یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طنز/ پيشنهاد اضافه شدن ضربتي يك نفر به لشكر مشاوران استانداردر شرايطي كه بسياري از مشكلات جوانان لرستان نظير مشكل جذب نفرات پذيرفته شده در آزمون استانداري حل نشده و نياز به يك مشاور مجرب و قوي در اين زمينه به شدت احساس مي‌شود، هر از گاهي شاهد انتصاب مشاوري چند شغله براي اموري در استان كه مشكلي ندارند هستيم!

اين جانب كه همواره مشاور بي‌جيره و مواجب برخي از مديران مسوول نشريات لرستان بوده‌ام، مي‌خواستم به استاندار محترم پيشنهاد بدهم، از آن‌جا كه من نيز جزء خيل عظيم بي‌كاران لرستاني محسوب مي‌شوم و فقط گاهي محض رضاي خدا دست به قلم مي‌برم و روزنامه‌نگاري براي من آب و ناني ندارد، مرا نيز به عنوان مشاور در امور پذيرفته‌شدگان آزمون استخدامي استانداري منصوب نمايد بلكه از اين راه، گرهي از مشكلات اين حقيرِ فقير نيز گشوده شده و پس از انتصاب در پست جديد، به فكر چاره براي برخي سيه‌روزاني بيافتم كه 2 سال است به دليل عدم تأمين منابع مالي، استخدام نشده‌اند!

اما اين طور كه شنيده‌ام، در دولت بزرگ تدبير و اميد، بيش‌تر از افرادي به عنوان مدير يا مشاور استفاده مي‌شود كه گرايش به جناح "چپ" داشته باشند و به طور اخص در استان ما، علاوه بر اين پيش‌شرط، بايد تا حدودي اصالتاً به يك شهرستان‌ خاص و سياسي‌پرور استان نيز وابستگي داشته باشي تا بتواني سريع‌تر به سرمنزل مقصود برسي، لذا از پيش اعلام مي‌نمايم كه بنده حاضرم تابعيت اين شهرستان را با جان و دل بپذيرم و براي شرط دوم كه چپي بودن است نيز تضميني از اين بالاتر ندارم كه علاوه بر افكار شديداَ چپي، چهره‌ام نيز كلاً چپ است و در كوران حوادث روزگار بارها چپ كرده‌ام به نحوي كه ديگر هيچ‌گاه نتوانسته‌ام راست شوم!

اگر اين تضمين كافي نيست، حداقلش اين است كه به جان بچه‌ي نداشته‌ام، از برخي مشاوران استاندار مثل مشاور ورزشي ايشان كه ساكن تهران است و راه خانه پدري‌اش در خرم‌آباد را هم ديگر به خاطر نمي‌آورد، اگر بهتر نباشم، بدتر نيز عمل نكنم! من مانده‌ام كه اين مشاور پايتخت‌نشين چه شناختي روي جزييات ورزش اين شهر و استان دارد كه استاندار لرستان براي اين مشاور چند شغله، ابلاغ يك شغل ديگر به نام "مشاور ورزشي" استاندار را زده است؟

لذا در صورت صدور ابلاغ براي اين‌جانب به عنوان مشاور استاندار در امور شركت‌كنندگان در آزمون استخدامي استانداري، قول مي‌دهم به شدت فعال باشم و حتي در راه دنبال كردن موجود مفقودالاثري به نام "بودجه" براي ورزش اين استان نيز كوشا باشم و اگر از راه عادي نشد، از راه زور، "لِنگ" يك تيم ليگ برتري را هم بگيرم و آن را به لرستان بكشم!

البته از آن‌جا كه بی‌دلیل نیست عده‌اي خاص در اين استان از هیچ به همه‌جا رسیده‌اند، من نيز به اين باور رسيدم كه به‌جز تقلا براي كسب اين پست مشاوره، يك پست ديگر نيز تحت عنوان مشاور ارشد استاندار در امور "چول و چه‌گفت" با گرایش مربوطه دست و پا كنم بلكه به عنوان اضافه‌كاري، بخشي از مخارج سنگينم را اين‌گونه تأمين كنم و شب‌ها با خوردن غذاهاي رستوران شمشاد نمونه كه افتخار همسايگي با استانداري را دارد، دلي از عزا در بياورم!

البته اين را نيز در قالب بسته‌اي جديد به استاندار محترم لرستان و طرف‌هاي مورد مذاكره در اين نوشتار تقديم مي‌كنم تا در صورت صلاحديد آقايان، به عنوان مشاور غذایی استانداری و خرید و سفارش غذا از شمشاد نيز منصوب گردم بلكه خلاء مشاور در اين زمينه نيز رفع گردد!

همچنين اعلام آمادگي مي‌نمايم براي پست‌هاي خالي مشاوره نظير مشاور در زمینه بیش‌تر کردن روزهای تعطیل، مشاور در زمينه امور حل اختلاف شهرداري و شوراي شهر، مشاور در زمينه پي‌گيري امور مشاوران استاندار، مشاور در عبور و مرور بين طبقه اول تا سوم استانداري و غيره سنگ تمام گذاشته و رضايت خاطر  مقامات محترم را فراهم آورم.

اميدوارم نماينده ارشد دولت تدبير و اميد در لرستان و گروه پرشمار مشاورانش، بسته‌ي پيشنهادي اين‌جانب را به نام "مشاور + 100"  پذيرفته و مرا نيز به عنوان يكي از مشاورهاي خويش بپذيرند بلكه از اين مشكل لاعلاج بي‌كاري، هر چه زودتر خلاصي يابم و دعاگوي ابدالدهر ايشان گردم.

خدايا! يعني مي‌شود كه بشود؟ اگر بشود، چه مي‌شود...

 

 

 

 

 


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم ابادی 1393-05-20 14:11
جالب بود ای کاش استاندار حداقل مشاور ورزشی اش را اگر اشتباه نکنم از خیل جوانان ساکن در استان لرستان انتخاب تا این بندگان خدا مجبور به شغل شاگرد قصابی / مبل فروشی / روی نیاورند نه کسی را که در انتخابات شورای شهر تهران ابا داشت که در برگه های تبلیغاتی اش بگوید من لرم .
نقل قول کردن
#2 سلمان 1393-05-20 14:47
سلام، جالب بود
نقل قول کردن
#3 farshed 1393-06-07 18:45
جالب ترش اصرار بر بی ارزشی برخی است پس اگر انتقاد شد طرف خودش پی به سوال بی جواب برد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا