یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بروجرد با همه‌ي شهر‌های ایران یک تفاوت بسیار کوچک دارد و آن هم این است که در این شهر، هر قانون و یا طرح شهری كه تصویب بشود، حتی اگر بلافاصله هم به اشتباه بودن اجرای آن طرح پی ببرند، دیگر محال ممکن است کسی بتواند به آن طرح ایراد بگیرد و یا احیاناً جلوی ساخت و سازهاي این‌گونه طرح‌های سراسر اشتباه را بگیرند!
عوامل ارائه طرح‌هایی که در سطح شهر حتی به غلط تصویب و یا اجرا بشوند در مقابل هر نقد بسیار کوچک آن‌چنان موضع‌گیری می‌کنند که شخص منتقد از کرده خودش پشیمان می‌شود و به نوعي مجبور مي‌شود اعتراف كند: "من معذرت مي‌خواهم كه شما اشتباه كرديد!"
طرح زیر‌گذر میدان رازان بروجرد اشتباه بوده است!به طور مثال سالیان سال است مردم بروجرد که درس تخصصی عمران و شهرسازی و زیر‌گذر سازی نخوانده‌اند می‌گویند طرح زیر‌گذر خیابان شهدا به خیابان آزادی در میدان رازان بروجرد صد در صد اشتباه بوده است و همین طرح غلط تا کنون میلیاردها میلیارد تومان به وقت و اقتصاد مردم این شهر ضرر و زیان وارد کرده است، اما کو گوش شنوا؟!
خوشبختانه اطلاع يافتيم معاون شهردار بروجرد سنت‌شکنی کرده و بالاخره از طرف یک مسوول بلند‌پایه شهری اعلام شده که اجرای طرح زیر‌گذر میدان رازان بروجرد اشتباه بوده است! ما نیز این گفته صریح معاون محترم شهردار بروجرد را به فال نیک می‌گيریم. البته امیدواریم امروز و فردا نشنویم که عوامل اجرایی طرح صددر صد اشتباه زیر‌گذر میدان رازان بروجرد علیه ایشان جبهه‌گیری کنند!

برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد داودوندی/ بروجرد
 

 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد ساکی 1393-07-16 14:43
در صورت احداث زیرگذر از شهدا به صفا میزان ترافیک در اون قسمت شدیدا کاهش پیدا می کرد ولی خب متاسفانه زیرگذر از شهدا به آزادی زده شد و ترافیک اون قسمت متاسفانه با احداث این زیرگذر شدیدتر شد
به نظرم این زیرگذر فقط جنبه زیبایی داشت نه ترافیکی که متاسفانه با اون دالان کم عرض زیبایی خاصی هم به اون قسمت نداد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا