یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شاگردان رضا مهاجری با کسب مقام دوم نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان ۱۴۰۳-۱۴۰۲ موفق شدند، عنوان بهترین خط حمله و خط دفاع را هم به خود اختصاص دهند.
به گزارش اختصاصی یافته، خیبر خرم‌آباد با ۳۷ امتیاز از ۱۷ بازی و کسب عنوان دوم نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به عنوان یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر معرفی کردند.




با پایان یافتن دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک، مرور برخی آمار‌های این تیم خالی از لطف نیست:
 
- رضا مهاجری که ۱۸ خرداد با قراردادی یک ساله، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود در تمام بازی‌های این فصل هدایت تیم را بر عهده داشت.
 
- خیبر هجومی‌ترین تیم دور رفت بود. بازیکنان این تیم موفق شدند با به ثمر رساندن ۲۹ گل از ۱۷ بازی و معدل (۱.۷) برای هر بازی بیشترین تعداد گل را به ثمر برسانند.
 
- حمیدرضا طاهرخانی از خیبر با ثمر رساندن ۶ گل عنوان بهترین گلزن خیبر و سومین گلزن برتر مسابقات را کسب کرد. رضا رضایی از نفت مسجدسلیمان با ۱۱گل و سیدعلی یحیی‌زاده از چادرملو اردکان با ۸ گل گلزنان اول و دوم مسابقات در دور رفت بودند. سامان مهرابی‌زاده و مهرداد حیدری هر کدام چهار گل؛ حسین شهابی و مهرداد قنبری هر کدام سه گل، سجاد دانایی و علیرضا‌امیرخانی هر کدام دو گل؛ حسن مرادی فرد، حسین ابرقویی نژاد و حسین نخودکار هر کدام یک گل برای خیبر به ثمر رساندند.
 
-حیبر در خط دفاع نیز یکی از بهترین‌ها بود. خیبر و فجر سپاسی در این فصل فقط ۹ گل دریافت و عنوان بهترین خط دفاع را از آن خود کردند.
 
-در این فصل خیبر به همراه چادرملو اردکان با کسب ۱۲ پیروزی بیشترین برد مسابقات را کسب کردند.
 
-عنوان کمترین تساوی هم به خیبر رسید. یاران مهاجری در این فصل فقط یک مساوی داشتند. خیبر در هفته یازدهم در بابل برابر تیم دریا یک بر یک به تساوی رسید.
 
-خیبر در نیم فصل اول همه مدعیان را شکست داده بود. ارزشمندترین پیروزی خیبر در این فصل در هفته پنجم رقم خورد؛ جایی که این تیم برابر چادرملو اردکان قهرمان نیم فصل موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و در خانه حریف پیروز میدان باشد. خیبر همچنین برابر نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی و سایپا تیم‌های سوم، چهارم و پنجم دور رفت با نتایج (۱-۰)، (۲-۱) و (۱-۰) پیروز میدان بود.
 
- پر گل‌ترین برد خیبر هم در هفته هشتم رقم خورد؛ این تیم موفق شد با نتیجه ۵ بر یک خوشه طلایی را در خرم‌آباد شکست دهد.
 
-از دیگر آمار جالب خیبر در دور رفت باید به پیروزی در تمام مسابقات خانگی اشاره کرد. این تیم در خرم‌آباد 9 بازی انجام داد و همه مسابقات را با برتری پشت سر گذاشت. سه پیروزی، یک تساوی و چهار شکست هم حاصل کار خیبر در بازی‌های خارج از خانه بود.
 

 
🔹 در پایان نیم‌فصل نخست لیگ آزادگان، چادرملو اردکان با ۳۸ امتیاز در رتبه نخست‌ایستاد و خیبر خرم‌آباد با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم حضور دارد.
🔹 نفت مسجدسلیمان با ۳۵ امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی است و فجرسپاسی شیراز هم با ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم حضور دارد.
🔹 مسابقات دور برگشت با وقفه‌ای یک‌و نیم ماهه در میانه بهمن‌ماه آغار خواهد شد و خیبر در اولین بازی دور برگشت و در خرم‌آباد به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود پارس جنوبی جم پایان یافته بود.
 
نتایج خیبر برابر حریفان در دور رفت مسابقات:

نتایج خیبر برابر حریفان در دور رفت مسابقات:

پارس جنوبی جم یک - خیبر خرم آباد ۰

خیبر خرم آباد یک - مس شهر بابک ۰

مس سونگون یک - خیبر خرم آباد ۰

خیبر خرم آباد ۳ - داماش گیلان ۰ ( انضباطی)

چادرملو اردکان ۲ - خیبر خرم آباد ۳

خیبر خرم آباد یک - نفت مسجدسلیمان ۰

مس کرمان ۰ - خیبر خرم آباد ۲

خیبر خرم آباد ۵ - خوشه طلایی یک

نفت و گاز گچساران یک - خیبر خرم آباد ۰

خیبر خرم آباد یک – سایپا ۰

دریا بابل یک - خیبر خرم آباد یک

خیبر خرم آباد ۲ - فجر سپاسی یک

شهرداری آستارا یک - خیبر خرم آباد ۰

خیبر خرم آباد ۳ - شاهین بندر عامری ۰

خیبر خرم آباد ۲- استقلال آبی پوش ملاثانی ۰

آریو اسلامشهر ۰ - خیبر خرم آباد ۲

خیبر خرم آباد ۳ - شهر راز شیراز ۰

 


 
استخراج آمار: عبدالرضا قاسمی/ پایگاه خبری یافته
 

 


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


اروميه، اشنويه، بوکان، پلدشت، پيرانشهر، تکاب، چالدران، چايپاره، خوي، سر دشت، سلماس، شاهين دژ، شوط، ماکو، مهاباد، مياندوآب، نقده، بانه، بيجار، دهگلان، ديواندره، سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامياران، مريوان، سردشت، استان آذربایجان غربی، استان کردستان، استان ایلام، استان کرمانشاه، اسلام آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سر پل ذهاب، سنقر، شهرستان صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب، هرسین، شهرستان آبدانان، ایلام، شهرستان ایوان، شهرستان بدره، شهرستان چرداول، شهرستان دره شهر، شهرستان دهلران، شهرستان سیروان، شهرستان ملکشاهی، شهرستان مهران، استان تهران، شهر خلیفان، شهر سیلوانه، شهر سیمینه، استان آذربایجان شرقی، استان اصفهان، استان قم، استان یزد، استان همدان، استان هرمزگان، استان مرکزی، استان مازندران، استان لرستان، استان گیلان، استان گلستان، استان کرمان، استان قم، استان قزوین، استان فارس، استان سمنان، استان زنجان، استان بوشهر، استان تهران، استان البرز، استان خراسان جنوبی، استان خراسان رضوی، استان خراسان شمالی، استان اردبیل، استان ایلام، شهرستان اسلامشهر، شهرستان پاکدشت، شهرستان پیشوا، شهرستان تهران، شهرستان دماوند، شهرستان رباط کریم، شهرستان ری، شهرستان شمیرانات، شهرستان شهریار،

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-10-02 10:57
حیف که ورزشگاه استاندارد ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا