یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهرشاد عنبری: یکی از قشر‌هایی که بیشترین زحمات و تلاش‌ها را جهت پویا کردن رویداد ها‌ی ورزشی و‌شناساندن چهره‌ها به مخاطبان داخلی و خارجی را دارند، گروه خبرنگاران به‌ترتیب، ورزشی‌نویسان، عکاسان و فیلمبرداران هستند که متأسفانه از نظر بعضی‌ها یا دیده نمی‌شوند و یا با دیده تحقیر به ان‌ها می‌نگرند، غافل از اینکه اگر این طیف زحمت‌کش انجام وظیفه نکنند هیچکدام از ورزشکاران در جامعه نه به شهرت خواهند رسید و نه به محبوبیت و همچنین اگر خبرنگاران، رویداد‌ها و اتفاقات بزرگ و کوچک ورزشی را پوشش ندهند روح ورزش بشدت اسیب خواهد دید و نشانی از نشاط، شور و هیجان نخواهد بود
یکی از رسالت‌های بزرگ این قشر پروپاگاندا، برای تأثیر‌گذاری و متقاعد کردن افکار عمومی است که بعضی‌ها بخاطر جو گیر شدن و تحت تأثیر قرار گرفتن محیط، به ماهیت رسانه‌ها، علیرغم حرفه‌ای بودن پی نبرده‌اند.
رسالت طیف خبرنگاران، برجسته کردن دیدار‌ها و به اشتهار رساندن همه بازیکنان میادین ورزشی است اما برای محبوبیت، نیازی به هیچ ابزاری نیست انچه یک بازیکن را در نزد مخاطبان محبوب و منفور می‌کند عملکرد بازیکنان است، متأسفانه عده‌ای بی‌پروا و بدون کنترل رفتاری و گفتاری با یک برخورد ناشیانه و ناشایست تمام زحمات گذشته و حال خود را مقابل دوربین رسانه‌ها به نمایش می‌گذارند اما غافل از اینکه، با تماشا و یا درج خبر در رسانه‌ها مخاطبان بهترین داوران میدان‌ها هستند.
روی سخن با آندسته از ورزشکارانی است که تحت شرایطی و بدون هیچ استدلال و منطقی بدترین الفاظ را نثار خبرنگاران می‌کنند.
کلیپی در کانال‌های مختلف از برخورد شجاع خلیل زادگان با رسانه‌ها پخش شده که مایه تأسف است. چگونه ممکن است یک بازیکن حرفه‌ای تیم ملی ایران آن رفتار ناشایست و غیر اخلاقی را مقابل همه خبرگزاری‌ها از خود نشان دهد.
ورزشکاران حرفه‌ای الگو‌های یک ملتند و بسیاری از خطا‌ها غیر قابل اغماض است و باید آگاه باشند نسل بعدی با تماشای چنین صحنه‌هایی، آن رفتار را در لایه‌های زیرین اجرا خواهند کرد. صرفنظر از تصمیمات قانونی، کمیته انظباطی، برخورد چاله می‌دانی با اصحاب زحمتکش رسانه‌ها غیر قابل باور بوده و به همین جهت، ورود دایره فرهنگی باشگاه‌ها را قبل و بعد از هر دیداری باید ضروری دانست
گمان می‌رود قبل از ورود به تیم‌های باشگاهی و پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران، اینگونه بازیکنان تعالیم اخلاقی با فرهنگ ایرانی را نزد اساتید فن فرا گرفته و آنوقت لباس قهرمانی و پهلوانی را بر تن کنند.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا