یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چه اتفاقی افتاد که به یک باره راه و روش قهرمانی در ورزش ما دگرگون شد؟ اگر بخواهیم یک عقب‌گرد به حافظه تاریخی‌مان بزنيم، حتماً به یاد خواهیم آورد بازی در زمین‌های خاکی و رشد باری به هر جهت را! حتماً در حافظه‌مان خواهیم دید که زمانی بود که هر ورزشکاری با یک مقدار توان فیزیکی بالاتر از دیگران و کمی تلاش بیش‌تر می‌توانست راه خود را برای ورود به مراحل بالاتر در ورزش هموار کند. اما آیا هم اکنون نیز همان‌طور است؟!

مسلماً جواب خیر است! مدت‌هاست که برای رشد و ترقی در ورزش مورد علاقه ورزشکاران، قانون نانوشته‌ای در ورزش ما حکم ورود ورزشکار به آکادمی‌های ورزشی را می دهد. زمانه‌ای شده است که فدراسیون‌های مختلف ورزشی دورا دور ورزشکاران خاصي را زیر نظر دارند، لذا برای رقابت جماعت ورزش لرستان با این‌گونه ورزشکاران که با برنامه‌ریزی‌های منسجم در خدمت تیم‌های ملی هستند، باید با هدف مشخصي جلو رفت.

ورزشکاران لرستانی اگر می‌خواهند پیش‌رفت کنند باید در مدارس ورزش یا به قولی پایگاه‌های قهرمانی ثبت نام کنند و زیر نظر اساتید کاربلد به طور بسیار جدی ورزش مورد علاقه‌شان را ادامه دهند.

اما از این‌جا به بعد نیز وظیفه بزرگان ورزشی بروجرد و استان لرستان است که به جای باری به هر جهت بودن، با ایجاد پایگاه‌های قهرمانی در جذب ورزشکاران کم سن و سال مستعد بکوشند.

بزرگان و افراد کسوت‌داری که می‌خواهند به ورزش این دیار خدمت نمایند بهتر است آستین‌ها را بالا بزنند و بدون اتلاف وقت و بدون چشم‌داشت کمک از سوي ادارات ورزش و جوانان، خودشان در راه ایجاد پایگاه‌های قهرمانی و  آکادمی‌های تخصصی ورزشی قدم‌های مثبت بردارند.

فرهاد داودوندی


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا