یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مسوول محترم ياپگاه خبري یافته
از آن جایی که رسانه‌ها نقش خطیری در احقاق حقوق مردم ایفا می‌کنند، بر خود دانستم طلب استمداد از رسانه‌ها به ویژه شما داشته باشم تا درد دل خود و پدر کشاورزم را به گوش مسوولان و نهاد‌های مرتبط برسانم.
من به عنوان یک دانشجو در حال تحصیل که از بختم دچار بیماری دیابت هستم. با مطالعه و پی‌گیری مسائل روز به این نکته رسیده‌ام، احداث راه یکی از امور زیر‌بنای توسعه است و نیک می‌دانيم برای تعریض جاده، متوالیان بودجه‌نویسی کلیۀ جوانب و نقاط دارای معارض را محاسبه می‌کنند و آن‌گاه پس از چکش‌کاری‌های لازم به تصویب مبادرت و در نهایت امر به پیمان‌کار طی ترک تشریفات قانونی واگذار می‌کنند.
بر مسوولان و پیمان‌کاران تاکید شده نقاطی را که معارض دارند با رعایت حق و حقوق و با نهایت ادب و تکریم آن‌ها را از میان بر دارند.
با این تفصیل به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اکنون جاده‌ي ارتباطی "الشتر- فیروزآباد" در حال تعریض است. در این میان، گوشه‌ای از خانه‌ي پدر کشاورزم در مسیر تعریض قرار گرفته است. اکنون مسوولان محلی به جای این که بر اساس بودجه، قسمتی را که می‌توانند تغییر مسیر دهند و مانعی وجود ندارد بر تخریب خانه پدری از موضع ارعاب و تهدید اصرار دارند!
کجای دین ما مسوولان را به چنین اعمالی سفارش کرده است؟! خدا تو گواهی كه هر روز بايد لرزه پدر کشاورز و مادر دست پینه‌بسته خود را ببینم. انصاف عدل کجا رفته است؟! ماها باید به چه کسی براي احقاق حق‌مان مراجعه کنیم؟ با چه ادبیاتی پی‌گیر حقوق خود باشیم.
شایسته دانستم این عریضه کوتاه را به شما رسانه محترم بنگارم تا لااقل وجدان دردمند مدیری دل‌سوز پيدا شده و بیدار گردد و به فرياد ما برسد. 
با احترام
ارسال کننده: محمد  عزیزی
روستای اصلان‌شاه/ بخش فیروزآباد شهرستان سلسله (الشتر)
 
تهديد مالكان براي تعريض جاده "الشتر- فيروزآباد"/ شهر بي‌كلانتر اين‌جاست!
 

دیدگاه‌ها  

#1 کیومرث 1393-06-16 19:51
رفتار این آقایان را توجیه نمی کنم

ولی برادر عزیز آیا درست است به خاطر خانه پدری شما که می تواند در جای دیگری برپا و استوار و چراغ آن روشن باشد مسیر یک جاده که برای مطالعات آن کلی برنامه‌ریزی شده است تغییر داد؟
خداوند سایه همه پدر و مادرها را بر سر ما مستدام گرداند
نقل قول کردن
#2 م ف 1393-06-19 13:12
آقا کیومرث عزیز
با سلام
شما می فرمایید برنامه ریزی ؟ من هم نظرم این است مگر می شود آن کسی که برنامه ریزی کرده خانه ای را که حدود بیست و پنج سال است در این مسیر قرار گرفته و طرف دیگر مسیر خالی است برنامه ریزی نکرده باشد جای تعجب است! حتما دستور خرید را در بودجه لحاظ کرده و بها را به قیمت روز هم برآورده کرده است . نه تهدید و ارعاب و آخر هم ثمن بخس با معیار امروزی چراغ خانه به نظر شما با چه مبلغی استوار می شود ؟
نقل قول کردن
#3 حمید 1401-09-06 09:00
سلام عزیزم
بیا این ور جاده تو زمین پدر بزرگت خونه بساز :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا