یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دست رد مدیر تازه منصوب شده نورآبادي بر سینه بدعتی ناشايستچند سالی است که بدعتی بسیار بد و غیر معقولانه در بین مدیران تازه منصوب شده استان لرستان خصوصأ شهرستان دلفان به چشم می‌خورد که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد!

به گزارش يافته به نقل از نسيم دلفان، به محض این که فلان‌کس متوجه می‌شود قرار است در فلان پست و مدیریت منصوب شود، هنوز برگه حکم انتصابش را دریافت نکرده، در و دیوار شهر پر می‌شود از بنرها و پارچه‌های تبریک و شادباش که چه نیکو انتخابی و چه شایسته انتصاب به جايي!

و زیر این متن‌های تبریک و تهنیت الفاظ تکراری و دروغین همیشگی از جمله "از طرف جمعی از فرهنگیان‌، از طرف جمعی از خانواده‌های مردم، از طرف جمعی از ... حک می‌شود در حالی همه می‌دانند دروغ است دروغ!

حتی این روزها، مُد شده است که کسی را در شهر دیگری به پستی می‌گماردند و شهر ما پر می‌شود از این بنرهای تبریک خود‌نوشته و منتسب به دیگران خصوصاً فرهنگیان بنده‌ي خدا که روح‌شان هم از اين موضوع خبردار نيست!

این در حالی است که نصب این بنرهای چند متری رنگارنگ، غیر از اسراف و زشت شدت نمای در و دیوار شهر و میادین، هیچ سودی برای مردم و مسوول منتصب ندارد.

چندی پیش شاهد انتصاب مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان دلفان بودیم اما پس از این انتصاب که از معدود انتصاب‌های بومی بود‌، هیچ خبری از آویزان شدن بنرها و پارچه نوشته‌های بلند بالا نبود.

سيد فرشاد بابايي مدير جهاد كشااورزي دلفانسید فرشاد بابایی به تازگی طی حکمی از سوی مدیر کل جهاد کشاورزی استان لرستان به عنوان اولین مدیر بومی جهاد کشاورزی دلفان منصوب شد.

این انتصاب به دلیل این که از معدود انتصابات بومی شهرستان می‌باشد با استقبال عمومی مواجه گردید و پیش‌بینی می‌شد در و دیوار شهر کما‌فی‌سابق محل نصب بنرهای شادباش گردد، اما پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامد و هیچ بنر یا پارچه نوشته‌ای “با زیر‌نویس از طرف …ملاحظه نشد!

جالب است بدانید مدیر جدید این اداره در اولین اقدام خود، خیلی جدی به دوستان، همکاران و خویشاندان خود اعلام کرد هیچ‌گونه پارچه‌نوشته و یا بنری درباره تبریک انتصاب وی را نمی‌پذیرد و جلوی نصب آن‌ها را خواهد گرفت.

این تصمیم وی هر چند واکنش‌های منفی از طرف برخی دوستانش را به دنبال داشت اما باعث خرسندی افکار عمومی شهروندان شد و ما را نیز بر آن داشت تا از این از این طریق اقدام بسیار عاقلانه و درست ایشان را تبریک بگوییم.

امیدواریم این‌گونه حرکات خداپسندانه و معقولانه در بین مدیران شهرستان و حتی استان باعث گردد جلوی برخی بدعت‌های نادرست و رياكارانه گرفته شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 ملکی 1393-04-14 02:59
سلام . اینا همش حرف و تبلیغاته اقای مهرابی شهردار خرم آباد هم گفت ما این بدعت را جمع می کنیم اما می بینیم که دروغه و همه بنر ميزنند

زحمت بکش سوال بفرما جمعی از ایثارکران یا جمعی از خانواده معظم شهدا چه کسانی هستند که تمام بنرهای شهر به اسم اینا و به کام اقایون هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا