یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چندی پیش یادداشتی با عنوان «صغر سن برای راه‌یابی به مجلس» در مورد تلاش يكي از نمايندگان ادوار گذشته براي كم كردن سنش در ثبت احوال قلمی کردم. عده‌ای به حمایت از این ایدئولوژی ناشايست پرداختند و گاهی هم با اسم مستعار در بخش نظرات سايت يافته کامنت گذاشتند.
برای تنویر افکار عمومی و ذهن مخاطبان، لازم است، چند نکته‌ای در ذیل اشاره کنم:
1. به گواهی تاریخ از صدر اسلام تا کنون آن‌چه که باعث شکاف در رسالت مکتب ناب محمدی شده است؛ انحراف خواص از مسیر عدالت به سمت پیروی از هوای نفس، برای رسیدن به مطامع دنیوی بوده و هست. از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) این انحراف شروع شده و تا کنون ادامه دارد. کج‌روی خواص از همان ابتدا حضرت علی(ع) را خانه نشین کرد و  بدعت دست‌یازی به بیت‌المال، از جانب خواص نهادینه شد. بعد از 25 سال سکوت، اما استخوان در گلو، خلافت به صاحبش بازگشت. رانت‌خواران فربه و خواص منحرف به پندار خود بر مرد عدالت غلبه و چونان گذشته به روند پلید خود ادامه خواهند داد. چون بر علی(ع) وارد شدند شمع بیت‌المال را خاموش کرد تا همگان بدانند عدالت با علی(ع) است. خواص مأیوس که چشم حقیقت نداشتند راه افسانه در پیش گرفتند و جنگ جمل را طراحی کردند. ام‌المومنین(عایشه) را علیه علی(ع) شورانیدند، تا این که خواص‌پرستی و نجیب‌زادگی بیماری مزمن صدر اسلام شد و یگانه مرد حقیقت را در محراب نماز به خون خود غلطانیدند.
 بیماری مهلک و روان‌فرسای پیروی از هوای نفس خواص را تا بدان جا کشاند که امام حسن مجتبی(ع) مجبور به صلح شد. این کج‌روی خواص به اوج خود رسید و حسین بن علی(ع) چاره‌ای جز قیام نداشت. برخاست  و با خون خود مسیر انحراف تاریخ را مسدود کرد.
حسین بن علی(ع) پرچمی برافراشت که همیشه برتارک تاریخ می‌درخشد و نشان داد که در برابر ظلم و بی‌عدالتی به هر شکل ممکن باید ایستاد.
 در روزگار ما هم پیر برخاسته از مکتب جدش، خمینی کبیر، پرچم عدالت‌خواهی را در عصر معاصر برافراشت و علیه طاغوت زمان به پا خاست. اکنون خواص منحرف و بی‌بصیرت این زمان با اعمالی سخیف از روی نادانی سعی در انحراف انقلاب امام خمینی(ره)دارند.
همه باید بدانند این انقلاب ثمره‌ي خون هزاران شهید گلگون‌کفن است. اگر به واسطة خون شهدا به مقام و منصبی رسیدند بر قانون متبلور از پاک‌باختگی این عزیزان خدشه‌ای وارد ننمایند.
همه را یک بار دیگر برای استماع سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 88 در مورد خواص منحرف فرا می‌خوانم. 
2. در روزگار ما خواص منحرف مصداق این ابیات مولانا هستند که می‌گوید:
مرغ بر بالا پران و سایه‌اش          می‌دود بر خاک، پـران مرغ‌وش
ابلهی صیاد آن سایه شود         می‌دود چندان که بی‌مایه شود
باری، فریفتگان ایدئولوژی ناشايست، عمری با غفلت از حق و آخرت راه زوال در پیش می‌گیرند و با پوشاندن جامه‌ي نیکو بر پلیدهای خود، قبیح را پسندیده جلوه می‌دهند. اینان در مصاف با عدالت هستند، و هر گاه کسی در مقابل‌شان ایستادگی کند با انواع دسیسه‌های شیطانی پوشیده به لعاب دین او را مغلوب می‌کنند. همان طور که معاویه به وسیله عمر و عاص قرآن را بر نیزه و علی(ع) را در یک قدمی پیروزی با لعاب دین مجبور به متوقف نمودن جنگ کرد.
3. نگارنده به جد برای ثبت بر جریده تاریخ، پیگیر مسأله صغرسن برای راهیابی به مجلس است. کسانی چه با اسم اصول‌گرا و یا چه با اسم اصلاح‌طلب در خمیه‌ي انقلاب بعد از چندین دوره نمایندگی قصد چنین عمل ناشايستي را داشته باشند، خواص منحرف از انقلابند.
نیک می‌دانید روزگاری نوجوانان این مملکت برای لبیک به فرمان رهبرشان و دفاع از آب و خاک وطن دست در شناسنامه خود می‌بردنند تا سن خود را بزرگ جلوه دهند و در دفاع مقدس سهیم شوند و عده‌ای هم شربت شهادت نوشیدند؛ اما امروزه خواص منحرف با دور زدن قانون پس از عمری نزديك به 80 سال سعی در کوچک کردن شناسنامه خود دارند. باید از اینان پرسید تا حال کجا بوده‌اید؟ شما که 30 سال در این انقلاب به قول خود نقش داشته‌اید اگر اهل صداقت بودید همان اول این را مطرح می‌کردید؛ اکنون که منع قانونی از نظر سنی برای شرکت در انتخابات پیدا کرده‌اید، به فکر دور زدن قانون با استفاده نامتعارف از قدرت پوشالی خود دارید؟!
به قطع و یقین مطمئن باشید از رهبری معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و مراجع عظام استفتاء خواهیم کرد. هرچند رجا واثق داریم قضات باهوش و عدالت‌محور دستگاه قضایی دست رد بر سینه این نامحرمان انقلاب خواهند زد تا بدانند سیه‌روی شود هر که در او غش باشد. هم‌چنان که واقفیم نهاد مستحکم شورای نگهبان چون همیشه در برابر کج‌‌روی‌های خواص خواهد ایستاد.
4.  نگارنده یک روزنامه‌نگار است و بنا به مثیاق‌نامه حرفه‌ای خود عمل می‌کند و براساس همان عهد برای کشور و انقلابش دل می‌سوزاند، و متعهدانه با هرگونه زر، زور و تزویری که بر اندام انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند، می‌رزمد و از کسی هراسی ندارد.  بسنده می‌کنم به این بیت از حضرت مولانا:
ترسیدن ما خود همه از بیم بلا بود       اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم
 مسعود  فرج‌الهی / تهران
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 اصغر دریکوند فرد 1394-02-06 22:28
بابا چکارش داری ماانهای هم که در مجلسن الان شک نکن از 9 نفر شاید از شهرستانها به مجلس ره پیدا کنن اما وای بر عده ای اگر بیایند. که مردم نه بهشون رجوع میکنن و نه خاطره ای خوبی ازشو دارند
نقل قول کردن
#2 فواد 1394-02-06 22:40
همشهری :sad: جاناسخن اززبان ما میگویی ...
نقل قول کردن
#3 اروند 1394-02-07 00:02
همه کارم زخودکامی به بدنامی کشید آخر
نهان کی ماندآن رازی کزو سازند محفلها
نقل قول کردن
#4 دلفانی 1394-02-07 02:36
با تشکر از سایت وزین یافته و جناب فرج الهی که بازتاب عمومی از صغر سن کاندید بی شرایط مجلس رو در اختیار مردم گذاشتن و امید واریم که دولت قوانین را برای همه یکسان در نظر بگیرن و حق دیگران رو پایمال نکنند باشد تا مملکتی اباد داشته باشیم.
نقل قول کردن
#5 دلفان 1394-02-07 02:43
باتشکر از سایت یافته و اخبار مستند این سایت.
ممنونیم از شورای محترم نگهبان که همیشه به دور از جانب خواهی در راستای احقاق حق عمل کرده و میکند و جلوگبری کرده اند از صغر سن این کاندید که شرایط لازم را ندارد و جز این انتظاری از شورای نگهبان پاسدار نداریم.
جناب فرج الهی درود بر شما
نقل قول کردن
#6 کولیوند 1394-02-07 09:18
جناب فرج الهی والا عملکرد اوازنماینده فعلی خیلی درخشان تراست.چراازدخال ت های حاج پرویز در امور انتخابات مطلب نمینویسی .اگه شما روزنامه نگار هستی باید به همه چیز حساس باشی نه به خاطر فامیلی با نماینده فعلی چشمت رو برروی تمامی واقعیتها ببندی
نقل قول کردن
#7 باران 1394-02-07 09:47
خسته نباشی هم ولایتی درود بر سر نترستان و درود بر شما بخاطر اطلاع رسانیتان
دوستدار شما در روستای اصلانشاه
نقل قول کردن
#8 نامعلوم 1394-02-07 10:54
:-x
نقل قول کردن
#9 نامعلوم 1394-02-07 10:56
ماهم به نوبت خود از اقای فرج الهی تشکر می نماییم درودبرشما
نقل قول کردن
#10 نقد 1394-02-07 15:07
اگه قانون اجازه بده اونوقت جناب فرج الهی چی میگه. اقلا احترام لباس اش . برا این دو شهرستان از خیلی ها بهتره.
نقل قول کردن
#11 نقد 1394-02-07 15:17
بزرگوار اولا تاریخ اسلام را مصادره به مطلوب نکن دوما قیاس مع الفارغ نکن سوما اگه امثال حضرتعالی نبودید نه علی ع و نه امام حسین ع شهید نمیشدند.اگه اهل نقدی بزار کامنت من بیاد.
نقل قول کردن
#12 نقد پذیر 1394-02-07 17:14
جناب نقد اون خودش حرمت لباسشو نداره سر پیری این چه کاریه ،! اگه واجبه اگه حجت شرعیه ! تا ما بدونیم اتفاقا باید بهش گفت حیفه در این لباس این کارا
نقل قول کردن
#13 اصغر 1394-02-07 17:33
اقامسعود اگر نمایندگان فعلی سن که هیچ فامیلی خود را هم عوض کنند به مجلس راه نخواهند یافت. از همین کامنت اعلام میکنم بعضی که با ترفندهای بگم ومیگم به مجلس رفتند و دوره قبل چه کارهای که نکردند که یقینن در اختیار شورا گذاشتم که بقول خودشان پاکترین نماینده هستند و بدون قول به مجلس رفتند و از امکانات دولتی صرف ستادشو حتی بخاری وفرش ستادشو از امکانات دولتی بود و عده ای با اخرت خودشان بازی کردند برای این برخي.اما الان ماها شدیم دزد واونا پاک ما بریم توبه کنیم ما نریم از اسمشون استفاده کنیم که به دست قانون می سپارمان...
نقل قول کردن
#14 کمیل 1394-02-07 22:22
این مملکت قانون داره ! البته شما به قانون پایبند نیستی که اگر بودی اینگونه بی مهابا تهمت نمیزدی!!!
نقل قول کردن
#15 دلسوز 1394-02-07 22:29
جدا" صغر سن هم نباشد مردم اين خطه از تکرار مکررات برای یک نفر ویک خانواده خسته اند این آقایان دنبال موروثی کردن نمایندگی مجلس برای خود واگر شد برای پسر وداماد خود می باشد انصافا" به احترامی به مردم است مردم مطمئنا" دوست دارند کسی را انتخاب کنند که چیزی برای گفتن داشته باشد وجهت زودن محرومیت از این شهرستان مفید باشد
نقل قول کردن
#16 رضا 1394-02-08 02:22
جناب روزنامه نگار اگراین اقابخواهدشناسنا مه اش راکوچک کند باید رای دادگاه رابگیرد واگر این کارراانجام دهد پس یعنی کار او قانونی است. ولی شما فکرمیکنید بااین کارها میتوانید اورا تخریب کنید؟ مطمئن باشید که قطعانتیجه عکس خواهید گرفت .
یک چیزرامطمئن هستیم این است که امثال شمابه خاطر منافع شخصی داریداین مطالب خلاف واقع راکه مصداق نشر اکاذیب است رامنتشر میکنید.
روزنامه نگار فوق اگرغرض شخصی بااین نماینده چهاردوره ای ندارد برای چه همه فکروذکرش راظرف یک سال گذشته برروی این مطلب گذاشته است ؟
برای سایت یافته هم واقعا متاسف هستیم که خودرابازیچه یک سری افراد کینه توز قرار داده است .
برادرفرج الهی دوره خان و خانبازی به لطف انقلاب اسلامی به سرامده است اگر واقعا دلسوزمردم هستید به نماینده فعلی تذکر بدهید که چرا حتی یک قدم مثبت برای این دو شهرستان انجام نداده است ؟
یک جمله راازمرحوم پدرتان میگویم که همیشه میگفت به خاطراین به نماینده چهار دوره ای رای میدهم که در خط ولایت است. حالا شمابه نصیحت مرحوم پدرتان گوش نمیدهید لااقل تصمیمات او را زیر سوال نبرید.
به خاطرمنافع شخصی دین واخرت خودتان رانسوزانید .امام حسین میگویداگردین نداریدلااقل ازاده باشيد
نقل قول کردن
#17 علی 1394-02-08 12:49
تاریخ وبصیرت را در جهت نظرات خودتان تفسیر می فرمایید بروید بیشتر معنی بصیرت را مطالعه کنید که بیشتر این به دیگران تهمت نزنید جواب خدا چگونه خواهید؟
نقل قول کردن
#18 محمد 1394-02-08 21:43
اقا رضا اتفاقا اقای فرج الهی یک ازاده هستند و مومن که بی ترس از عواقب شخصی که براش داره مردمو نسبت به موضوع اگاه کرده
نقل قول کردن
#19 علیرضا 1394-02-08 21:45
در جوانی فکر میکردم شیر شیر است گرچه پیر بود
چونکه پیر شدم فهمیدم پیر پیر است گرچه شیر بود.
حاجی دورت تموم شده بقران ریاست اینقد ارزش نداره بزرگوار
نقل قول کردن
#20 خط امام 1394-02-08 21:49
ولایت مدار بودن به معنی تمکین در برابر قانون و رهبري است کسی را که برای فرار از خدمت مقدس سربازی و یا برای راه یابی به مجلس
قانون را زیر پا میگذارد نسبتش را با ولایت چگونه ارزیابی میکنید!!؟
انقلاب به ازادمردان منتقد ولایت مدار مانند اقا فرج الهی نیاز دارد.
نقل قول کردن
#21 همشهری 1394-02-08 21:55
خطاب به اقای رضا که گفتند اگه رای دادگاه رو بگیرن یعنی کارشون قانونی بوده.عرض شود که به نظرم اگه رای دادگاه رو بگیرن یعنی قانونی وجود ندارد اقا رضای گل.
نقل قول کردن
#22 فرهنگی 1394-02-08 23:24
اقا کمیل شما از اینکه مملکت قانون داره ناراحتی یا از اینکه فرج الهی این موضوع رو بیان کرده تو رسانه!!!.
دوست عزیز به قول خودتون مملکت قانون داره این کاندید شرایط تداره بیاد چرا به این خبرنگار وظیفه شناس گیر دادید!!!؟
نقل قول کردن
#23 خط امام 1394-02-08 23:59
از نشانه های ولایت مداری تمکین در برابر قانون است.
کسی که بارها قانون را دور زده یا زیره پا گذاشته اعمالش چگونه ارزیابی میشود؟
نقل قول کردن
#24 علی 1394-02-09 00:12
من یکی از کاربرانی هستم که همیشه سایت یافته رادنبال میکنم ولی از موقعی که نگارنده فوق خودرا به اب واتش میزند که بتواند علیه نماینده ای که مردم چند دوره اورانتخاب کرده اند مطالب ناروا چاپ کند برای خودم متاسف میشوم که با خودم فکرمیکردم که این سایت دنبال دسته بندیهای سیاسی نیست و همیشه انتخاب اول اینجانب بود ولی از وقتی که میبینم که اینچنین توسط یک عده افراد کینه توز هدایت میشود دیگر هیچوقت سراغ این سایت نمیروم.
خود شما نگاه کنید ببینید چند نفر روزنامه نگار باسواد دراین استان وجود دارند فقط اگر منافع شخصی برای نگارنده فوق نیست پس چه چیز دیگر میتواند باشد. مااین نماینده را دوست داریم چون درد دل مارااز هر کس دیگری بهترمیداند. ولی نماینده فعلی چی .نه تنها نتونسته برای مردم کاری کند بلکه توسط اطرافییانش خصوصا برادرش هدایت میشود. اگر سایت شماواقعا بیطرف است درمورد دخالتهای بیجای برادر نماینده فعلی مطلب بنویسید تا مردم به بیطرفی شماشک نکنند.این افراد خوب میداننداگر نماینده چند دوره ای به صحنه بیاید قطعا رکوردرای را میشکند وبه اين خاطر خيليها دارن دست وپامیزنند.خیالت ون راحت وباقدرت واردصحنه ميشه
______________________________
يافته: سلام. نظر شما هم محترم است. شما هم مثل آقاي فرج‌الهي دست به قلم ببريد و بدون هتك حرمت افراد، با نام واقعي خودتان مطلب بنويسيد، ما منتشر مي كنيم.
هيچ كجاي اين نوشته و نظرات اجازه‌ي انتشار نام افراد داده نشده است، پس اگر خود شما اقرار داريد كه منظور شخص خاصي از اطرافيان شما است، اين مشكل خودتان است نه مخاطبان ...
نقل قول کردن
#25 م. 1394-02-09 02:07
این بی انصافی وخلاف رسالت رسانه ای است که مطلب ارائه شده حقیر رو نمیذارید من که اهانت یا بی ادبی به کسی نکرده ام تهمتی هم نزده ام کسی روهم به بی بصیرتی متهم نکرده ام پس چرا؟!؟!
اگر وحدان حرفه ای دارید یک بار دیگر ارسال میکنم بگذارید
_____________________________
يافته: مشكل ما اين است كه بايد هر روز وقت‌مان را براي تكرار مكررات صرف كنيم و اين باعث مي‌شود به روز كردن سايت با مشكل مواجه شود.
برادر عزيز و عاشق سينه‌چاك يك نماينده، سعي كنيد بنده ي خدا باشيد نه بنده‌ي بنده‌ي خدا!
بزرگوار ما كه هميشه پشت كامپيوتر نيستيم تا وقتي شما نظر گذاشتيد آن را تاييد و منتشر كنيم. مطالعه و تاييد نظرات فقط توسط مدير مسوول سايت صورت مي‌كيرد، لذا ممكن است مسافرت باشيم يا گرفتاري ديگري پيش بيايد و كار تاييد نظرات تا 48 ساعت به تعويق بيافتد.
از طرفي مطمئن باشيد نظراتي كه مورد خلافي از نظر قانون مطبوعات در ان‌ها وجود داشته باشند، حتما منعكس نمي‌شوند. اين را هم ما تعيين مي‌كنيم نه شما ...
نقل قول کردن
#26 م. 1394-02-09 02:10
اقای فرج اللهی
آنگاه که اين نماينده سابق برای دفاع از این نظام وتثبیت انقلاب در خوزستان وآمل و...حماسه آفرید وسه بارترورنافرجام شد شما كجا بوديد؟
آقای فرج اللهی
آنگاه که اين نماينده پای اصول اسلام وانقلاب ایستاد به قیمت ورودنامش درلیست نود نفر وناجوانمردانه به دست دولت تندردی زمان ردصلاحیت شد شما كجا بوديد
آقای فرج اللهی
آنگاه که نماينده به پای دفاع از حریم ولایت خود را وآبرویش را ارزانی رهبر نمود ودرمقابل جریان ضدرهبری در مجلس ششم ایستاد بعضی ها كجا بودند؟
آقای فرج اللهی
شما باادبیات سیاسی آشنا نیستید والا اين نماينده وجریان فکری وي را مصداق خواص بی بصیرت معرفی نمیکردیددرحالیک ه ايشان سرباز مبارز جریان رهبری وازخواص بصیری بود که درتمام عرصه ها وفراز ونشیبهای سیاسی رنگ نباخت وپشت به جریان ولایی با بصیرت نکرد
آقای فرج اللهی
شما مغرض بنویسیدحامیان نماينده هنوز ایشان رادوست دارند
نقل قول کردن
#27 م. 1394-02-09 06:27
سپاس
نقل قول کردن
#28 دلفانی 1394-02-09 06:39
ایشان چند دوره نماینده مجلس بوده .اگر اهل سوء استفاده و زراندوزی وجمع مال وبهره برداری شخصی از نمایندگی بود یک مورد قاعدتاًدراین مدت باید حرکت اینچنینی میکرد تا جایی که ما میدانیم وی آدم پاک وباتقوایی است واهل استفاده شخصی از نمایندگی نیست لذا اگر ایشان تلاش میکند دوباره به این عرصه برگردد در پی استفاده سوء نه بلکه بادرخواست خیل عظیمی از مردم وبازهم برای خدمت به مردم است
اگر نگارنده مقاله قائل به دموکراسی باشد چرا باید از این که کسی خود را در معرض رأی مردم قرار می دهد بر آشفته شود بگذارید مردم تصمیم بگیرند اگر ایشان نماینده بدی بوده خوب مردم دیگر به وی رأی نمی دهنداگر خوب بوده که چه اشکالی دارد دوباره همان مردمی که شما دم از ایشان میزنیدوی را انتخاب کنند
دموکراسی واحترام به رأی مردم باید جز ذات حرفه روزنامه نگاری باشد
مردم از همه ما بهتر می فهمند اگر ایشان آنی است که شما معرفی کرده اید انتخابش نمیکنند اجازه بدهید مردم تصمیم بگیرند
نقل قول کردن
#29 محسن 1394-02-09 09:24
جناب آقاي م
حرف هاي كه شما مي زنيد درست مصداق خواص است زيرا مگر طلحه و زيبر ياران صديق پيامبر نبودند و علي ع بر جنازه او گريست.
تاريخ را بخوان مگر ملاك حال فعلي افراد است
كار اين نماينده با فوتباليست ها هيچ تفاوتي نمي كند مگر مي شود بخاطر اين كه در خط ولايتي هر لحظه هر كاري دلت خواست بكني مثلا زن خودت طلاق بدي و پسرت معاف كني بعد دوباره رجوع كني يا بعد از هشتاد سال سن خودت كوچك كني
اي آقا برو سرباز واقعي ولايت شو. در جاي ديگر خدمت كند
نقل قول کردن
#30 امیر 1394-02-09 23:33
با سلام خدمت آقایون [...] و [...] یه آقای اهل شهرستان [...] چند سال پیش به واسطه نماينده سابق در لرستان مدیریت گرفتند متوجه شدن که ایشان به واسطه ی سنشان رد صلاحیت میشن میخوان دراین مدت باقی مانده به انتخابات با ایشون مثلآ برا ایشون تبلیغ کنن که اگر ایشون رد بشن سریع جایگزین نماينده سابق شوند چون میدونن نماينده سابق در استان رای بالا دارند
__________________________
يافته: سلام. دو نظر ديگر شما كه به اسم استاد دانشگاه و فرهنگي با همين شماره ip گذشاته بوديد منتشر نشدند چون نويسنده آن دو نظر با اين كامنت يكي است ...
نقل قول کردن
#31 برادر 1394-02-10 00:54
سلام اقای دلفانی میشه لطف کنی یکی از خدمات این نماینده سناتور رو برای این شهر انجام داده رو بگی تا با بی قانونی که میخواد برگرده همه بهش رای بدیم بازم!!!!؟
نقل قول کردن
#32 دوست دانا 1394-02-10 00:57
اقای م
جهت اطلاع بیشتر در مورد امل و خوزستان عرض کنم خدمتتون اون اقا که مورد ترور و جز لیست بود [...] املی بودند نه ایشون.
ایشون به دلیل انجام ندادن درست كارشون سالها پیش از مقام خود برکنار شدند
نقل قول کردن
#33 م 1394-02-10 04:04
محسن عزیز
طلحه وزبیر به جانشین رسول اکرم پشت کردند
[...] دقیقاًبرعکس ،پشتیبان جانشین امام راحل است
ملاک حال افراداست، درسته ،
حرف ماهم همینه نماینده چند دوره ای در حال حاضر چه خلافی چه خیانتی چه سواستفاده ای چه زراندوزی ای چه دنیاطلبی داشته که وضع حال ایشان را زیرسؤال برده باشد
کسی بیایدمستندبگوید ايشان چه منفعت شخصی ازدوران نمایندگی برده
این آقا حس میکند میتواند دراین عرصه خدمتی کند دقیقاًبا یک درخواست قانونی تقاضای کوچک کردن سن خود راکرده تاوارد این عرصه شود حالا مسیرقانونی طی میشود اگر قانون که قبلاًابزارهایی برای این درخواست تعریف کرده چنین اجازه ای ندادکه هیچ اما اگر طبق قانون وبه استناد نظریه کارشناس پزشکی قانونی سن ایشان پایین تر تعیین شد وقانوناًموفق به صغرسن شد که مسیرقانونی طی وتمکین از قانون برهمه واجب است
حالافرض براینکه ایشان موفق شده و وارد عرصه انتخابات شده،اگر قائل به دموکراسی هستیم و برای نظر مردم ارزش قائلیم پس باید منتظر نظر مردم بمانیم هرچه مردم تصمیم گرفتند همه به آن تمکین کنیم
نقل قول کردن
#34 دلفانی 1394-02-10 04:08
یافته عزیز
علیرغم اینکه نظرم باب میلتان نیست ولی منتشر کردید ممنونم
درودبرشما ووجدان حرفه ای تان
__________________________
يافته: سلام. ما ميل به سمتي نداريم. قانون ملاك ماست.
نظرات برخي ديگر براي ان مطلب منتشر نشد چرا كه با اسم مستعار و از يك شماره ip ارسال شده بود.
اگر نظردهندگان محترم نمي‌دانند شماره ip چيست از كسي كه در اين مورد اطلاعات دارد بپرسد تا براي ايشان توضيح دهد.
لذا ما نظرات كساني را كه با نام‌هاي متفاوت و از يك كامپيوتر نظر مي گذارند، منتشر نمي كنيم (براي ما از روي شماره ip نويسندگان نظر كاملا مشخص است)
نقل قول کردن
#35 محمد مهدي. قم 1394-02-10 14:07
سلام بنده طلبه معصوميه قم هس
اولا خواص بي بصيرت افرادي هستند كه با رهبر و أمام زاويه دارند اين قياس شما مع الفارق است
نام [...] با تاريخ انقلاب و با حمايت از رهبري
در هم تنيده شما كه متولد نشده بوديد ايشان در كنار امام راحل براي انقلاب مبارزه ميكرد
تا كنون هم كوجكترين زاويه أي با انقلاب و رهبري نداشته
وي اكر بازخواست شود در برابر امكاناتي كه با نفوذ خود براي دلفان اورده بايد بازخواست شود دي ميخواهند بيشتر سفر كنند تا شهر هاي هم جمعيت اين شهرستان در كشور را ببينند كه هنوز بخش ها و روستاهاي انها كاز و برق و خيلي امكانات ندارند [...] در يكي از محروم ترين استان ها ابتدا بايد زير ساختش اماده ميشد كه زير ساخت جاده و كاز و برق و امكانات اوليه است بعد كمي در استان هم انديشه كنيد . ايشان نسبت به نماينده هاي ادوار مجلس جه كم كاري كرده
مشكل شما اين است به اجراي قانون و دستكاه قضايي در حكومت جمهوري اسلامي شك داريد مشكل شما اين است كه درك و شعور مردم در چند دوره أي كه به وي راي داده زير سوال ميبريد
________________________
يافته: سلام. لطفا نام شخص مورد نظر و نام نماينده را در بخش نظرات ننويسيد چون حذف ميشوند.
اگر كسي منظور نويسنده مطلب را مي‌داند چه كسي است كه حتما شرايط نوشته را با شخص خاصي تطبيق داده و اگر نه، نام آوردن از اشخاص و شهر خاصي، كار درستي نيست
نقل قول کردن
#36 محمد مهدي. قم 1394-02-10 14:09
مشكل شما اين است مجلس يكدست ميخواهيد مثل مجلس ششم كه [...] براي دفاع از رهبري نداشته باشد
مشكل شما اين است كه فهميديد انتخابات استاني شود [...] نفر اول استان است شما اندكي سواد حوزوي نداريد بعد تاريخ اسلام را با فضاي انتخاباتي شهرستان [...] ناشيانه مقايسه ميكنيد
مقالات و مسير حركت سياسي شما كاملا واضح است به هر حال با نام حقيقي جواب دادم مجبوريد درج كنيد و بدانيد دوره بكم بكم ها بي اخلاقي ها و تخريب كذشته و مردم با اراده خودشان در عرصه انتخابات شركت ميكنند و شما مصداق خس و خاشاك هستيد . [...] اكر نباشد جريانش و حركتش و خاموش نخواهد شد
نقل قول کردن
#37 محمد مهدي. قم 1394-02-10 14:22
دلوابسان واقعي شما هستيد نكران انتخاب مردم هستيد أين توهين و تهمت ها به زودي در دادكاه عدالت محور اين انقلاب بررسي ميشود و شما اماده جواب دادن باشيد بايان عمر سياسي بي اخلاق ها و تخريب كنندكان نزديك است و روحانيت و ياران. انقلاب و رهبري و امام به قوت خود باقي
مسؤل محترم سايت جوابيه بنده در ٣ كامنت فرستاده شد انتظار ميرود در سيل تخريب هاي أين اقا جواب بنده كامل درج شود
نقل قول کردن
#38 محمد علی 1394-02-10 18:50
جناب فرج الهی کوچک و بزرگ شهرستان [...] می دانند که بازیچه دست یکی از کاندیداهای مجلس برای دور آینده شدید

به خود بیا دوست من
ضمنا ما اهالی [...] اگر نخواهیم [...] برای ما داد سخن سردهند چه کسی را باید ببینیم؟
درپایان توصیه می کنم برا شهر خودتان دل بسوزان که حتی یک وبلاگ درست وحسابی ندارد
[...] اهل رسانه زیاد دارد ومردم خود سره رااز ناسره به خوبی تشخیص می دهند
نقل قول کردن
#39 مقیم تهران 1394-02-11 00:36
سلام بر یافته ،انصافاً در انتشار نظرات جانبداری نمیکنید مت به شخصه ممنونم
اقدام نماینده ادوار برای صغر سن صرفاًیک درخواست بوده که براساس روال قانونی تقدیم مرجع قضایی شده و براساس روش جاری جهت اظهر نظرعلمی وکارشناسی به پزشکی قانونی ارجاع شده است، لذادر صورتی پس از طی مراحل فوق مشارالیه موفق به کوچک کردن سن خودشود فرایندي قانونی رخ داده که قانون گذار این مسیر قانونی راقبلاً تبیین و حصول نتیجه از این مسیر امری صحیح و خالی از ایراداست
نقل قول کردن
#40 امیر رضا 1394-02-11 14:04
اقایون بنده با مدرک ارشد و دانشجو دکتری خواستم سه سال شناسنامه کوچیک کنم نکردن با 40سال سن و پزشک قانونی قبول نکرد الان ایشونو چطور با 80 سال میخوان از نظر جسمانی تایید کنند!!!!!؟
نقل قول کردن
#41 بهادر 1394-02-11 14:07
چو اهنگ رفتند کند جان پاک
چه بر تخت مردن چه بر روی خاک.
اقایون این از و طمع برا چیه مگه همه نمیمیریم
اگه با ریاست بمیریم اونور پل بهمون حقوق بیشتری میدن!!!؟
کاندید محترم همه میمیریم خودتو مدیون نکن بارتو سنگین تر نکن
نقل قول کردن
#42 حسن 1394-02-11 16:13
با سلام واحترام تاریخ صدور شناسنامه من سال 58 است ولی متولد 52 پدرم شناسنامه منو گرفته سن واقعی من 1358 است تمام مراحل قانونی رو رفتم پزشک قانونی رد کرد. ایشون با80 سال سن جوری شناسنامشون درست کردند
نقل قول کردن
#43 میثم.ر 1394-02-11 21:25
اقا حسن خوب ایشون جان برکف دارن و نیرو موثر هستند افرادی مثل من با مدرک دکتری غیر موثر واس اینه که پزشک قانونی میخواد مال ایشونو تایید کنه تا بیاد مثل ادوار گذشته خدمت کنه به مردم تو سری خور شهرمون.اینا که سنگ به سینه میزنید برای این کاندید های صغرسني یکم فکر کنید شاید وجدانتون به درد اومد
نقل قول کردن
#44 محمد مهدي. قم 1394-02-11 22:02
برادر ايشان هنوز ٣ ماه رجب و شعبان و رمضان رو روزه ميكيره
ايشان هر شب ساعت ٣ شب به سمت حرم حضرت معصومه ميره برا نماز شب و تا طلوع اونجا هست
ايشان دنبال رياست نيست و شكر خدا از خيلي جوانها سالم تر است بنده در قم از نزديك ميبينم
از خدا بترسيد الغيبت أشد من الزناغيبت از زنا بد تر است و خدا رحم كند كه شما تهمت هم ميزنيد
ابروي مومن حرمتش از كعبه بيشتر است
دين داشتيد اينطور قضاوت نميكرديد
نقل قول کردن
#45 محمد 1394-02-12 00:11
ازاینکه نظرات رادرج نمودید ممنونیم .اعتراض مابه اقای فرج الهی این است که تمامی مشکلات مردم راکه انعکاس ان توسط یک خبرنگار وظیفه اوست رافراموش کرده شمانگاه کنید ازشش ماه پیش تاالان چندتامطلب تحت این عنوان درسایت یافته منتشر کرده است اگراین غرض ورزی نیست پس چیست اگراین خصومت نیست پس چیست.نگارنده به درستی میدانداگر این شخص وارد صحنه انتخابات شود اصلا احتیاج به تبلیغ نداردوبارای بسیاربالایی راهی بهارستان میشودنگارنده فوق واطرافیانش که ازقضا هم بانماینده فعلی فامیل هستندبه چنان وحشتی افتاده اند که حاضرند باهرقیمتی دست به تخریب رقیب خودبزنند غافل ازاین که خداوندمیفرماید ومکرو مکرالله ولله خیرالماکرین .برادرعزیزاگر منافع شخصی نیست چرافقط ازبین این همه خبرنگار تو تنها کاسه داغترازآش شدی.هرچه اوراتخریب کنیدمردم بیشتر به مظلومیت اوپی میبرند.ازسایت یافته هم میخواهیم دیگرخودرابازیچه یک سری افراد که دوباره دنبال احیا خان و خان بازی هستند نکند چون بالطف خداوندوبرکات جمهوری اسلامی دوره خان وخانبازی دیگر تمام شده است همانطورکه امام بارها در زمان جنگ فرمودند دستهای پینه بسته شماهستندنه کاغذهای جعلی
نقل قول کردن
#46 نادر 1394-02-13 23:30
با سلام خدمت سایت یافته
خطاب به اقا مهدی و مقیم تهران و محسن
اولا مراجع قضایی نظر خود را درمورد دادخواست ایشان عالام کرده اند.
ولی ایشان به جای تمکین در برابر قانون سعی میکند قانون را به تمکین در برابر خواست خود وادر کند.
و این خلاف عدالت اجتماعی و تقوای الهی است
ثانیا بارها در مجالس عمومی اعلام کرده که سن شناسنامه ای خود را کوچک کرده و لی متاسفانه معلوم شد که واقعیت نداشته است
ثالثا مردم به خوبی میدانند که از اختصاص یک نماینده به [...] واستقلال ان همواره مخالفت کرده چراکه اختلاف میان مردم این حوزه را به نفع خودشان میدانند.
ایا میشود اسم این کار را خدمت به مردمی بگذاریم که میخواهد کاندیدای انها بشود.
از همه اینها گذشته استانی شدن به نفع کاندیدا های باسود و با برنامه هست
کاندیداهای بی سواد و بی برنامه ضرر خواهند کرد
نقل قول کردن
#47 مقیم تهران 1394-02-16 09:15
دوست عزیز
کاندیداشدن یعنی خود رادرمعرض رأی مردم گذاشتن نه تحمیل خود بر مردم ،اگر مردم ایشان را نخواستند که به ایشان رای نمی دهند اگرهم خواستند که (میزان رای مردم است)
حالا چرا دوست دارید این آقا را اینقدر تخریب کنید دلیلش؟!؟!؟
بگذار مردم فهیم کار شان را بکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا