یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته گذشته مجمع انتخابات رییس هیأت ورزشي نابینایان استان لرستان به دلیل عدم حضور کاندید رياست آن، منحل شد.

به گزارش يافته، لغو جلسه در حالی صورت گرفت که همه اعضای مجمع و شرکت‌کنندگان حضور داشتند و منتظر حضور سرپرست هیات و تنها نامزد انتخابات بودند.

جالب اين كه كانديد اين پست همایون عمودی‌زاده مدیركل بهزیستی استان است که در عین ناباوری در جلسه حضور پیدا نکرد!

به دنبال عدم حضور عمودي‌زاده، یکی از اعضای حاضر در جلسه اعلام مي‌كند که مديركل بهزيستي شخصی را به نمایندگی از خود معرفی كرده که در این زمان با واکنش عزیزپور سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان مواجه مي‌شود.

پس از این که ملوکی مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی جریان امور را به مدیر کل ورزش و جوانان ابلاغ مي‌نمايد، محمدي‌اصل بلادرنگ دستور لغو جلسه را صادر می‌كند.

به خاطر عدم حضور مدير كل بهزيستي و برگزار نشدن مجمع انتخابات هیأت نابینایان استان، چند نفر از اعضاي مجمع كه از شهرهاي دور و نزديك به خرم‌آباد آمده بودند به شدت نسبت به اين موضوع اعتراض كردند، چرا كه با صرف زمان و هزينه خود را براي این جلسه به سالن همايش‌هاي اداره كل ورزش و جوانان لرستان رسانده بودند.

متاسفانه این اتفاق در حالی رخ مي‌دهد که اكثر اهالی ورزش، قوانین و مقررات برگزاری مجامع ورزشی را می‌دانند و مطلع هستند كه زمان برگزاری مجمع انتخابات هر هیأت ورزشي، حتماً می‌بایست شخص کاندید در جلسه حضور داشته باشد، اما مدير كل بهزيستي لرستان که با تقاضاي خودش تنها نامزد احراز این سمت بوده، زمان برگزاری جلسه مشغول انجام امور اداره تحت اختیارش بوده است!

البته نباید به آقای مدیر كل خرده گرفت چرا که اين بنده‌ي خدا مسووليت سنگيني در اداره كل بهزیستی استان بر عهده دارد و پرواضح است كه با هزاران مشغله کاری، وقتی برای خدمت به ورزش برایش نمی‌ماند، لذا از نظر ما، خرده را باید به کسانی گرفت که بدون کار کارشناسی، مدیران کل ادارات را براي این سمت‌ها پيشنهاد داده و پس از برگزاري انتخاباتي صوري، به عنوان رئيس آن هيأت ورزشي منصوب می‌کنند.

تازه اگر مدیر کلی هم از جنس ورزشی باشد، به يقين فرصت خدمت به ورزش لرستان را پيدا نمي‌كند، مسأله‌اي كه طي سال‌هاي اخير به كرات به اثبات رسيده و باعث گله و شكايت بسياري از ورزشكاران استان شده است. آن‌ها معتقدند كه برخي از اين رؤساي انتصابي به ظاهر انتخابي هيأت‌هاي ورزشي، در طول سال حتي يك بار نيز بر سر تمرينات ورزشكاران آن رشته حضور نيافته‌اند.

ان‌شاءالله روزی فرا برسد که رياست هیأت‌های ورزشی استان ما به دست افراد متخصص، مدبر، ورزشی و کاربلد بیافتد تا با صرف وقت لازم، به برنامه‌ریزی اصولی جهت توسعه ورزش لرستان بپردازند نه اين كه افرادي را بنا بر رانت‌جويي‌ براي اينم ناصب در نظر بگيريم كه به جاي حل مشكل همه، فقط مشكل شخص ما را حل كنند!

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا