یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در روز‌هایی که مشکل اول شهرداری مرکز استان کمبود اعتبار و منابع مالی است، اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ( بجز یک نفر) برای حضور در دوره آموزشی ماده۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداری‌ها عازم کیش شدند.
به گزارش یافته، در آغاز دومین سال از جلوس اعضای دوره ششم شورای شهر خرم‌آباد  بر کرسی‌های این نهاد، گویا علاقه وصف ناپذیر آنان برای آموزش و تجربه‌اندوزی در مدیریت شهری بیش از پیش نمایان شده و آنان تصمیم گرفتند بی‌توجه به مشکلات مالی شهرداری به کیش سفر کرده تا شاید نسخه شفابخشی برای مدیریت شهری مرکز استان بپیچند.
شاید اعضا این شورا برای تحقق این سفارش که (ز گهواره تا گور، دانش بجوى ) عازم این سفر شده‌اند و گرنه در ایامی که شهرداری خرم‌آباد روز‌های سخت بی‌پولی را طی می‌کند تا جایی که برخی پروژه‌های مهم شهری از جمله پروژه بام خاطره خرم‌آباد  تعطیل شده، دغدغه تأمین حقوق کارگران وجود دارد، معابر مرکز استان آسفالت درست و حسابی ندارند، تابلو‌های شهری اغلب فرسوده و زنگ‌زده هستند، پارک‌ها مستهلک شده و رخسار زنگ زده آن‌ها در ذوق می‌زند و هزاران درد بی‌درمان دیگر که گریبان گیر این شهر را گرفته، انجام چنین سفری چه توجیهی ممکن است داشته باشد.
حتی اگر ضرورت امور جاری ایجاب می‌کرد که چنین سفری انجام شود، آیا حضور در دوره آموزشی ماده۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداری‌ها برای همه اعضا ضروری بود؟
آیا در ایامی که اعضای کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در لرستان حضور دارند و طی روز جاری نیز دیداری با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌های لرستان داشتند، حضور اعضای شورای شهر مرکز استان در نشست‌ها و جلسات این سفر ضروری نبود؟
این در حالی است که جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور هم در لرستان حضور داشته و نشست‌ها و جلساتی با حضور‌ایشان طی روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار شده است که بهتر بود اعضای شورای شهر خرم‌آباد  نیز در این جلسات حضور میاافتند و کسب علم را به روز‌های دیگر موکول می‌کردند.
سفر هشت عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد  به کیش و آن هم به قصد طلب علم و آموزش و از جیب شهرداری در حالی صورت می‌گیرد که اغلب این اعضا در ایام تبلیغات انتخاباتی خود را مطلع به امور شهری و متخصص معرفی می‌کردند اما گویا این نیز شعاری بیش نبوده است.
امیدواریم اعضا شورای اسلامی شهر خرم‌آباد  این نوشته را به حساب تنگ نظری نگذارد و دلایل و چرایی حضور هشت عضو شورا آن هم در این شرایط حساس را در کیش، مستدل و با دلایل قانع‌کننده با مردم و اهالی رسانه مطرح و شفاف‌سازی کنند.
هر چند ‌امیدی به پاسخگویی نیست که اگر بود اطلاع‌رسانی جلسات را در ماه‌های اخیر تعطیل نمی‌کردند و یا دستاورد‌های عملی سفر چند ماه پیش به مشهد را اطلاع‌رسانی می‌کردند.
 
در هر حال پیرامون این موضوع چند نکته لازم است تا از باب رسالت خطیر رسانه ارائه می شود، باشد تا عزیزان در شورای اسلامی شهر مرکز استان درباره آن مداقه کنند.
 
- اگر چه قرار است شهرداری خرم‌آباد هزینه سفر اعضای شورای شهر را به هر میزان که باشد متقبل شود اما به نظر می‌رسد صلاح بر این باشد در صورتی که اصرار بر حضور و شرکت در این نوع سفر‌ها است حداقل افرادی از اعضا شرکت کنند که از نظر سطح تحصیلات و زمینه مرتبط علمی و تجربی با مطالب و موضوعات مطرح در آموزش‌ها تناسبی منطقی و عقلایی و کاری رعایت شود.
 
- به شهردار محترم مرکز استان نیز توصیه می‌شود از باب‌امانتداری و صرفه و صلاح بیت‌المال و حقوق شهروندان، دفاعیات خود را در قبال چنین سفر‌هایی که به شهرداری هزینه مالی تحمیل می‌کنند ارائه نماید چرا که موافقت بی‌دلیل و چشم بسته با هزینه‌های غیرعادی و غیرضرور به رویه عادی مبدل شده و اعتماد مردم را سلب می‌کند و تضمینی بر تداوم خدمت‌گزاری که لطف‌الهی بر افراد است باقی نمی‌گذارد. لذا ‌امید می‌رود ضمن رعایت این موضوع و شفاف‌سازی، هزینه‌های این سفر را اطلاع‌رسانی نماید.
 
-به مردم هم سفارش می‌شود در ایام انتخابات اعضا شورا‌ها به سطح معلومات و تخصص داوطلبان توجه شود تا نیازی نباشد در دوران انتخاب اعضا در شورا‌ها، پول بیت المال صرف آموزش و تجربه اندوزی منتخبان شود.


 عبدالرضا قاسمی/ مدیر مسوول پایگاه خبری یافته

بیشتر بخوانید:

شهرداری خرم آباد ۳۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-08-26 19:07
جناب برادر ضعیف تر ین شورا و شهردار را در طول تاریخ که شورادرست شده چه قبل از انقلاب که انجمن شهر بوده چه بعد سال 57که شورای شر بوده داشته ایم ماده صد یک بند است وشش تبصره درست هی ماهی یک تبصره را یاد گرفته بودند الان همه غول ماده صد بودند وکمیسون ماده 77یا به کسب پیشه معروف است اونم دو خط است من سالهاست که تو مجامع دانشگاهی قوانین شهری و قوانین شهرسازی درس داده ام هی هی میگفتن بدون هیچ هزینه ای در خدمت اعضای محترم شورای شر بوده البته سفر سیاحتی است شما برادر دیگه خورده نگیر
آن کس که نداند که نداند

آخر خر خود را لنگان به خانه می رساند
نقل قول کردن
#2 د ذ 1401-08-26 19:39
اگر شورای شهر و شهردارمحترم سری به خیابان های شهر خرم اباد مثل خیابان انقلاب روبروی مصلی وکوچه هاومعابر می زدند به جزیره کیش نمی رفتند واقعا وضع آسفالت شهر خرم آباد نیاز به مرمت و بازنگری دارد
نقل قول کردن
#3 توكلي 1401-08-26 20:45
شهرداري در قبال جمع آوري موش و سگ هاي ولگرد در سطح شهر خرم آباد كه فضاي چندش و آلوده اي را ايجاد كرده ندارد كافيست يك سركشي كوتاه مدت به محلات مختلف شهر داشته باشند تا اوضاع نابسامان آلودگي را ببينند نياز به سفر به كيش نبود
نقل قول کردن
#4 صنوبر قلایی 1401-08-26 21:06
طرح اصلاح ماده صد قانون شهرداری ها در دستور کار مجلس هست.
حتماً بعذ از ابلاغ قانون جدید یه دور هم میخواهید برید مشهدی قشمی شمالی جایی اونو یاد بگیرید
نقل قول کردن
#5 محسن 1401-08-26 22:18
قابل توجه شهردار خرم آباد که خبر از بدهی ۳۶۰ میلیاردی شهرداری خرم آباد می‌دهد!!!
نقل قول کردن
#6 عباس 1401-08-26 22:22
ن خیلی هزینه میزارند روی دست شهر، بدون اینکه کارآیی داشته باشند
نقل قول کردن
#7 شهروند000 1401-08-26 22:51
آقایان چرا گلو پاره می کنید! مشکلات بماند برای وقت انتخابات که بتوانند کنارشان چندتا عکس تبلیغاتی بگیرند. مسوولین کشوری هم آمدند که آمدند خیالی نیست!!! شورا جمیعا در سفر کاری هستند. بعدا گزارش به خدمتشان ارسال می گردد. ای عزیز شورایی فرصت خدمت را بیهوده از دست نده...
نقل قول کردن
#8 رضایی 1401-08-26 22:53
قابل توجه مسافران کیش؛
کوچه ایثار ده فاز یک کوی ارتش، دقیقا پشت شهرداری منطقه دو، عین مناطق عملیاتی و میدان مین هست... از بس که چاله و چوله دارد... چرا؟؟؟
نقل قول کردن
#9 احسان 1401-08-27 07:09
حالا اگر آمدن و اگه چیزی یادگرفتن برادیگران هم توضیح بدن حداقل
نقل قول کردن
#10 اکبر-ظ 1401-08-27 07:55
بله دیگه.فقط یک اسم دکوری میشه بگید تا حالا شورای شهر کدام مشکل حل کرده؟
نقل قول کردن
#11 بازگیر 1401-08-27 11:03
خب انصافا اسمشونو بگید تا مردم خرم‌آباد بشناسنشون و دیگه برحسب ایلیاتی گری و طایفه و عشیره و قبیله رای ندن. به دکترای معماری و شهرسازی رای ندادن بعد به لیسانس حسابداری و لیسانس ادبیات رای دادن که بره شورا. واقعا پول عوارض و مالیات مردم خرم‌آباد خرج کدام پروژه و پل یا خیابان شده؟ بخدا گلگشت بارون میاد همه جارو آب میگیره این انصافه ما زیرساخت فاضلاب نداریم؟
نقل قول کردن
#12 بهاروند 1401-08-27 11:06
به نقل از توكلي:
شهرداري در قبال جمع آوري موش و سگ هاي ولگرد در سطح شهر خرم آباد كه فضاي چندش و آلوده اي را ايجاد كرده ندارد كافيست يك سركشي كوتاه مدت به محلات مختلف شهر داشته باشند تا اوضاع نابسامان آلودگي را ببينند نياز به سفر به كيش نبود
یادمه خیلی به شهردار وحید رشیدی اعتراض میکردن و انتقاد ولی همون رشیدی تقاطع گلگشت و تقاطع ولیعصر و پل حاج عمران و پل ماسور و پارکینگ طبقاتی مهر در سبزه میدان و آتش نشانی میدان تیر(منوچهرآباد) را تاسیس کرد ولی خداوکیلی اینها بعداز ۲ سال چکار کردن برای خرم‌آباد مظلوم؟
نقل قول کردن
#13 بهروز دیناری 1401-08-27 11:09
همش شعار دادن. بعد از چندسال هیچ پل یا تقاطع یا خیابانی برای خرم‌آباد نساختن هر روز جلو سینما استقلال ترافیکه و هر روز خیابان شریعتی و اول ۶۰متری روبرو مسکن مهر کمالوند ترافیکه و هیچکسی از شورا بفکر حل ترافیک خرم‌آباد نیست. از سال ۱۳۹۶ پل ماسور و دیواره ساحلی اون بلاتکلیف رها شده و معلوم نیست پول مردم خرم‌آباد و بودجه خرم‌آباد را خرج کدام طرح کردند :cry:
نقل قول کردن
#14 منصور زیودار 1401-08-27 11:12
یکی از اعضای شورا خودروی دنا که بهشون داده بودن را برد اصفهان و تصادف کرد و آوردش خرم‌آباد تحویل شهرداری داد که با پول شهرداری درستش کنند الانم همش تو سفر و سیر و سیاحت هستن بعد من ماشینم بخاطر وجود گودال درساحلی خرم‌آباد روبرو پارک گلسرخ که موقع بارندگی پُر آب شده بود و معلوم نبود افتاد تو چاله و هم لاستیک ترکید و هم جلوبندی ماشین خراب شد و بعد از منم باز ماشینهای زیادی آسیب دیدن و شهرداری خرم‌آباد حتی نمیتونه لکه گیری و مرمت آسفالت معابر رو انجام بده چون اصلا تو خرم‌آباد نیستن یا تو سفر کیش هستن یا مشهد یا تهران و اصفهان :cry:
نقل قول کردن
#15 گلورانی 1401-08-27 11:15
من راننده هر روز از میدان آزادی تا میدان استانداری لرستان تو ترافیک هستم از میدان استانداری تا ورودی پارکینگ باغ مفرغ روبرو سینما استقلال ۵۰ متره بعد بیایید نگاه کنید من راننده ۱ ساعت تو ترافیک هستم بخاطر ۵۰ متر!!! پل گپ قدیمیه و گنجایش و ظرفیت نداره بعد شهردار خرم‌آباد یعنی نمیتونه پلی در بالادست پل گپ بسازه برای تردد؟؟؟ سایت مردمی یافته خودت پیگیری کن
نقل قول کردن
#16 رسول موسوی 1401-08-27 11:20
سازمان بازرسی استان و دیوان محاسبات اداری و استاندار و فرماندار و نماینده ولی فقیه باید به شهردار و شهرداری و شورای شهر تذکر جدی بدهند بخاطر عدم برنامه ریزی و عدم راه حل برای حل مشکلات شهر. الان از سال ۱۳۵۲ قراره خیابان ۱۷ شهریور و حافظ خرم‌آباد تعریض شود ولی هیچکاری نکردند و تمام اون مغازه‌ها و خانه ها معطل شهرداری هستن. ترافیک شریعتی و ترافیک ۶۰متری و ترافیک ۱۷شهریور و شقایق همیشگی است پُر شهر شده از دستفروش های غیربومی و تمام میادین و معابر را اشغال کرده اند شهرداری و سد معبر چه طرحی دارن؟
نقل قول کردن
#17 کریم هداوند 1401-08-27 12:17
حالا خودشون خداوکیلی بیان حساب کنند این بدهی خرج کجا شده؟ برای چه پروژه ای هزینه کردن؟ من میترسم فردا پادگان ۰۷ را هم بفروشن و خرج کارمندهای شهرداری کنند :cry:

تمام خیابان های ورودی خرم‌آباد شده وانتی میوه فروش که وسط خیابان توقف می‌کنند و عامل اصلی ترافیک و تصادف هستن.
و دستفروش ها تمام پیاده روهارو اشغال کردن درصورتیکه پیاده رو حق مردم عابره

و شهرداری تهران پیاده روها اجاره میده و پولشو خرج ساخت پارکینگ و پارک میکنه ولی تو خرم‌آباد تمام میدان‌ ها رو دستفروشها گرفتن‌.

پس اداره سد معبر شهرداری فایده اش چیه؟ تمام خیابان‌های خرم‌آباد چاله چوله و گوداله و موش و گربه و سگ تو خرم‌آباد بیداد میکنه چرا جمع آوری نمیشن؟
نقل قول کردن
#18 ایوب ساکی 1401-08-27 12:21
به نقل از بازگیر:
خب انصافا اسمشونو بگید تا مردم خرم‌آباد بشناسنشون و دیگه برحسب ایلیاتی گری و طایفه و عشیره و قبیله رای ندن. به دکترای معماری و شهرسازی رای ندادن بعد به لیسانس حسابداری و لیسانس ادبیات رای دادن که بره شورا. واقعا پول عوارض و مالیات مردم خرم‌آباد خرج کدام پروژه و پل یا خیابان شده؟ بخدا گلگشت بارون میاد همه جارو آب میگیره این انصافه ما زیرساخت فاضلاب نداریم؟
احسنت. مشکل مردم ساده و کم سواد هستن که هیچ درک درستی از توسعه و شهرنشینی و سنجش های مدیریتی ندارن وقتیکه فکر برخی از مردم خرم‌آباد هنوز تو دوره قدیم مونده و بجای رای دادن به افراد زبده و کارآمد که در حوزه شهری کار و تحصیل کردن، میان برحسب قبیله راب میدن بایدم یک ما دو نشه! الان شما برو همدان کلانشهر شده و کرمانشاه کلانشهره و اراک کلانشهره و اهواز کلانشهره و اصفهان کلانشهره اینها تماما استان‌های همسایه ما هستن و بودجه‌شان مستقیما از وزارت کشور تامین میشه بعد خرم‌آباد فقط دستفروش هاش زیاد شده و هیچ پیشرفتی نداشته جون مردمش نمی‌خواهند
نقل قول کردن
#19 ویسی 1401-08-27 12:22
به نقل از صنوبر قلایی:
طرح اصلاح ماده صد قانون شهرداری ها در دستور کار مجلس هست.
حتماً بعذ از ابلاغ قانون جدید یه دور هم میخواهید برید مشهدی قشمی شمالی جایی اونو یاد بگیرید
یعنی چی؟ چطور میشه؟ میشه بیشتر توضیح بدید؟
نقل قول کردن
#20 سقایی خرم‌آبادی 1401-08-27 13:24
خرم‌آباد مرکز یک استانه سال ۱۳۰۲ بلدیه یا شهرداری داشته که ساختمان قدیمیش هم هست و باید با اهواز و اصفهان و کرمانشاه و اراک و همدان که همگی کلانشهر شدن رقابت کنه
نه اینکه درگیر بحثهای حاشیه ای و کم اهمیت بشه. ورودی هر شهری نماد ویترین از فکر اون مردمه. بعد از فرودگاه خرم‌آباد تا میدان شقایق هیچ باند کندرویی نیست، خط کشی بین خطوط نیست، پل ماسور تکمیل نیست، روشنایی نیست، درختکاری و فضای سبز نیست، تمام جاده شده وانت بار و دستفروش و ضایعاتی،
بعد کدام سرمایه گذاری که از فرودگاه وارد خرم‌آباد میشه حاضر به سرمایه‌گذاری در این شهر و استانه؟ پس ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا شقایق را درست کنید
نقل قول کردن
#21 برزو بازگیر 1401-08-27 13:27
شهرهای دیگه دارن بزرگترین شهربازی ها و باغ وحش ها و پارک آبی و مترو و منوریل می‌سازند بعد مردم ما تنها مطالبه شان شده آسفالت کوچه و خیابان!!! این نشون میده ما پیشرفتی در حوزه شهری و مدیریتی نداشتیم و هر شهرداری که اومد روی کار بجای تکمیل طرحها متاسفانه طرح جدیدی بدون مطالعه شروع کرد مثل پارک اسدآبادی که هر روز یک بلای جدید سرش میارن. خرم‌آباد شهردار ملی و قوی می‌خواهد تا بدون وابستگی به هیچ کسی بتونه کار عمرانی تو خرم‌آباد انجام بده
نقل قول کردن
#22 روستایی 1401-08-27 14:30
این‌همه شعار دادن که ما برای مبارزه با فساد در شهرداری آمدیم ولی بعد از ۲ سال ما چیز خاصی از عزیزان شورای شهر و شهرداری ندیدیم ۲ سال گذشت و مردم خرم‌آباد درگیر همان مشکلات شهری سابق هستند
نقل قول کردن
#23 سیدنادر 1401-08-27 17:30
به نقل از رضا:
جناب برادر ضعیف تر ین شورا و شهردار را در طول تاریخ که شورادرست شده چه قبل از انقلاب که انجمن شهر بوده چه بعد سال 57که شورای شر بوده داشته ایم ماده صد یک بند است و شهرسازی درس داده ام هی هی میگفتن بدون هیچ هزینه ای در خدمت اعضای محترم شورای شر بوده البته سفر سیاحتی است شما برادر دیگه خورده نگیر
آن کس که نداند که نداند

آخر خر خود را لنگان به خانه می رساند

احسنت به برادر قاسمی نکات خوبی توجه فرمودید باید دیگر در این شورای شر را گل مالید که به فکر منافع وتطمیع امیال خود هستند در شهرهای با شوراهای دلسوز شاهد پیشرفت همه جانبه مبل ومان شهری ایده ال هستیم ....بایدبه کسانی رای داد که خبره واگاه به این مسایل ابتدایی ومتخصص به امور شهری باشند یا اینکه با هزینه خودشان به اینگونه کلاس ها بروند..... تصحیح میکنم بیت این برادر رضارا : انکس که نداند ونداندکه نداند ....درجهل مرکب ابدالدهر بماند....انکس که بداند وبداند که بداند خودرابه بلندای سعادت برساند....
نقل قول کردن
#24 علیرضا رادمند 1401-08-27 18:13
شهرداری چرا این گداها را جمع‌آوری نمیکنه؟ بخدا میان روبرو عابربانک می‌ایستند و دائم طلب پول می‌کنند یا جدیداً میان در خونه هارو می‌زنند و به زور پول می‌خوان! مگر بهزیستی و کمیته امداد و نهادهای حمایتی به اینها کمک نمی‌کنند خب دیگه چرا مزاحم مردم میشن، لازمه فرهنگسازی بشه. بقول معروف باید هر فردی در کودکی آموزش ببینه و احساس مسئولیت کنه در قبال خودش، تا در بزرگسالی با مشکل مواجه نشه.
نقل قول کردن
#25 ملا نصرالدین 1401-08-27 18:18
ایران ۳۸برابراروپاذخا یرمعدنی دارد.ایران به تنهایی ازکل قاره اروپاثروتمندترا ست..متاسفانه بدلیل فساد ۵درصدجامعه بدلیل رانت دررفاه مطلق وکامل هستندواکثرفرزند ان برخی مقامات قبلی یا فعلی درکشورهای دشمن به گفته پدرانشان اقامت دارند.که با بدترین پوشش ازنظرحجاب درحال خوشگذرانی هستند.چرادرمملک تی که ادعای دین دارنداین همه اختلاس ورانت بازی وجودداره؟؟تا مردم بدبخت شکم خالی هم اعتراض میکنندفورابرچسب دشمن به آنها می زنند.
نقل قول کردن
#26 فریاد 1401-08-27 21:37
دراستانهایی نظیر لرستان اغلب شورای شهر نا کار آمد و حتی مضره .ا

ساختار اجتماعی ما توان انتخاب شورا رو نداره .شورای طایفه ایی و قبیله ایی و انتخابات طایفه ایی نتیجش اینه .اگه مرحوم دکتر مصدق هم زنده بشه و اینجا کاندید بشه اگر تایید صلاحیت هم بشه که نمیشه رای نخواهد آورد........... ............... .......
نقل قول کردن
#27 علی 1401-08-27 22:42
بهتر میبود شهردار چهار سال یکبار ازطریق انتخاب مردم منصوب بشه حجم شهرداری از موقعی زیاد شده که شوراها تشکیل شدن
نقل قول کردن
#28 رشنو 1401-08-28 07:39
به نقل از علی:
بهتر میبود شهردار چهار سال یکبار ازطریق انتخاب مردم منصوب بشه حجم شهرداری از موقعی زیاد شده که شوراها تشکیل شدن
قبلا شهردار را استاندار انتخاب می‌کرد و خیلی بهتر بود این شورای شهر از زمان خاتمی اومد و بجز ضرر و زیان هیچ سودی نداشته است
نقل قول کردن
#29 جایدری 1401-08-28 07:40
به نقل از ملا نصرالدین:
ایران ۳۸برابراروپاذخایرمعدنی دارد.ایران به تنهایی ازکل قاره اروپاثروتمندتراست..متاسفانه بدلیل فساد ۵درصدجامعه بدلیل رانت دررفاه مطلق وکامل هستندواکثرفرزندان برخی مقامات قبلی یا فعلی درکشورهای دشمن به گفته پدرانشان اقامت دارند.که با بدترین پوشش ازنظرحجاب درحال خوشگذرانی هستند.چرادرمملکتی که ادعای دین دارنداین همه اختلاس ورانت بازی وجودداره؟؟تا مردم بدبخت شکم خالی هم اعتراض میکنندفورابرچسب دشمن به آنها می زنند.
ذخایر داره ولی علم نداره ایران خام فروشی میونه چون علم استفاده را نداره نفت را خام میفروشه ولی کشورهایی مثل ژاپن از نفت هزار تا محصول میگیرند
نقل قول کردن
#30 توتونچی 1401-08-28 07:42
حالا رفتن کیش برای چی؟ این همایش ها بدرد مردم نمیخوره بخدا خود رهبر انقلاب هم پارسال انتقاد کرد گفت این همایش های بدون نتیجه باید کمتر بشن ، کلی آدم از شوراهای کشور تو کیش جمع شدن که چکار کنند والا هزینه اضافی کردن، بجاش بیان کوچه های گلدشت و تلوری و ماسور و ده محسن و جزایری را آسفالت کنند
نقل قول کردن
#31 محسن 1401-08-28 08:49
دوسال است هیچ گونه تذکری یا پیشنهادی از شورا به شهردار نشده باز شوراهای قبلی اگر کارایی نداشتن هرچند وقت یکبار برای خودنمایی هم شده می پریدن به شهردار شهر ماراکه اب برده به قول قدیمیها چمی هارتر
نقل قول کردن
#32 خبر 1401-08-28 11:40
ازماست که برماست متاسفانه مطالبه گرنیستیم.
نقل قول کردن
#33 شهروند 1401-08-28 12:17
جناب قاسمی چرا اون شبی که شهردار برای همه خبرنگاران مراسم شام و بهمراه کارت هدیه به تک تک خبرنگاران گرفتن این جور متن بلند بالایی ننوشتین
نقل قول کردن
#34 همشهری 1401-08-28 13:18
ورودی های شهر از سمت ماسور ، دره گرم و پارک دانشجو بیشتر به بازاربمبی و کلکته هندوستان شباهت داره تا مرکز استان . واقعا شرم آوره یعنی ساماندهی دستفروشان اینقدر کار مشکل و لاینحلیه که سازمان میادین شهرداری ناتوان از این کاره !!!!
نقل قول کردن
#35 کارمند 1401-08-28 17:00
به نقل از شهروند:
جناب قاسمی چرا اون شبی که شهردار برای همه خبرنگاران مراسم شام و بهمراه کارت هدیه به تک تک خبرنگاران گرفتن این جور متن بلند بالایی ننوشتین

خب چه ربطی دارد؟ معمولا ادارات از خبرنگاران برای روز خبرنگار دعوت میکنند. ( هر چند خبر دارم از یافته کسی در مراسم شام خوران حضور نداشت و اگر هم حاضر می شد اشکالی نداشت)
نقل قول کردن
#36 صنوبر قلایی 1401-08-28 19:44
به نقل از ویسی:
به نقل از صنوبر قلایی:
طرح اصلاح ماده صد قانون شهرداری ها در دستور کار مجلس هست.
حتماً بعذ از ابلاغ قانون جدید یه دور هم میخواهید برید مشهدی قشمی شمالی جایی اونو یاد بگیرید
یعنی چی؟ چطور میشه؟ میشه بیشتر توضیح بدید؟

خب به این نتیجه رسیدن که ماده صد کارایی لازم برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز رو نداره
مجلس میخواد تغییرش بده
اینکه در نتیجه تغییرات چی میشه رو نمی‌دونم
اما میشه حدس زد که اینم مث بقیه
منتظر تغییرات مثبت نباش
نقل قول کردن
#37 لر نژاد 1401-09-05 19:38
بجای این همایش های بی کیفیت بهتر نیست پل ماسور خرم‌آباد را بعد از ۵ سال درست کنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا