یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور بهزیستی خرم‌آباد در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با گل دقیقه ۸۰ احمد جمالی موفق شد سپاهان خورموج را شکست داده و با ۱۳ امتیاز در یک‌قدمی صدر جدول قرار بگیرد.
در این دیدار شاگردان فرداد صفا پذیر با تلفیق نیروی جوانی و تجربه ازنظر فنی یکسر و گردن از رقیب خود بالاتر بودند.
در نیمه‌ی نخست چند موقعیت مناسب گلزنی توسط مسلم دریکوند، شهاب دارایی و مصطفی ندری با واکنش‌های عالی دروازه‌بان سپاهان دفع شد. حملات پردامنه‌ی مشکی پوشان بهزیستی در نیمه‌ی نخست با دفاع چندلایه‌ی خورموجی‌ها به دربسته خورد.
نماینده‌ی فوتبال لرستان در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با سوت آغاز نیمه‌ی دوم برای رسیدن به گل سراپا حمله شد، مسلم دریکوند، مصطفی ندری و شهاب دارایی باتجربه در کنار جوانان آینده دار و بااستعدادی چون: سجاد امیدی، احمد جمالی، محمد نظری و محمد جودکی هارمونی بسیار مطلوبی از بهزیستی ساخته‌وپرداخته کرده است. سرانجام در دقیقه‌ی ۸۰ قفل دروازه‌ی سپاهان گشوده شد و بهزیستی طعم شیرین بازی سزاوارانه‌اش را چشید.
نفوذ محمد جودکی به درون محوطه ۱۸ قدم و پاس زمینی و تیز او در دهانه‌ی دروازه با بغل پای محکم احمد جمالی گل حساس و ارزشمندی را برای بهزیستی به ارمغان آورد. سپاهانی‌ها که قافله را باخته بودند بی‌مهابا به سمت دروازه‌ی میزبان حمله می‌کردند. در دقیقه ۸۷ در درون محوطه شش‌قدم ضربه‌ی بغل پای مهاجم خورموج را محمد نظری دروازه‌بان جوان بهزیستی با یک سیو کم نظیر مهار کرد.
بهزیستی خرم‌آباد با کسب این ۳ امتیاز و به‌رغم یک بازی کمتر با شایستگی در رده سوم جدول قرار گرفت. سپاهان خورموج نیز با همان ۹ امتیاز به جایگاه ششم تنزل پیدا کرد.

حاشیه‌نگاری:
*در حالی‌که نزدیک به بیش از دو دهه از قدمت باشگاه بهزیستی می‌گذرد، متأسفانه امسال شرایط مالی بسیار بدی بر این تیم حکم‌فرما است. در سال‌های گذشته حمایت‌های مسوولان اداره کل بهزیستی لرستان ازجمله: مسعود نیک فر و فرج اله فلاح‌پور تأثیر به سزایی در رشد و پیشرفت این تیم داشت.
*متأسفانه دربازی‌های این فصل و برای انجام بازی‌های خارج از خانه تیم بهزیستی با هزینه و ماشین‌های شخصی بازیکنان راهی دیگر شهرها می‌شوند، انتظار می‌رود مسوولان بهزیستی *لرستان که طی دو دهه‌ی گذشته پشتیبان و یاری گر ورزش و فوتبال بوده‌اند این تیم را تنها نگذارند.
*مهدی عبدلی مدیرعامل بهزیستی اعتقاد دارد بهزیستی باسابقه‌ای بیست‌ساله یک تیم نیست بلکه تبدیل به یک مکتب شده است.
*درصورتی‌که مسوولان بهزیستی شرایط مساعدی ازنظر زیرساختی و مالی برای این تیم فراهم نمایند، بی‌شک صعود بهزیستی به لیگ دو دور از دسترس نخواهد بود.

 


رضا طولابی


جدول تا پایان هفته نهم

ردیف

تیم

بازی ها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

۱

شاهین بندر عامری

۸

۴

۲

۲

۱۶

۹

۷

۱۴

۲

منصور ساوه

۵

۴

۱

۰

۸

۲

۶

۱۳

۳

بهزیستی لرستان

۶

۴

۱

۱

۱۱

۸

۳

۱۳

۴

شهدای چوار 65 ایلام

۷

۴

۰

۳

۱۲

۹

۳

۱۲

۵

استقلال ماهشهر

۶

۳

۲

۱

۱۳

۶

۷

۱۱

۶

سپاهان خورموج

۷

۳

۰

۴

۸

۱۱

۹

۷

موسسه دانا یاسوج

۷

۲

۱

۴

۶

۷

۷

۸

ابوذر باشت

۶

۲

۱

۳

۴

۹

۷

۹

جنوب باغملک

۶

۱

۱

۴

۷

۸

۴

۱۰

شاهین لردگان

۶

۰

۱

۵

۴

۲۰

-۱۶

۱

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا