یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتسال شاهين كوهدشت - يافتههفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه دوم عصر روز جمعه با انجام 3 بازي برگزار خواهد شد که تیم شاهین کوهدشت در رشت به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

به گزارش يافته،  شاهین که در 3 بازی دور برگشت 7 امتیاز کسب کرده است با تركيسبي از بازيكنان امید و بزرگسال خود نمایش بهتری نسبت به نیم فصل‌اول ارائه می‌دهد.

اين تيم با توجه به موفقيت‌هاي اخير، بدون توجه به موقعيت و جايگاه حريف در جدول رده‌بندي، برای کسب پیروزی و رسیدن به رتبه سوم جدول به جدال رشتی‌ها خواهد رفت.

این در شرایطی است که شرایط مالی شاهين بسيار وخیم است و چنان‌چه تا ظهر امروز مشكلات مالي آن‌ها حل نشود، شاید از بازی در شهر رشت انصراف دهند!

با توجه به حضور رئيس جمهور و هيات همراه در لرستان، بعيد به نظر مي‌رسد مسوولان كوهدشت كه سرگرم استقبال هستند، بتوانند كاري براي بچه‌هاي تيم شاهين انجام دهند و بن هنوعي شاهين در صورت اعزام نيز، بي پرو بال و بدون روحيه بايد به مصاف حريف قدر خود برود.

پولاد‌گسترش بروجرد ديگر نماينده لرستان نيز این هفته با قرعه استراحت مواجه است.

در این هفته در دیگر بازی‌ها شهدای هفتم تیر سردشت میزبان شهید فرجی قزوین است و استقلال سهند مركزي در اراک به دیدار تیم رده دومی شاهین کرمانشاه می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا