یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدتی قبل مطلبی با عنوان حیف‌ومیل بیت‌المال در سایه بی‌توجهی مسئولان ورزش لرستان در خصوص رها شدن سالن ورزش‌های زورخانه‌ای الیگودرز‌ در این پایگاه خبری منتشر شد و پس از پیگیری‌های مستمر هیات باستانی الیگودرز مسؤولین ورزش قول مساعد دادند جهت رفع مشکل ظرف یک هفته اقدام نمایند، اما متأسفانه با گذشت بیش از یک ماه تا کنون نه تنها اقدامی جهت تحویل سالن صورت نگرفته بلکه گویا مسؤولین ورزش هر بار به بهانه‌ای از انجام تعهدات خود سرباز می‌زنند.
بد نیست بار دیگر یادآوری کنیم سالن مذکور از مصوبات سفر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور وقت است، اما علیرغم تکمیل پروژه و دو سال پیگیری ورزشکاران و هیات باستانی تاکنون جهت استفاده ورزشکاران تحویل نشده و به محل انبار ضایعات آهن‌آلات و کارگاه جوشکاری مبدل شده است و سقف و دیوارهای آن در حال فروریختن است.
به‌راستی پروژه ورزشی که به‌صورت ضرب‌الاجل با حضور بازوند استاندار سابق به بهره‌برداری رسید، چرا تا کنون تحویل نشده است که با این اوضاع‌واحوال این سؤال ذهن ورزشکاران را درگیر می‌نماید که آیا مراسم افتتاحیه مذکور همچون برخی افتتاحیه‌ها نمایشی بوده و قبل از تکمیل و صرفاً برای افزایش راندمان‌ کاری سفر آقای استاندار به شهرستان برگزار شده است؟!
این در حالی است: که مسؤولین ورزش استان عدم پرداخت مطالبات پیمانکار و نبود اعتبار برای نصب انشعابات را دلیل عدم تحویل پروژه عنوان می‌کنند.
اما آقایان مسئول هنگامی‌که در شهرستان الیگودرز بیش از ۱۰۰ ورزشکار رشته باستانی تربیت‌یافته و برای بروز استعدادهایشان و درخشش در عرصه‌های ملی نیاز به بستر و فضای مناسب و استاندارد ورزشی دارند بهانه‌های نبود اعتبار و مطالبات پیمانکار برای عدم تحویل پروژه‌ای که از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری می‌باشد، نمی‌تواند پاسخ قانع‌کننده‌ای باشد.
گذشته از این موضوع همان‌گونه که پیش از این گفته شد رها کردن پروژه‌ای که تکمیل و تنها نیازمند نصب انشعابات است به‌مراتب زیان‌بارتر است و گذشت زمان این خسارات را افزایش خواهد داد.
به هر حال امیدواریم مسؤولین ورزش استان به جهت جلوگیری از حیف‌ومیل بیت‌المال نسبت به تحقق خواسته ورزشکاران الیگودرز اقدام نمایند.
همچنین از نماینده مردم الیگودرز و فرماندار درخواست داریم مدیران ورزش استان را ملزم به تجهیز و تحویل این پروژه ورزشی نمایند.
 
عباس شاه‌علی

عگس از آرشیو است
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا