یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فوتبال يك پديده اجتماعي تاثيرگذار بر بسياري از مسائل يك جامعه است. فوتبال پر از بيم و اميدهاست. فوتبال پر از اشك‌ها و لبخندهاست. فوتبال تمام شدني نيست بلكه پر از بالا و پايين شدن‌هاست!

تيم دوست‌داشتني و پر طرفدار گهر در اولين حضور خود در ليگ برتر به خاطر حاشيه‌هاي كمرشكن خارج از مستطيل سبز، نتوانست نتايج خوشايندي در ليگ برتر كسب كند و در آستانه بازگشت به جاي قبلي يعني ليگ دسته اول است.

نتايج اين تيم ظرف هفته‌هاي اخير، بسيار نااميدكننده بوده است. آيا همه چيز تمام شد؟ آيا بايد دست‌ها را بالا برد؟ ما مي‌گويمم: خير! هنوز روي كاغذ شانس ابقا در ليگ برتر وجود دارد و شانس دوم اين كه مسوولان سازمان ليگ اعلام كرده‌اند تصميم قطعي را در اين مورد روز شنبه خواهند گرفت.

فدراسيون فوتبال بنا بر دلايلي كه ما نمي‌دانيم (شايد براي نجات تيم اصفهاني ذوب‌آهن توسط تاج رئيس اصفهاني سازمان ليگ) قصد برگزاري ليگ برتر در فصل آتي را با حضور 18 تيم داشته باشد. ان‌شاء‌الله كه اين طور شود!

بنابراين هنوز همه چيز براي گهر و هوادارنش تمام نشده و تا روز آخر و سوت پايان ليگ بايد اميدوار بود. در اين راستا وظيفه كادر فني و هواداران است كه ضمن بازگرداندن روحيه به  بازيكنان پرتلاش، تيم را به مسير پيروزي باز گردانند. اگر ليگ آينده 18 تيمي شود دو تيم سقوط مي كنند پس نبايد نااميد بود.

حال به بازي‌هاي باقي مانده تيم گهر نگاه مي‌كنيم:

با داماش، آلومينيوم و سايپا در دورود و با استقلال و مس در زمين حريفان.  نماينده پرطرفدار لرستان در سه بازي ميزبان است و بازي پاياني نيز در دورود برگزار مي شود. شايد به اميد خدا روز آخر جشن ماندگاري در ليگ برتر، در دورود برگزار شود.

حال به بازي‌هاي پيكان بنگريم: ذوب‌آهن، پرسپوليس، ملوان، فجر و نفت آبادان

اگر نماينده دورود بتواند 11 امتياز از 5 بازي آخر كسب كند و اگر پيكان نتواند بيش از سه امتياز بياورد جاي گهر در جدول با پيكان عوض مي‌شود و در صورت برگزاري ليگ 18 تيمي در فصل آينده،اين گهر است كه ماندني مي‌شود.

اين درست كه كار سختي در پيش است اما با حمايت مردم باغيرت لرستان اين كار دور از دسترس نيست. تيم ما بايد تا آخرين دقيقه ليگ با انگيزه و روحيه بازي كند طوري كه انگار در فينال جام حذفي بازي مي‌كند.

اگر خودباوري در تيم ايجاد شود و فقط به موفقيت در بازي‌هاي آتي فكر شود، گهر در ليگ مي‌ماند.

گهر پيش از اين هم ثابت كرده كه لياقت ماندن در ليگ را دارد. پس بيائيد براي ماندن گهر همه با هم آستين‌ها را بالا بزنيم.

دکتر ده‌باش


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا