی شامگاه پنجشنبه یک دستگاه ماشین سنگین با سرعت بالا به باجه دریافت عوارض آزادراه خرم‌آباد_بروجرد برخورد کرد.
شدت این برخورد به حدی بود که باجه عوارضی را متلاشی کرد و متاسفانه یک نفر از پرسنل مجموعه نیز کشته شد.
به گفته منابع محلی علاوه بر کشته شدن یک نفر، یکی دیگر از افراد حاضر در محل نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.
بلافاصله بعد از وقوع این حادثه بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و مدیرکل حوزه استاندار لرستان در محل حاضر شده و ابعاد حادثه را بررسی کرده‌اند.
گفته می‌شود بریده شدن ترمز ماشین سنگین باعث عدم کنترل و برخورد آن با باجه‌های عوارضی شده است.

عکس و خبر از : فارس

.

تکمیلی: دو نفر فوت و چهار نفر نیز مصدوم شدند

"علی مهرزاد صفدری" رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در تکمیل این خبر گفت"  ساعت ۲۳ و هفت دقیقه پنجشنبه شب یک دستگاه تریلی به دلیل نقص فنی با باجه عوارضی آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد، از سمت خرم آباد برخورد کرده است.

وی با اشاره به فوت دو نفر در جریان این حادثه گفت: یک نفر در آن و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان بیان داشت: یک نفر از فوتی‌ها کارپرداز باجه عوارضی بوده است.

صفدری با اشاره به زخمی شدن چهار نفر دیگر در جریان این حادثه افزود: باید کارشناسان فنی علت این حادثه را اعلام کنند اما به نظر می‌آید که تریلی نقص فنی داشته است.

وی افزود: برای امداد رسانی به حادثه سه دستگاه آمبولانس اعزام شده و مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شده‌اند.

 . 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بی تعارف 1400-12-06 11:02
مسئولین محترم ، چرا اجازه میدید که خودروهای سنگین از این محور عبور کنند در حالیکه جاده قدیم هنوز فعال هست؟ یعنی گرفتن عوارضی از اونا به جان انسانها می ارزه؟ چرا مثل تهران قم خودروهای سنگین رو به جاده قدیم هدایت نمیکنید؟ یعنی بایستی سالیان سال مردم بیچاره توی این مسیر قتل عام بشن تا به هوش بیاید؟ بخاطر پول مردم رو به کشتن ندین ، حالا کی میخواد جواب اون دو خانواده عزادار رو بده ، خودروهای سنگین رو مثل بقیه محورها بفرستید جاده قدیم ، اتوبوسها بخاطر اینکه رانندهاشون رصد میشن عموما مشکلی ندارن اما خیلی از خودروهای سنگین ، هم خودشون ایراد دارن هم رانندهاشون ، خدا آخر و عاقبت ما رو خیر کنه با این جاده
نقل قول کردن
#2 شهروند 1400-12-06 14:12
چه معنی داره. ماشینهای سنگین ملزم کنید در جاده های قدیم برن. یا اینکه مسیری برای فرار ماشین‌ها در چنین حالت‌هایی در نظر گرفته شود. الان چند ین بار هست تاکنون جان تعدادی بی گناه گرفته شده است. کی باید این معضل درست شود.
نقل قول کردن
#3 جم 1400-12-06 14:47
خدا رحمت کند هر دو نفر فوت شده در دو بزرگ راه بر اثر برخورد تریلر ساکن ماسور هستن
نقل قول کردن
#4 شهروند 1400-12-06 15:18
تسلیت به خانواده آن دو عزیز
تولیان ( مجریان و ناظران ) این امر قبل از ایجاد زیر ساخت های لازم و اساسی همانند نصب دوربین جهت اخذ عوارض آزادراه _ نصب چراغ روشنایی در طول مسیر ازادراه _ عدم زیر سازی مناسب و شکستگی آسفالت در طول مسیر _ باریک شدن جاده _ عدم استقرار تابلوهای هشدار دهنده راهنمایی ، فقط به فکر عکس گرفتن و نوار افتتاح پاره کردن هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا